Advertentie | |
|
![]() |
|
Trusten Sann en tot morgen.
Ik ben te herkennen aan mijn roze haar (en nek, wang en vingers ![]() Net even geverfd voor mijn 10-jarige LoLa Jubileum, want de eerste keer had ik ook roze haar. Wat doe jij trouwens belachelijk lang over inpakken. Ik was binnen 5 minuten klaar.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ja, dat soort mensen schijn je ook te hebben ja. ik kan dit huis makkelijk financieren, ook voor de volprijs, maar ben niet van plan dat te betalen
![]() op zich wel een helder systeem, als bieder zet je neer wat je er écht voor overhebt en als verkopende partij krijg je een overzicht van alle uiterste biedingen en kun je kiezen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() De mensen die het uiteindelijk gekocht hebben, hebben inmiddels de keuken en badkamer en alle vloerbedekkingen (bruin-met-oranje tegels en kaal grijs hoogpolig tapijt enzo) eruit gesloopt, het bruinig verkleurde plafond wit gespoten en het afbrokkelende verrookte behang vervangen door nieuw wit behang, we mochten laatst even binnen kijken en het begint er nu goed uit te zien ![]() Ik denk dat diegene met het veel te lage bod gewoon nul komma nul verstand van hypotheken had, en dacht dat hij het wel eventjes zou regelen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Is het een klein huisje? |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat: