Advertentie | |
|
![]() |
|
Tot nu toe prima jaar. Na 2009 lastig te evenaren (twee huwelijken, huis gekocht en een kind
![]() ![]() Wat werk/relaties/vrienden/???? betreft geen bijzonder jaar.
|
Minpunten:
- Relatie die uitgaat - Mega studievertraging - Grote kostenpost aan te duur huis - Weg moeten uit mijn huis - Verhuizing op het laatste moment afgezegd - Contract niet verlengd bij beoogde nieuwe werkgever - Terug bij mijn moeder gaan wonen - Algeheel kutgevoel af en toe Pluspunten: - Nieuwe baan in Den Bosch
|
Verwijderd
|
Oei Martin
![]() Minpunten: -zo nu en dan een kak down periode Pluspunten: -vriendin ![]() -meer controle over de downperiodes ![]() -eet en slaap beter -op kamers -kunstacademie -veel beter in m'n vel zitten dan voorgaande jaren -het doemdenken daalt geweldig snel ![]() |
![]() |
|
Ja het was standaard, ofzo. De relatie met mijn vriendje is nog steeds goed en met mijn vriendinnen ook. Ik heb mijn diploma gehaald en ga nu een nieuwe opleiding beginnen. Al met al bevalt 2010 me wel, maar het heeft nog geen hoogte- of dieptepunten gehad.
|
Verwijderd
|
Minpunten zijn dat ik een scriptie moet schrijven en dat vind ik afschuwelijk, hierdoor ben ik ook nog niet afgestudeerd op dit moment, wat eigenlijk wel de bedoeling was. Maar als het goed is wordt het het beste jaar van m'n leven, omdat Baby (maar dat kan ook nog 2011 worden met een beetje pech
![]() |
![]() |
|
2010 is een jaar dat ik dingen ga zien die me nooit eerder opgevalllen waren, en die dingen bevallen me niet, absoluut niet. Voor de rest is het een jaar waarvan ik hoop dat het snel over zal zijn. Pluspunten zijn er wel, maar niet zo veel. Toch houd ik me vast aan die pluspunten, want anders word ik waarschijnlijk gek.
|
2010 zal voor mij de geschiedenis in gaan als een jaar van grote veranderingen, dat is zeker. Helaas zijn die niet allemaal positief.
Plus: Eindelijk afgestudeerd. Moet het diploma nog in ontvangst nemen, maar dat zal ook nog in 2010 zijn. ![]() Min: relatie van bijna vier jaar stukgelopen ![]() Nog onbekend: Baan zoeken. Zal ik snel een baan vinden, of zal ik de gehele tweede helft van 2010 werkloos thuis zitten?
|
Tot nu toe bevalt 2010 me wel. Opleiding gaat goed, propedeuse het eerste jaar gehaald. Veel dingen gedaan, of aan het doen, die op mijn lijstje stonden, zoals EHBO diploma, duikdiploma en mijn motorrijbewijs. Sowieso was het reizen van de zomer ook een groot pluspunt. Relatie met vrienden/familie en vriendje gaan over het algemeen ook nog goed. Tot nu toe heb ik niks te klagen. Goed jaar dit.
|
![]() |
|
Mijn beste jaar tot nu toe. Een streep gezet door alle dingen die onbelangrijk waren, een focus op het nu en de toekomst, vrolijke dagen, veel lol, leuke uitjes, Kunstbende was super, doemaardichtmaar ook, schilderen een beetje opgepakt, spontane vakantie gehad. Heel fijn dit
![]()
|
Dit is toch wel het rustigste jaar ooit.
In 2009 een huis gekocht, dus nu in 2010 lekker rustig mijn eigen plekje er van gemaakt en dat is goed gelukt. Op werkvlak het eerste jaar waarin ik van begin tot het eind van het jaar (vermoedelijk ![]() Op relationeel gebied geen opvallendheden. Op het gebied van vrieden, reizen, hobby's (etc.) ook geen opvallendheden. Al met al erg rustig. En dat zorgt er voor dat ik mij nu helemaal heb kunnen richten op mijzelf en op wat ik wil. Dus eigenlijk vind ik de rust wel positief.
|
Verwijderd
|
Zoals gebruikelijk een emotioneel turbulent jaar, maar wel met grote positieve omslag. Ik ben zelfverzekerder geworden, ik durf dingen te doen die ik voorheen niet durfde, ik werk voor het eerst, ik heb een relatie waar ik een beetje aan onderdoor ging stopgezet, ik heb een superlief nieuw vriendje, ik heb me op artistiek vlak erg ontwikkeld, ik lach veel meer, ik ga voor het eerst op klassiek ballet, ik heb besloten dat ik Frans ga leren en bla, eigenlijk ben ik wel heel tevreden met dit jaar.
![]() |
![]() |
|
2010...
- na 2 jaar kom ik erachter dat leraar toch niks voor mij is - Ik heb nog maar 2 ratjes - een vriend van mij is doorzeefd met kogels en dus doodgegaan + ik begin in september met een nieuwe opleiding + ik studeer niet meer in Utrecht + voor het eerst op vakantie met vriend + mijn broertje heeft een dochtertje gekregen + begin het breien onder de knie te krijgen + ik ben van het jongerenloon af + de derde ontslagronde in 1,5 jaar heb ik weer overleefd (mijn baas zei zelfs dat hij mij absoluut niet kwijt wil) + mijn planten doen het heel goed dit jaar + Ben gestopt met blowen omdat ik ooit een marathon wil lopen + Ik doe aan hardlopen + mijn haar zit geweldig dit jaar. + veel van wat ik in petto had voor dit jaar heb ik waargemaakt + ik ben over mijn sportschoolafschuw heen + ben naar allerlei leuke (attractie)parken geweest + Ik ben aangekomen en kan eindelijk zeggen dan ik 50kg weeg + oma heeft een nieuw huis waardoor ze veel meer ontspannen is en we lekker kunnen chillen + ik heb besloten bewust het contact met bepaalde personen te laten verwateren + mijn eerste verjaardagsfeest was kei hip + veel leuke nieuwe mensen leren kennen + heb er een paar nieuwe planten bij + het weer tot nu toe is geweldig + heb de vriend van mijn moeder beter leren kennen + schoolboeken heel goedkoop kunnen overkopen + ben nog steeds heel verliefd + ik leef + ik ben een gelukkig mens 2010 bevalt best goed. |
![]() |
|
|