![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Nou nu word ik dus wakker met helse keelpijn
Het doet echt kei pijn als ik slik, maar verder voel ik me wel oke ![]() Maar die hoofdpijn is weg omdat ik paracetamop geslikt heb. Ik had zo zitten lezen op het internet en daar staar Dat ik nog best wel eens een keelonsteking kan hebben, maar kan zoeits over gaan? Of moet je daar persee pilletjes voor hebben ofzo? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Keelpijn en keelontstekingen komen meestal door een virus en gaan dus vanzelf weer over.
zodra je niet meer kunt eten en drinken omdat het teveel pijn doet of omdat je niet goed meer kunt slikken, dan is het tijd om naar de huisarts te gaan. overigens is gezien je leeftijd pfeiffer ook nog wel een kandidaat als veroorzakers, maar aangezien dat ook een virus is, maakt het voor jou nu niks uit. Lekker uitzieken, als het na een paar dagen niet bijtrekt naar de dokter.
|
Waarschijnlijk gewoon een virale ontsteking en daar doe je niks aan. Enz echt als je een beetje keelpijn hebt kun je nog gewoon naar de Efteling/school/werk. Koorts is wel een teken om thuis te blijven maar verder niet zo aan stellen. Misschien is het slim om een sjaaltje ofzo te dragen zodat je niet zo'n last hebt van de wind maar verder.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Ziek zijn maar wel willen studeren Snebbeltje | 6 | 12-01-2014 09:52 | |
De Kantine |
Zou jij kinderen willen nemen als je een erfelijke ziekte had? Severus | 50 | 04-08-2004 21:06 | |
Lichaam & Gezondheid |
Jongens of meisjes met "de ziekte van steinert" of te wel "Dystrophia Myotonica" Maradinus | 0 | 06-04-2003 17:25 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik was ziek... Vlooienband | 12 | 23-02-2003 13:08 | |
Lichaam & Gezondheid |
Ziekte, maar welke? Sciza | 5 | 01-05-2002 14:50 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Erfelijke ziekte bij donor van sperma... PrackaH | 10 | 27-02-2002 21:30 |