Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-08-2010, 23:00
men123
men123 is offline
Hej,

ik was dus verliefd, en niet zo'n beetje ook. De eerste keer dat ik haar zag had ik niet echt een oogje op haar, zei eerder op mij, zei voegde me toe op hyves en msn. Naja we gingen dus veel praten beetje cammen. En ja.. toen vroeg ik of ze keer iets wou gaan doen. Naja ze vond dat wel leuk en ze vroeg toen of ik naar haar toe kwam. Ik was best zenuwachtig maar ik d8 gewoon doen. Dus ik ging er heen en ja we hebben de hele avond op de bank gezeten, later in de avond lag ze in mijn armen. Ik dacht echt dat dit mijn ware was. Ik was er 3 x geweest, en in eens zei ze op msn dat we beter vrienden konden blijven en ik moest maar kijken of ik gevoelens terug kreeg over paar maanden. Ik d8 echt dat ik iets fout had gedaan, maar ze zei dat ze nog te veel gevoelens had voor dr ex. Maarja, dat geloofde ik neit om dat die ex haar had geslagen, stuk of 4x , hij was niet echt knap ( ik weet dat liefde blind maakt , maar niet met een mongool die een meisje slaat? ) en ja... toch voelt ze nog iets voor hem. En ja toen zat ik dus weer zonder meisje. Het probleem is dus nu dat ik er nog steeds problemen mee heb om er over heen te komen. Ik weet echt niet wat ik moet doen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-08-2010, 01:56
JustM700
JustM700 is offline
Je hebt denk ik niet veel keus.
Als het echt zo'n gast is, die zijn vriendin alle hoeken van de kamer laat zien.
Dan zal ze spoedig in zien wat beter is, met de leuke jongen in zijn kamer op de bank...of toch met die andere op de bank, die je een blauw oog slaat.

Nee, ik denk dat je een tijdje afstand moet nemen...hoe wel stiekem nog contact. Ze zal wel terugkomen...
Met citaat reageren
Oud 14-08-2010, 11:04
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik heb even je titel aangepast naar iets dat wat meer over de titel zegt dan 'tja'.

Sommige meisjes zijn gewoon een beetje moeilijk, die hebben issues met hun gevoel voor eigenwaarde en die houden van jongens die helemaal niet goed voor ze zijn. Naar voor haar, maar niet jouw probleem. Gewoon om je heen blijven kijken, aan andere dingen denken, afleiding zoeken. Het komt vanzelf wel goed.
Oud 14-08-2010, 20:53
Koekenpan
Koekenpan is offline
Het is erg lastig om over je eerste liefde heen te komen. Ik merk het zelf, elke dag
denk ik nog aan haar maar je kunt er niks aan veranderen. Je moet er mee leren leven en
er beter en sterker van worden en dat ze later bij zichzelf denkt:
Shit ontzettend dom van mij dat ik die jongen heb laten vallen.
Ze denkt dit niet meteen vandaag of volgende week maar misschien pas over 10 jaar.

Je komt over haar heen, dat zeggen ze ook tegen mij. Het moet slijten.

Mijn topic was dit, misschien kan je er een paar tips vinden:
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1809293
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten