![]() |
|
Misschien wilt ze nog wel een tijdje in haar tent zitten.
![]() En bijna waar, bedoel je? In mijn ogen moet je niet ergens naar toe werken (dus niet dat je er tietjes beetpakt of dat je in 'r broek loopt te wroeten) maar gewoon genieten van wat je aan het doen bent. Seks hebben is geen doel op zich, in mijn ogen, het is meer een logisch vervolg op wat er daarvoor gebeurd. En als je relatie alleen maar leuk is als je puur kunt penetreren, zit er waarschijnlijk iets niet helemaal goed. En het zou dus inderdaad zo kunnen zijn dat ze nog niet zover is, dan zul je moeten wachten tot zij zich er prettig bij voelt. En tot die tijd het houden bij knuffelen en zoenen en fantastische gesprekken en alle dingen die een relatie toch vooral vol maken. En ik denk dat ze zich ergens écht goed bij voelt als ze hetzelfde bij jou doet, op eigen initiatief. Maar goed, dat is zomaar 'n idee. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Hebben 13 en 14 jarige meisjes behoefte aan seks? Dr_Love | 111 | 17-08-2017 21:50 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekbespreking "La vie à reculons" designerfox | 5 | 18-04-2007 13:57 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk&Danny Little Phoebe | 500 | 10-06-2005 16:56 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op ex van me beste vriendin?? [heel lang:$] Oktober | 9 | 21-03-2004 14:54 | |
Liefde & Relatie |
Relatie doorzetten of niet verwijderen_aub | 26 | 09-01-2004 17:40 |