Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-08-2010, 23:28
urjenn
urjenn is offline
eej gaste ik heb vandaag 3 maanden met m'n vriendin.
we hebben nu een beetje gezoend enzo overal wel in bios in zwembad bij de zee in een groot meer enz.

maar het wordt nu wel wat saai.
ik word er niet meer opgewonden van ik wil wel verder om weer een boost in onze relatie te krijgen dat het weer spannend wordt

weten jullie tips hoe ik haar uit de tent kan lokken

ps. voor als het dan zo ver is voor ...

wie weet goede maar niet al te duure condooms?
Met citaat reageren
Oud 13-08-2010, 23:35
Em.
Em. is offline
Van zoenen naar condooms is wel erg snel?

Misschien kun je voortaan als je zoent met je hand over 'r rug aaien, langzaam verder strelen, op 'r blote rug. Kijken hoe ze reageert. Weer iets verder strelen, blijven zoenen, kusjes geven in hals en nek en shit en zo heel langzaam steeds een stapje verder gaan en kijken hoe ze reageert. Doet ze mee of duwt ze je weg? Shirts uit, strelen, kusjes geven, kijken hoe zij reageert, of ze meedoet, blablablablablala. Opbouwen. Blijft 't nog langer leuk ook. Want als je d'r nu neukt en je hebt daar over 'n week ook al weer genoeg van, dan kun je niet zoveel meer. Nou ja, kan wel, maar laat ik je die ideeën besparen.

En zo heb je trouwens ook meer kans dat het lukt ook, denk ik zomaar.

Maar, heb jij het nodig dat je de hele tijd verder moet om het leuk te houden? Want als je verder móét gaan om 'r leuk te blijven vinden, tja dan tja. Of ik ben weer veel te romantisch en zoetgesuikerd en blabla. Maar het stond eventjes onaangenaam op mijn netvlies.
maar theoretisch gezien mag ik naïef en zoetgesuikerd zijn. vind ik. dus.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2010, 23:39
deadlytown
deadlytown is offline
Citaat:
Van zoenen naar condooms is wel erg snel?

Misschien kun je voortaan als je zoent met je hand over 'r rug aaien, langzaam verder strelen, op 'r blote rug. Kijken hoe ze reageert. Weer iets verder strelen, blijven zoenen, kusjes geven in hals en nek en shit en zo heel langzaam steeds een stapje verder gaan en kijken hoe ze reageert. Doet ze mee of duwt ze je weg? Shirts uit, strelen, kusjes geven, kijken hoe zij reageert, of ze meedoet, blablablablablala. Opbouwen. Blijft 't nog langer leuk ook. Want als je d'r nu neukt en je hebt daar over 'n week ook al weer genoeg van, dan kun je niet zoveel meer. Nou ja, kan wel, maar laat ik je die ideeën besparen.

En zo heb je trouwens ook meer kans dat het lukt ook, denk ik zomaar.

Maar, heb jij het nodig dat je de hele tijd verder moet om het leuk te houden? Want als je verder móét gaan om 'r leuk te blijven vinden, tja dan tja. Of ik ben weer veel te romantisch en zoetgesuikerd en blabla. Maar het stond eventjes onaangenaam op mijn netvlies.
maar theoretisch gezien mag ik naïef en zoetgesuikerd zijn. vind ik. dus.
Je moet seksueloog-* worden.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2010, 23:43
urjenn
urjenn is offline
ik heb die dingen ook al geprobeert dan sijn we erbijna.. en dan niks
volgens mij wil ze het wel maar dan vraag ik ga ik niet te snel dan zecht ze nee maar dan voelt het toch niet goed

HOE KAN IK HAAR ECHT UIT DE TENT LOKKEN?
Met citaat reageren
Oud 13-08-2010, 23:48
Em.
Em. is offline
Misschien wilt ze nog wel een tijdje in haar tent zitten.

En bijna waar, bedoel je? In mijn ogen moet je niet ergens naar toe werken (dus niet dat je er tietjes beetpakt of dat je in 'r broek loopt te wroeten) maar gewoon genieten van wat je aan het doen bent. Seks hebben is geen doel op zich, in mijn ogen, het is meer een logisch vervolg op wat er daarvoor gebeurd. En als je relatie alleen maar leuk is als je puur kunt penetreren, zit er waarschijnlijk iets niet helemaal goed.

En het zou dus inderdaad zo kunnen zijn dat ze nog niet zover is, dan zul je moeten wachten tot zij zich er prettig bij voelt. En tot die tijd het houden bij knuffelen en zoenen en fantastische gesprekken en alle dingen die een relatie toch vooral vol maken. En ik denk dat ze zich ergens écht goed bij voelt als ze hetzelfde bij jou doet, op eigen initiatief. Maar goed, dat is zomaar 'n idee.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2010, 23:52
urjenn
urjenn is offline
EM
je hebt gelijk ik bekijk het verkeerd ik moet gewoon het op een andere manier leuk houden en dan komt het wel
Met citaat reageren
Oud 14-08-2010, 00:28
GorrilaFlex
GorrilaFlex is offline
Je pakt een snoepje die doe je aan een touwtje als ze hem wil pakken trek je het touwtje steeds verder als ze eenmaal bij je auto sleur je haar naar binnen ze zal het heel spannend vinden.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2010, 23:20
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Uit de tent lokken

Als ze niet wil, wil ze niet. Klaar. Daar is niks dat jij aan kan doen, behalve geduldig zijn en respect voor haar hebben.
Oud 15-08-2010, 09:04
jacki
jacki is offline
of vraag het haar, zie je meteen hoe ze reageert
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten