Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-08-2010, 22:43
Gerrie
Gerrie is offline
trololo

Laatst gewijzigd op 13-12-2011 om 03:23.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2010, 00:50
Mephisto
Mephisto is offline

vanaf 2:00 wordt het interessant voor jou; tussen de grappen en grollen door zit toch een kern van waarheid.

Anyhow, het idee van voorspel is opbouw. Je moet niet meteen dingen willen gaan doen met haar broekje als je net bent begonnen, dat komt later. Begin gewoon met zoenen, streel haar bovenlijf en ga van daar na een tijdje verder richting onder. Als je het goed doet is het uittrekken des kleren slechts een logisch gevolg van de gebeurtenissen die daaraan vooraf zijn gegaan.
Oud 10-08-2010, 10:21
Verwijderd
Als een meisje uberhaupt jou hand niet in haar broek wilt, denk je dan dat ze ook seks wilt? als ik jou was zou ik gewoon niet zo ver gaan. ze wilt het helemaal niet. Meisjes willen vooral intiem zijn op een liedeachtige manier, dus veel knuffelen en kussen/zoenen. je kan ook haar bovenlichaam 'betasten' als ze dat goed vindt althans.

En onthoud dit: Als je echt van elkaar houd, dan heb je geen haast nodig omdat het dan toch niet meer uit kan gaan, die seks komt vroeg of laat wel.

En, alleen verder gaan als jullie het allebei 100% willen.

En, als je rustig opbouwt in stapjes verspreid over een lange tijd van een jaar ofzo is het toch veel spannender
Met citaat reageren
Oud 10-08-2010, 23:11
bakfietsje2
bakfietsje2 is offline
tsja ik heb het idee dat als je beetje streelt enzo en misschien over dr kont gaat dat ze dr misschien vanzelf wawt meer zin in krijgt dat idee had ik tenminste...
maar eerste keer vraag ik toch wel effe van vind je het wel goed? opzich een beetje afgezaagd mja kom je niet in kut situaties
Met citaat reageren
Oud 12-08-2010, 19:19
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Meisjes willen vooral intiem zijn op een liedeachtige manier, dus veel knuffelen en kussen/zoenen.
Ik durf te stellen dat vrouwen minstens net zo veel houden van ruige seks als mannen, het vereist alleen vaak iet wat meer opwarming.
Oud 12-08-2010, 20:56
cheriff
cheriff is offline
heb je der al gedaan?
Met citaat reageren
Oud 13-08-2010, 01:51
leoniebroeder
leoniebroeder is offline
Citaat:
Hallo,
ik had alweer een vraag.
Wat is het beste om bij een meisje te doen als voorspel, want een beetje over dr broek vrijven helpt ook niet veel, en mijn hand in haar broek stoppen vind ze niet goed... kunnen jullie mij helpen waar ik mee kan beginnen en waar zij mee kan beginnen?
Thanks!

Edit; verkeerd fora?
het lijkt er sterk op dat ze gewoon niet geen seks met jou wilt. dus je moet niet blijven proberen, anders krjig je er later problemen mee.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2010, 09:25
Verwijderd
Als je nog niet eens met je hand in haar broek mag, dan mag je ook echt niet met je penis in haar vagina hoor.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2010, 10:53
Gerrie
Gerrie is offline
trolololo

Laatst gewijzigd op 13-12-2011 om 03:24.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2010, 11:10
Volk
Volk is offline
Richt je op heel haar lichaam, behalve haar vagina. Blijf daar vanaf. Op een gegeven moment geeft ze zelf aan dat ze daar graag wordt aangeraakt.

Het klinkt ook alsof ze graag seks wil omdat jij dat wil.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2010, 16:05
Pluis
Pluis is offline
ik zou ook niet vrolijk worden als een jongen waarmee ik nog niks behalve zoenen heb gedaan zomaar z'n hand in mijn broekje stopt. wat dacht je van haar borsten en billen strelen? eerst over haar kleren heen, en dan met je handen eronder.
Als dat fijn is, en jullie hebben beiden zin, dan komt er vanzelf iets van handwerk, en seks gaat dan uiteindelijk ook wel redelijk vanzelf.

Als dat meisje nog niet eens masturbeert, zegt dat toch wel iets over haar seksuele ontwikkeling. Laat haar eerst maar eens op onderzoek gaan bij haarzelf (anders weet ze niet eens wat ze lekker vindt en kan ze jou ook geen tips geven)
Oud 18-08-2010, 23:25
iKverVeelMe
iKverVeelMe is offline
Citaat:
Nou nee, ze zegt dat ze heel graag seks met me wilt alleen dat ze bang is dat het de eerste keer heel erg pijn doet.
En over dat hand in d'r broek, ze zegt dat ze zichzelf nog nooit gemastrubeerd heeft, dus daarom is dat best raar als ik het wel bij d'r doe.
Maar ik hou van haar, dus ik geef haar alle tijd die ze nodig heeft.
Begrijp ik goed dat ze seks met je wil terwijl ze nog nooit heeft gevingerd?
dat kan ik me nauwlijks voorstellen. maargoed dan moet ze dan maar is eerst gaan vingeren. En het klinkt gewoon als een smoesje omdat ze geen ze niet wil maar ze je niet wil kwetsen.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten