Advertentie | |
|
![]() |
|
O, meid, dit heb ik zovaak meegemaakt. Aankomende dinsdag moet ik wéér naar een andere kliniek. Het is zo moeilijk. Ik ben al vanaf mijn 15de steeds opgenomen. Op JPC De Kreek en De Jutters. Daarna op Opname in mijn eigen stad, toen naar het CIB in Den Haag, daarna weer naar opname, daarna naar Langdurige Intensieve Zorg en nu weer naar het CIB. Ik noem het kliniekhoppen.
|
Heel herkenbaar. Ik heb vorig jaar mijn langdurige opname afgebroken omdat ik de afstand tussen thuis en daar niet meer kon overbruggen. En ik mis nog steeds het feit dat je daar in de woonkamer zit en zij daar zijn om met je te praten of jou aanspreken. Het 's avonds als je je klote voelt dat er iemand is om aan te spreken. Soms mis ik zelfs de mensen van de Deeltijd hier, waarbij ik gewoon voor activering zat. Krantje lezen enzo. Dus nee, ik denk niet dat het iets raars is.
Je zit daar in een veilige omgeving, die ook veilig gehouden wordt. Het kan gewoon heel goed, dat je die veiligheid thuis gaat missen. Maar de kunst is, om zelf thuis veiligheid te gaan leren krijgen, behouden, hebben. Al kan natuurlijk ook ik erover meepraten dat dat als je problemen hebt lang als ver weg kan voelen.
|
Verwijderd
|
leef met je mee!!
ik maak zelf nu bijna t zelfde mee. alleen zit ik dan niet opgenomen. het duurde bij mij ook ontzettend lang voordat ik iemand had gevonden om mee te praten. iemand die naar mn gezeur wilde luisteren. en nu raak ik diegene ws ook nog kwijt(zie topic''ik wil haar niet kwijt'') onbewust ga je jezelf snel hechten aan mensen die normaal tegen je doen. of die je aandacht geven. daardoor ben ik ook ooit verliefd geweest op de grootste pestkop van school. gwoon omdat hij de enigste was die tegen me praatte. ik herken je gevoel echt!! |
![]() |
||
Citaat:
JPC De Kreek (meerdere keren) De Jutters Afdeling F in Gouda Afdeling N in Gouda Afdeling H in Gouda Op het CIB (morgen ga ik daar voor de tweede keer heen) Reinhout kliniek O, enneuh: *HUG*!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Achter de grote, gele deur. Eend | 500 | 30-01-2005 19:32 | |
Psychologie |