:Jongen ik heb super goed nieuws voor jullie!!!!!
Ik heb 5 jaar relatie gehad en nu is het uit. Dus ik zit nu al een maand zonder sex en dacht maar toch iets nieuws te proberen. En ja, ik ben geslaagd. Ik heb de Fleshlight Wonder Wave gekocht. Het is vandaag binnen gekomen. En resultaten zijn: het is fucking lekker!!! Ik heb al drie keer vandaag gebruikt en het is ongelofelijk lekker. Ik kwam zelfs bij mijn vriendin niet altijd zo lekker klaar als met de Fleshlight. Dus aarzel niet een koop een. Ik weet dat het een dure dingetje is maar het is echt waard. Ik heb vandaag nog een besteld (zonder grap). Ik denk zelf dat de Fleshlight Wonder Wave het beste is, omdat deze net als bij een normale kutje beetje van de heuveltjes heeft. Ik studeer geneeskunde en weet wat de anatomie van een vagina uitzit.
Dus ik adviseer Fleshlight Wonder Wave of Fleshlight Girls. Succes en ik hoop dat je ook een voor jezelf koopt.
(Ik kan eindelijk normaal denken, zonder sex in mijn hoofd, alleen over meiden en neuken. NU kan ik drie keer per dag, elke dag kan lekker klaar komen zonder haar)