Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-08-2010, 19:48
aap22
aap22 is offline
:Jongen ik heb super goed nieuws voor jullie!!!!!

Ik heb 5 jaar relatie gehad en nu is het uit. Dus ik zit nu al een maand zonder sex en dacht maar toch iets nieuws te proberen. En ja, ik ben geslaagd. Ik heb de Fleshlight Wonder Wave gekocht. Het is vandaag binnen gekomen. En resultaten zijn: het is fucking lekker!!! Ik heb al drie keer vandaag gebruikt en het is ongelofelijk lekker. Ik kwam zelfs bij mijn vriendin niet altijd zo lekker klaar als met de Fleshlight. Dus aarzel niet een koop een. Ik weet dat het een dure dingetje is maar het is echt waard. Ik heb vandaag nog een besteld (zonder grap). Ik denk zelf dat de Fleshlight Wonder Wave het beste is, omdat deze net als bij een normale kutje beetje van de heuveltjes heeft. Ik studeer geneeskunde en weet wat de anatomie van een vagina uitzit.

Dus ik adviseer Fleshlight Wonder Wave of Fleshlight Girls. Succes en ik hoop dat je ook een voor jezelf koopt.

(Ik kan eindelijk normaal denken, zonder sex in mijn hoofd, alleen over meiden en neuken. NU kan ik drie keer per dag, elke dag kan lekker klaar komen zonder haar)
Oud 14-08-2010, 21:06
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Reclame dit?
Oud 14-08-2010, 21:09
Geel
Geel is offline
Oud 14-08-2010, 22:11
Qimm
Qimm is offline
want om seks te hebben heb je als man alleen maar een vagina nodig
Oud 14-08-2010, 22:22
bakfietsje2
bakfietsje2 is offline
Citaat:
want om seks te hebben heb je als man alleen maar een vagina nodig
ehm... nee tuurlijk niet! maar je snapt toch ook wel dat zo'n jongen een en al hormonen is en wel es wat anders wil gebruiken als zn hand
in principe gewoon hetzelfde als een dildo hoor.

ik zou er toch geen kopen eigelijk
Oud 15-08-2010, 00:07
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Mmm, heuveltjes.

Also, je denkt aan meiden terwijl je 3 keer per dag seks hebt met een zaklampspeeltje?

Verder lijkt het me wederom helemaal niks om zo'n ding te hebben, te gebruiken of er over na te denken. Het neigt in mijn ogen nogal naar reclame, maar goed. Als jij er gelukkig mee bent, ben ik blij voor je.
Oud 16-08-2010, 00:21
Minth
Minth is offline
dus seks is t enige wat telt
jongens toch...
Oud 16-08-2010, 00:38
deadlytown
deadlytown is offline
Citaat:
dus seks is t enige wat telt
jongens toch...
Nee gevoel dat is het enige wat telt.
Oud 16-08-2010, 10:04
duivelaartje
duivelaartje is offline
Er is al een topic over de fleshlight. Laten we het bij eentje houden, wel zo overzichtelijk. Deze doe ik op slot.
Topic gesloten

Regels voor berichten