Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Wegwijzen & Voorstellen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-08-2010, 13:32
jelmer101
jelmer101 is offline
Haha, ik vraag me af hoeveel mensen door de topictitel hier terecht zijn gekomen.

Topictitel. raar woord eigenlijk. Het klinkt een beetje als ''Nieuw! To's pic en tieten!'' Maar volgens mij ben ik de enige die dat eraan verbindt.
Dit is dus mijn voorsteltopic met een uitnodigende topictitel.
Ik heb een account aangemaakt omdat onlangs mijn scooter is gestolen. Dramatisch. Ik had er gigantisch hard voor gewerkt, heb dat hele @#%@#%@ praktijkexamen gedaan wat nergens op slaat, en dan na superveel zwoegen en zweten had ik hem eindelijk! mijn eigen Gilera Runner Darkdream ! ontiegelijk blij natuurlijk.

Tot die ene fatale avond dat hij gestolen was. Ik heb me nog nooit zo kut gevoeld. En noem me een materialist, maar ik was fokking verliefd op dat ding. En nu is ie weg.

Maar, ik heb besloten hier sterker uit te komen dan ooit tevoren, het leven zit vol met tegenslagen en deze is er daar een van. Ik moet nu geld bij elkaar krijgen voor een nieuwe, dus ga ik een topic plaatsen waarbij ik jullie hulp vraag!

Help mij opnieuw verliefd worden en doe een suggestie van de allerlauwste bijbaan!

en ohjah:
Ik ben 17, wil later bouwkunde gaan studeren in Delft, ga nu naar 5 gymnasium, hou van gamen, chillen met vrienden, mijn vriendin en bier.

Peace out,
Jelmer

Laatst gewijzigd op 06-08-2010 om 13:43.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-08-2010, 06:10
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Welkom Jelmer! Ik had je boodschap bijna verwijderd
Oud 07-08-2010, 10:48
Sudoku.
Sudoku. is offline
Hoihoi Jelmer,
Welkom!
Oud 07-08-2010, 23:06
-Mara-
-Mara- is offline
Tja, ik ben dus een van die geldwolven die op deze topic af komt. Maarja ik heb ook niet egt iets beters te doen
Met citaat reageren
Oud 08-08-2010, 22:35
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Welkom

Doe eens een ochtendkrant
Met citaat reageren
Oud 09-08-2010, 09:24
Verwijderd
Hi Jelmer,
toevallig heet mijn neefje ook zo
maareeh, je zegt dat je van chillen houd, waarom dan niet een bijbaantje in een skatepark ofzo, of iets in de horeca??? als je achter de bar staat kun je toch ook zorgen dat je vrienden in die kroeg komen, dan ga je dus eigenlijk geld verdienen tijden een avondje zuipen??

x mij
Met citaat reageren
Oud 11-08-2010, 16:35
Verwijderd
Citaat:
Hi Jelmer,
toevallig heet mijn neefje ook zo
maareeh, je zegt dat je van chillen houd, waarom dan niet een bijbaantje in een skatepark ofzo, of iets in de horeca??? als je achter de bar staat kun je toch ook zorgen dat je vrienden in die kroeg komen, dan ga je dus eigenlijk geld verdienen tijden een avondje zuipen??

x mij
achter de bar mag niet gedronken worden
Met citaat reageren
Oud 19-08-2010, 17:46
Verwijderd
Citaat:
achter de bar mag niet gedronken worden
ach, als je gewoon cola ofzow pakt, je hebt dan toch n gezelligere avond dan afwassen in n restaurant!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten