Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-08-2010, 00:10
DBZ
DBZ is offline
Ik ken sinds een paar weken echt een leuk meisje en sinds de avond dat ik haar tegengekomen ben, hebben we al best veel afgesproken. Die ene avond waren we best dronken, nou ja, vooral ik Dus toen gebeurden er wel dingen zoals gewoon een kus op de mond.
Als ik met haar afspreek, dan lopen we wel vaak bijvoorbeeld met de arm over elkaars schouder heen, alleen een kus geef ik haar nooit. Hier komt dan ook het probleem. Vrouwen moeten alles doorlullen, dus via vriendinnen heb ik via via gehoord dat ze bang is dat het misschien niks gaat worden omdat ik niks doe, geen actie onderneem. Nu ben ik hier een beetje nieuw mee Beetje triest, ik weet het, maar ik ben niet op haar verliefd, maar dat kan natuurlijk ook komen. Maar ze is echt heel erg leuk Nu wil ik eigenlijk niet de indruk wekken dat ik juist wel verliefd ben, want ik wil haar niet teleurstellen naderhand. Niemand kan mij namelijk vertellen of ik ooit verliefd op haar word, dus daarom.

Nu vraag ik me af wat ik moet doen, want ik wil haar niet teleurstellen, en ik wil natuurlijk ook weer niet dat ze straks denkt dat het toch niks meer gaat worden, en dat ze denkt, laat maar zitten. Nou wil ik jullie vragen, wat jullie er van vinden als een jongen met je zoent, terwijl jullie vaak afspreken enzo, en dan te horen krijgen na een tijdje dat hij niet echt iets voelt. Ik weet niet, maar dat zou ik best kut vinden xD En ik ben bang dat dat gebeurt, want dat brengt me op het volgende probleem:

Ik ben nog nooit verliefd geweeest Daarom begin k ook een beetje te lijken op zo'n depressief kereltje zonder zelfvertrouwen, die zoiets heeft van 'nou, ik word toch nooit verliefd'(als ik dat allemaal om me heen zie gebeuren). Mja, ik weet dat dat vast wel een keer gebeurt, maar je gaat er dan natuurlijk niet van uit dat dat snel gebeurt. Dus ik weet echt niet of ik verliefd op haar ga worden. En aangezien dat nog nooit bij mij is gebeurd, weet ik ook niet wanneer zoiets begint. Je hoort weleens iets over liefde op het eerste gezicht, maar mensen worden ook weleens verliefd op mensen die je al lang kent. Ik neem aan dat dat meestal gebeurt nadat je elkaar beetje goed hebt leren kennen, of niet?

Nja, misschien dat iemand tips heeft, of me nu raar vind (kan ik begrijpen na zo'n debiel verhaal) Maar ik ben iig ff me verhaal kwijt, en dat vind ik al fijn
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-08-2010, 00:20
Marcade
Marcade is offline
Je vind d'r wel heel erg leuk; je wilt d'r gevoelens niet kwetsen .. maar je bent niet verliefd.

Wat wil je dan precies van haar? Pure vriendschap? Dan moet je dat denk ik even heel goed duidelijk maken aan haar want volgens mij zend je verkeerde signalen uit.

Nu houd je d'r gewoon simpelweg aan 't lijntje, wat voor excuus je ook mocht hebben daarvoor.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2010, 00:57
DBZ
DBZ is offline
Daar heb je gelijk in, maar dat is omdat ik haar idd heel erg leuk vind, en ik weet niet, maar het is gewoon anders dan bij andere meisjes. Het zou gewoon nog kunnen dat ik nog wel verliefd word En daar doen we het voor. En anders is het ook niet erg als ze gewoon een vriendin blijft, want we hebben het altijd wel gezellig
Met citaat reageren
Oud 16-08-2010, 01:12
evil inside
evil inside is offline
Citaat:
, maar het is gewoon anders dan bij andere meisjes.
misschien ben je al verliefd maar heb je het zelf niet door?
in dat geval gewoon voor pure mond op mond gaan
Oud 22-08-2010, 17:03
Gewoon thijs
Gewoon thijs is offline
Citaat:
Je vind d'r wel heel erg leuk; je wilt d'r gevoelens niet kwetsen .. maar je bent niet verliefd.

Wat wil je dan precies van haar? Pure vriendschap? Dan moet je dat denk ik even heel goed duidelijk maken aan haar want volgens mij zend je verkeerde signalen uit.

Nu houd je d'r gewoon simpelweg aan 't lijntje, wat voor excuus je ook mocht hebben daarvoor.
Ben het met je eens je houwt haar gewoon aan 't lijntje en dat je telkens die <-- komt bij mij over dat het gewoon een lolletje is. Zeg gewoon tegen haar hoe jij er nu over denkt misschien dat zij met een oplossing komt om even te wachten of verder te kijken of er iets komt. Houw haar geen plaatje voor haar gezicht me een perfect beeld laat hij de realiteit weten!
Met citaat reageren
Oud 22-08-2010, 17:27
Verwijderd
Misschien er eens over praten? Dat haalt al wat twijfels weg en geeft wat meer zekerheid voor jullie allebei. Verder: Wat wil je eigenlijk van haar?
Met citaat reageren
Oud 22-08-2010, 20:58
Gilraen
Gilraen is offline
Van andere jongens heb ik gemerkt dat ze het altijd proberen, en als het niets is, dan stoppen ze er weer mee. (maar dit is natuurlijk hard voor het meisje)
Uit eigen ervaring heb ik ook geleerd dat de verliefdheid nog kan komen als je meer tijd met elkaar doorbrengt inderdaad.

Kortom, ik zou het nog wat tijd geven.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2010, 21:08
ThomasTripleT
ThomasTripleT is offline
Wat ik ervan vind ga ik voor me houden. Mijn advies daarentegen niet:

Ga met haar om als 'vrienden' zolang jij dat gezellig/leuk vind. Stel je wordt alsnog verliefd op haar en zij op jou,(dat merk je echt wel, tenzij je geen buik hebt) dan zoen je met haar.

Stel jij bent nog niet verliefd op haar en het contact verwatert van haar kant omdat jij geen 'initiatief' neemt.. Dan is ze niet ècht verliefd op je.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2010, 15:24
JustADreamer
JustADreamer is offline
Niet iedereen kan door verliefdheid nachten niet slapen, niet eten, niet concentreren etc. Verliefdheid vind ik ook niet het meest praktische gevoel wat er bestaat om hiervoor genoemde redenen... Ik hou van slapen, en van eten, en een beetje concentratie is ook best leuk zo op z'n tijd.

Ik ben ook nooit zwaar hoteldebotel verliefd geweest op mijn vriend, maar heb het wel altijd fijn gevonden om bij hem te zijn, en vond hem ook echt een leuke jongen. We zijn nu anderhalf jaar verder en wonen samen. Als je haar echt leuk vindt én met haar samen zou willen zijn dan kan je haar lijkt me gewoon zoenen. Als je haar leuk vindt, maar meer als gewone vriendin dan moet je haar dus niet zoenen maar gewoon vriendendingen doen.
Reageren

Regels voor berichten