Advertentie | |
|
![]() |
|
Van andere jongens heb ik gemerkt dat ze het altijd proberen, en als het niets is, dan stoppen ze er weer mee. (maar dit is natuurlijk hard voor het meisje)
Uit eigen ervaring heb ik ook geleerd dat de verliefdheid nog kan komen als je meer tijd met elkaar doorbrengt inderdaad. Kortom, ik zou het nog wat tijd geven. |
![]() |
|
![]() |
Wat ik ervan vind ga ik voor me houden. Mijn advies daarentegen niet:
Ga met haar om als 'vrienden' zolang jij dat gezellig/leuk vind. Stel je wordt alsnog verliefd op haar en zij op jou,(dat merk je echt wel, tenzij je geen buik hebt) dan zoen je met haar. Stel jij bent nog niet verliefd op haar en het contact verwatert van haar kant omdat jij geen 'initiatief' neemt.. Dan is ze niet ècht verliefd op je. |
![]() |
|
![]() |
Niet iedereen kan door verliefdheid nachten niet slapen, niet eten, niet concentreren etc. Verliefdheid vind ik ook niet het meest praktische gevoel wat er bestaat om hiervoor genoemde redenen... Ik hou van slapen, en van eten, en een beetje concentratie is ook best leuk zo op z'n tijd.
Ik ben ook nooit zwaar hoteldebotel verliefd geweest op mijn vriend, maar heb het wel altijd fijn gevonden om bij hem te zijn, en vond hem ook echt een leuke jongen. We zijn nu anderhalf jaar verder en wonen samen. Als je haar echt leuk vindt én met haar samen zou willen zijn dan kan je haar lijkt me gewoon zoenen. Als je haar leuk vindt, maar meer als gewone vriendin dan moet je haar dus niet zoenen maar gewoon vriendendingen doen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart Topic #149 Alyssia | 500 | 18-09-2009 00:45 | |
Liefde & Relatie |
bang??? mira_love | 6 | 07-01-2005 15:33 | |
Liefde & Relatie |
Bang dat ze verliefd wordt op een vriend van mij... t68i | 14 | 01-12-2003 09:43 | |
Psychologie |
ben bedreigd dat ik word vermoord.. HelpMePlease | 26 | 05-08-2003 22:59 | |
Liefde & Relatie |
Bang voor afhankelijkheid/angst. Phileine | 22 | 14-01-2003 12:41 | |
ARTistiek |
Zoals het klokje thuis tikt,tikt het hier niet [fractie uit een dagboek] kaleidoscope | 11 | 28-02-2002 18:18 |