Advertentie | |
|
![]() |
|
Kijk ook hier!
1. Muziek waar je gewoon leuk op kunt dansen, en iedereen zich een beetje op kan vermaken. Nederlands is niets voor ons (op enkele uitzonderingen na), après ski zal zeer beperkt moeten worden. Alternatief is fijn, maar het hoeft zeker niet té. 2. Een Engelse wals, vermoed ik. Volgend jaar is het zo ver en we moeten nog danslessen nemen. Maar ik geloof dat ik het op dat gebied voor het zeggen heb, want mijn vriend is niet erg van het dansen en wil liever één dans leren en de rest negeren. Dan kan ik het ook mooi uitzoeken. ![]() 3. Voor de openingsdans of het feest? Voor de openingsdans in ieder geval niets waar niet op te dansen valt. Dat is ook maar één nummer, dus je kunt vrij secuur zijn in wat je er allemaal van wilt (geen al te lompe teksten, maat en tempo correct, passend bij de sfeer etc.) Voor het feest: geen hoempapa, niet te veel après ski achtige zooi, niet te veel Nederlands en geen trance/gabber/andere ongeïnspireerde shit.
|
Ik wil een quickstep als openingsdans, omdat het zo'n gave dans is en omdat daar meestal leuke liedjes bij zijn
![]()
||
Citaat:
2. Geen idee. Ik weet niet eens of we een openingsdans zullen hebben. Ik denk aan afrikaanse muziek en dan samen met de gasten als een gek afrikaans dansen. 3. Effe een keer geen metal en hardcore. Alleen mooie en vrolijke muziek. Ook niks nederlandstalig. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
2) Iets heel traditioneels, maar wat precies, dat maakt me niet zoveel uit. 3) Alles uit Volendam komt niet binnen, net als hardcoreachtige dingen. |
![]() |
|
Als ik ooit zou trouwen, heb ik eigenlijk liever geen drukke receptie met 100+ mensen - dit mede omdat ik slechthorend ben en daardoor slecht kan functioneren in een lawaaierige omgeving, en ik me juist op mijn bruiloft daar zo min mogelijk aan wil ergeren. Ik wil nog wel een beetje kunnen communiceren met manlief op onze speciale dag, en de bruiloftsgasten.
![]() 1. Welk muziek zou je willen horen op jullie bruiloft? Natuurlijk muziek die mijn partner en ik allebei leuk vinden. Ik wil zelf graag over het algemeen rustige, kalmerende muziek met een positieve boodschap. Wellicht zoiets als "Warm And Tender Love" van Percy Sledge (specifiek deze versie), "A Groovy Kind of Love" van The Mindbenders en "I Knew I Loved You" van Savage Garden. ![]() ![]() 2. En op welke muziek zou je je openingsdans doen? Dat hangt natuurlijk ook af van wat hij graag wilt, maar ik vind "Warm And Tender Love" van Percy Sledge wel een goede kandidaat op dit moment. 3. Welke muziek vooral niet? Geen lawaaierige muziek (dus geen snoeiharde metal ofzo, ook al is de songtekst nog zo poëtisch), of goedkope muziek zonder echte inhoud. Verder ook geen muziek die wel leuk klinkt, maar geen positieve songtekst heeft. Ik heb wel eens over gekken gehoord die liedjes lieten afspelen op hun bruiloft die op zich wel leuk klinken, maar eigenlijk over een break-up gaan of iets anders negatiefs - dat vind ik écht een afknapper en bovendien eigenlijk ook "de goden verzoeken" (om het zo maar even uit te drukken). ![]()
|
![]() |
haha, hier heb ik nou nog nooit over nagedacht...
1. Ik vraag denk ik een DJ van mijn werk met de vraag of hij óf beach house wil draaien of jaren 60. Hangt er een beetje van af (de rest van de bruiloft, welke DJ etc). vind beide leuk, maar niet als combinatie natuurlijk. Een band vind ik vaak maar niets...Al heb ik daar ook wel weer genoeg connecties in die dat wel tof zouden kunnen aanpakken, hmm.. Moeilijk! 2. Ik ga niet doen aan een openingsdans 3. Nederlandstalig natuurlijk, apres ski, hedendaagse R&B, typische bruiloftbands, jaren 80 meuk die je al te veel hoort, potje met vet |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Het leuke/lekkere-acteurs/actrices-foto-topic Verwijderd | 410 | 19-08-2003 22:53 |