Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-09-2010, 16:36
Guinie
Guinie is offline
Zie vraag
Ik heb mijn camera (digitale fotocamera) nu 2 à 3 jaar, en hij doet het in principe nog goed, maar de automatische stand doet het niet meer, waardoor je dus steeds zit te klooien met welke 'speciale stand' je moet kiezen.
Nou heb ik voor mijn verjaardag geld gekregen, en vroeg ik me af of het zinvol is om een nieuwe te kopen. Een waarvan de automatische stand het dus wel doet .

Wat vinden jullie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-09-2010, 16:40
Bright Blue
Bright Blue is offline
Ik ben zelf iemand die een mobiel al 3 jaar heeft. Hij is niet de beste meer, maar hij doet nog wat hij moet doen. Daarom vind ik het niet nodig om een nieuwe te komen, die het nieuwste van het nieuwste is. Het is maar net hoe belangrijk je het vind. Voegt het wat toe aan je gelukkigheid? Is het echt nodig?
Oud 29-09-2010, 16:42
Guinie
Guinie is offline
Het voegt niet per se iets toe aan mijn gelukkigheid, maar ik vind het wel belangrijk goede foto's te kunnen maken
Met citaat reageren
Oud 29-09-2010, 16:47
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Het voegt niet per se iets toe aan mijn gelukkigheid, maar ik vind het wel belangrijk goede foto's te kunnen maken
Dan voegt het sowieso iets toe. En daar gaat het om.
Oud 29-09-2010, 17:13
goeieboeie
goeieboeie is offline
Het gaat om het foto's maken toch!
Dus als deze het nog doet, klaaaar.
Maar als je geen goede foto's meer kan maken omdat het niet automatisch meer wil, zou ik een nieuwe kopen. Waarschijnlijk kan die ook mooiere foto's maken dan je oude toen die nog nieuw was!
Oud 30-09-2010, 19:08
Verwijderd
Hangt er vanaf of je oude goed genoege foto's maakt en of je er echt last van hebt dat de automatische stand niet werkt.

Bedenk ook hoe vaak je 'm gaat gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2010, 21:16
GrennespConveye
GrennespConveye is offline
je neemt toch ook af en toe een nieuwe vriendin, ondanks dat de oude 'het nog wel doet'?
Met citaat reageren
Oud 01-10-2010, 21:21
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
nou zeg
Oud 04-10-2010, 16:10
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
je neemt toch ook af en toe een nieuwe vriendin, ondanks dat de oude 'het nog wel doet'?
Oud 04-10-2010, 16:46
Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 06-10-2010, 22:49
Verwijderd
Err je zou natuurlijk ook een nieuwe kunnen kopen als het een voor betere kwaliteit foto's zorgt
Met citaat reageren
Oud 07-10-2010, 21:48
Naimin
Naimin is offline
Het is inderdaad leuk om mooie foto's te maken, als je je echt heel erg irriteerd is het misschien handig om wel een nieuwe te kopen.

En aangezien de camera die je nu hebt al ca. 3 jaar oud is, zullen het aantal mega-pixels ook sterk toenemen. Dit resulteerd dan natuurlijk weer in mooiere foto's.

Als je zegt van:''Ik vind het zo'n geklooi als ik heel de tijd die instellingen moet veranderen'', dan is het tijd om even naar de winkel te gaan voor een nieuwe.

Ik raad je al wel aan om ook op het internet te zoeken naar camera's, als je al een bepaald model in gedachten hebt kan je de specificaties al even opzoeken, je kan dan gelijk al even wat reviews over het model camera opzoeken.
Ik garandeer je dat je dan een camera hebt die in ieder geval meer dan 3 jaar meegaat. (Tenzij je een camera bij de Bart Smit koopt natuurlijk)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten