Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik ga proberen zo goed mogelijk te slagen, om ervoor te zorgen dat ik geneeskunde kan gaan doen het jaar erop. Oja, en een tweede keus bedenken voor als dat niet lukt.
Dus ik neem me wéér voor om mijn huiswerk en leerwerk goed bij te houden. Maar nu heeft het echt een doel, want nu komt het erop aan of ik slaag. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Werkjaar?
![]() Ik wil twee gave stukken maken. En misschien nog wel meer. Dus ik ga snel eens op zoek naar goede teksten. Ik wil gaan spelen, hoe dan ook. Weet alleen nog niet helemaal hoe ik dat ga aanpakken. Misschien moet ik maar gewoon een monoloog (of monologenschrijver) en een regisseur fixen en zelf iets gaan beginnen. Maar hetmoethetmoethetmoet. Ik wil nog beter gaan worden in het lesgeven aan de jongste kinderen, en dat ga ik aanpakken door me beter voor te bereiden en door strenger te zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En het gaat ook niet om het verlaten van Nederland, Nederland is een fijn land. Maar meer om dat ik denk dat je leven een stuk rijker wordt van meerdere culturen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
- website maken.
- veeeel experimenteren en (voor mij) grensoverschrijdende dingen doen en heel veel aankloten en niet alleen maar perfecte dingen maken. - NETWERKEN. - veel van Nederland gaan zien, aangezien ik toch een ov heb en ik misschien er dan eens achter ga komen wat ik verder wil en wat me aanspreekt, en zo. |
![]() |
|
Qua leren niet zo heel veel. Misschien nog iets meer discipline, maar altijd op tijd beginnen met leren is niet haalbaar. Ik zou wel graag meer ervaring willen op doen in het vakgebied door middel van een baantje/vrije ruimte/stage of iets dergelijk.
|
Misschien het huiswerkschema iets strakker maken
![]()
||
Citaat:
|
|