Advertentie | |
|
![]() |
|
je kan ook stoffen hoesjes kopen.
![]() die kan je uitrekken en zijn in veel kleuren te verkrijgen. je kan ze ook meerdere jaren gebruiken. ![]() je kan ze online bestellen. ik heb het merk Drez hier is de link: http://www.dresz.nl/Default.aspx?t=rekboeken&id=15 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar dat werkt waarschijnlijk niet aangezien dat folie gaat scheuren. Vaak als je al iets inpakt dan scheurt het, laat staan als je ermee moet kaften. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
wat trouwens ook cool is, is de kaften van oude schriten afscheuren en daarmee kaften, die zijn vaak hartstikke stevig, en ze zien er meestal leuker uit als kaftpapier, alleen bij mij werkt dat niet, want meestal hangen de kaften van mijn schriften er al af voordat ik de winkel uit ben ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
ik heb 4 soorten kaftpapier gekocht, stippeltjes groen, stippeltjes roze, en gewoon groen en roze, dan houd ik het wel uit elkaar, ik ben trouwens ook zo iemand die op elke boek(dan wel op het kaftpapier)teksten schrijft en stickers plakt enzo, daar herken ik het meestal ook wel aan.
maareeh herken jij je boeken ook niet n beetje aan de vorm? bij mij is het nl zo dat ieder boek en andere maat heeft |
![]() |
|
Verwijderd
|
Op mijn school was kaften ook echt verplicht, als je je boeken niet had gekaft, kon je uit de les worden gestuurd, dus mja, niet kaften was geen optie
![]() Ik had ook doorzichtig kaftplastic, van de V&D. Dat is vrij stevig spul, anders dan dat spul wat ze om bloemen en cadeautjes wikkelen. En het plakt ook niet. Fijnste kaftpapier dat ik ooit gehad heb, want echt papier ging bij mij altijd kapot langs de randjes enzo, dat plastic is veel steviger. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Nieuwe schooljaar Verwijderd | 82 | 07-09-2011 21:50 | |
Algemene schoolzaken |
Verandering van gebruik schoolartikelen? Dieudonnee | 16 | 21-08-2005 20:22 | |
Lifestyle |
NlEUW!!! JohnGunpowder | 500 | 06-08-2005 06:17 | |
Verhalen & Gedichten |
Boekenkast fototopic. Verwijderd | 91 | 26-05-2004 16:49 | |
Algemene schoolzaken |
welk kaftpapier heb je? lingua | 65 | 25-08-2003 09:10 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
"scholier geeft € 80 uit aan hippe schoolspullen" Vlooienband | 69 | 20-08-2002 19:12 |