Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-03-2011, 14:14
Verwijderd
ik ben 13 jaar.
ik ben verlieft op een jongen van mijn basketbal team.
alleen ik ben echt heel zenuwachtig, ik wil m donderdag vragen, maar hoe.
donderdag ga ik weer naar basketbal en dan zie ik hem weer.
xxx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-03-2011, 14:15
AnneElise
AnneElise is offline
Aaah wat lief! Je weet dat hij je leuk vindt? Dat is namelijk vaak een prettige stap, maar zo kan het ook!
Als 13jarige.. hoe oud is hij? Ook 13? Dan zou ik gewoon lekker jezelf zijn en vragen of hij het leuk vindt om misschien met jou verkering te nemen! Uiteindelijk moet je de woorden toch over je lippen krijgen meid!

xx
Met citaat reageren
Oud 23-03-2011, 14:16
dnalor
dnalor is offline
Gewoon vragen ja heb je en nee kun je krijgen......
Met citaat reageren
Oud 23-03-2011, 14:17
Verwijderd
hij is 12. maar hij vind mij denk ik iniedergeval wel leuk.
want hij loopt de hele tijd tegen mij aan te kletsen en hij loopt de hele tijd achter me aan :$
Met citaat reageren
Oud 23-03-2011, 14:22
AnneElise
AnneElise is offline
Nouu dan komt het sowieso wel goed! Wees gewoon gezellig en je hoeft het maar 1x te doen (als het goed is), en waarschijnlijk vindt hij het net zo spannend als jij!

xx
Met citaat reageren
Oud 23-03-2011, 14:31
Verwijderd
maar hoe moet ik het dan vragen?
naar hem toe lopen, of wachtten tot na de training, of op msn of hyves?
ik durf niet in real life, maar das denk ik tog t best...
Met citaat reageren
Oud 23-03-2011, 14:37
AnneElise
AnneElise is offline
Real life is 10 x beter inderdaad. Stel dat zijn msn uitvalt of dat hij plotseling weg moest!? Dan krijg je raaare situaties! Ik zou het net na de training doen, in ieder geval op een moment dat hij niet weggeroepen kan worden; hij moet even tijd hebben. Vraag hem dit ook van te voren; Hee .., heb je even?
Je wil het namelijk niet gehaast en afgeraffeld doen!
En dan als hij zegt O ja tuurlijk! Alles goed / Wat is er?
En dan moet je gewoon een beetje jezelf zijn,
Maar vraag hem of hij het leuk zou vinden om met jou verkering te nemen!
En als hij nee zegt, zeg je okay, jammer! En dan zeg je; ik zie je nog wel, en loop je weg.. blijf niet hangen!
En als hij ja zegt, lach je lief en zeg je iets in de trant van leuk, of geef je hem een knuffel/kus weet ik veel! Doe wat je gevoel je ingeeft!

En als hij ja zegt zal hij ook wel iets 'doen'.

xxx
Met citaat reageren
Oud 23-03-2011, 14:37
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Wel het beste, maar ook het moeilijkste. Ik zou het na de training doen, want als je het ervoor doet en hij zegt nee, dan voel je je niet zo blij, maar na de training kun je gewoon naar huis gaan om jezelf te herpakken. Maar hopelijk zegt hij gewoon ja En je kunt denk ik gewoon zeggen dat je hem leuk vindt en vragen wat hij van jou vindt? En anders toch maar op msn
Oud 23-03-2011, 14:41
Verwijderd
Citaat:
Real life is 10 x beter inderdaad. Stel dat zijn msn uitvalt of dat hij plotseling weg moest!? Dan krijg je raaare situaties! Ik zou het net na de training doen, in ieder geval op een moment dat hij niet weggeroepen kan worden; hij moet even tijd hebben. Vraag hem dit ook van te voren; Hee .., heb je even?
Je wil het namelijk niet gehaast en afgeraffeld doen!
En dan als hij zegt O ja tuurlijk! Alles goed / Wat is er?
En dan moet je gewoon een beetje jezelf zijn,
Maar vraag hem of hij het leuk zou vinden om met jou verkering te nemen!
En als hij nee zegt, zeg je okay, jammer! En dan zeg je; ik zie je nog wel, en loop je weg.. blijf niet hangen!
En als hij ja zegt, lach je lief en zeg je iets in de trant van leuk, of geef je hem een knuffel/kus weet ik veel! Doe wat je gevoel je ingeeft!

En als hij ja zegt zal hij ook wel iets 'doen'.

xxx
ja daar heb ik ook vaak over na gedacht. wat moet ik doen als hij ja zecht?
lijkt me wel beetje snel een kus...
en wat nou als hij misschien of weet ik niet zegt?
dan ben ik ook sad...
Met citaat reageren
Oud 23-03-2011, 14:50
AnneElise
AnneElise is offline
Ik weet dat het k*t is als je een blauwtje loopt. Maar blauwtjes lopen hoort er stiekem ook bij! En serieus; hier leer je van! Vroeger keek ik echt door een roze bril, en ging ik zelf geloven dat iemand mij leuk vond terwijl dit helemaal niet zo was. Door de blauwtjes heb ik geleerd dat ik meer naar feiten moet kijken dan naar gevoel en bam; ik had meteen een boy! (wat een fairytale). Maar dat ging ook weer over en nu ben ik weer naar een ander opzoek. Je breekt mensen hun harten, zij de jouwe; het hoort allemaal bij het liefdesleven!

Als hij ja zegt, lach je leuk, geef je hem een knuffel en zeg je iets in de trant van 'Dan zie ik jou snel weer' en als hij 'Misschien' zegt, zeg je; 'Neem de tijd, wanneer je het weet moet je het me maar laten weten' en ga je weer weg. Toon geen heftige emoties in zijn bijzijn; doe dit maar thuis !

xx
Met citaat reageren
Oud 23-03-2011, 15:01
Verwijderd
ja dies wel goed ja.
lief lachen
of miss knuffel (L)
tnks.(L)
Met citaat reageren
Oud 23-03-2011, 15:02
AnneElise
AnneElise is offline
You're welcome en succes! Laat je weten hoe het is gegaan?
Met citaat reageren
Oud 23-03-2011, 15:05
dnalor
dnalor is offline
Citaat:
ja dies wel goed ja.
lief lachen
of miss knuffel (L)
tnks.(L)
Gewoon jezelf zijn.... als je hem echt leuk vind...
Met citaat reageren
Oud 23-03-2011, 15:07
Verwijderd
ja is goed, ik laat het weten.
ik ben nu bijna niet zenuwachtig meer
Met citaat reageren
Oud 23-03-2011, 15:11
dnalor
dnalor is offline
Mooi zo.. waneer gaat het gebeurren??
Met citaat reageren
Oud 23-03-2011, 16:18
Mevrouw bamibal
Mevrouw bamibal is offline
morgen
alleen ik zag dat hij op zn hyves 'lotte' achter zijn naam had staan, maar t kan zijn dat da zn achternaam is?
khoop t...
ps. ik ben missbuzzz, maar mijn andere account is gehacket
Met citaat reageren
Oud 23-03-2011, 16:57
Verwijderd
Als je hem wil vragen en je weet heeel zeker dat je zenuwachtig bent zou ik het juist kort houden. Als je eerst een verhaal gaat houden kan je op eens beslissen om het toch niet te doen.
Das zonde. Ga naar hem toe. Zeg heey Piet of hoe die ook mag heten. Vraag: mag ik je wat vragen? Hij zal wel ja zeggen. Dan moet je heel snel zijn en niet te lang nadenken. Vraag wil je met je. Hij kan verbaast gelukkig zijn of iets anders. Zegt hij nee. ( hopelijk niet) dan zeg je oké en loop je weg. Dit moet je wel vragen als de training is afgelopen. Ga naar huis of waar je naar toe moet.
Denk erover, huil of wat je reactie ook is. En ga door met je leven. Ik weet niet wat je reacties zijn maar je komt er wek over heen. Maaaar zegt hij ja. Omhels hem. Houd hem vast. Hoeft niet maar zou ik wel doen want dan weet je gelijk of hij dat soort dingen erg of niet vindt. Zeg iets van: zie ik je morgen weer ofzo of zeg tot morgen en ga naar huis of ergens anders en geniet van het moment en je relatie. Zo zou ik het doen als ik een meisje was. Maar als je het niks vindt dan kan je het gewoon op je eigen manier doen. Je moet het namelijk vragen op de manier waarbij jij het pretigst voelt. Succes en laat het antwoord en zijn reactie weten.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2011, 10:22
AnneElise
AnneElise is offline
Lotte als achternaam??
Met citaat reageren
Oud 24-03-2011, 13:02
Emmsaaaa
Emmsaaaa is offline
ik zou het niet doen voordat je met hem gezoend hebt, want als je wordt afgewezen is het zuuuuuuur
Met citaat reageren
Oud 24-03-2011, 13:06
dnalor
dnalor is offline
Citaat:
ik zou het niet doen voordat je met hem gezoend hebt, want als je wordt afgewezen is het zuuuuuuur
Ervaring mee?
Met citaat reageren
Oud 24-03-2011, 16:41
honkballertje
honkballertje is offline
Is het niet gewoon een beter plan om hem te vragen wat leuks te gaan doen? (date)
ipv direct 'wil je met me?'. Kan een beetje onverwacht aankomen voor hem.
En vooral vanwege die 'Lotte' achter z'n naam is hem op een date uitvragen misschien wel slimmer (dan kan hij nog zeggen 'nee sorry ik heb al een vriendin, maar ik wel best een keer iets leuks vriendschappelijks gaan doen hoor!') En als die Lotte nergens voor staat kan je dan leuk op die date gaan, hem nog wat beter leren kennen en misschien direct aan het eind van de date hem verkering vragen (of natuurlijk vragen hoe hij de date vond, wat hij van jou vond etc om hem (als hij je leuk vindt) uit te lokken jouw te vragen of iig die richting op te sturen van 'ja ik vind je wel heel leuk' en dat hij dan duidelijk maakt dat jij hem ook leuk vindt met als resultaat alsnog de relatie .

Oh wat ben ik af en toe toch zo'n sprookjes denker geval dingetje (maar wat hierboven stond was wel serieus)

iig succes
Met citaat reageren
Oud 24-03-2011, 21:10
drukknoopje
drukknoopje is offline
En?
Oud 27-03-2011, 20:55
Mevrouw bamibal
Mevrouw bamibal is offline
ik durfde hem niet te vragen...
maar ik heb hem mee uit gevraagt, en hij wil mee! maar ik twijffel of ik hem komende donderdag moet vragen (eind van de training) of tijdens de date?
en lotte is zijn achternaam
verder heb ik het idee dat hij mj ook leuk vind.
xx roze wolkdingetje
Met citaat reageren
Oud 28-03-2011, 06:29
honkballertje
honkballertje is offline
Ik zou zeggen gewoon tijdens die date.
Na de training is niet echt het geniale moment voor zoiets denk ik, terwijl een date er beste geschikt voor is.
Gelukkig dat zn achternaam Lotte is en het niet een ander meisje was!
succes!
Met citaat reageren
Oud 29-03-2011, 14:41
Verwijderd
tnx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-04-2011, 22:19
gangbang
gangbang is offline
laat zeker iets weten hé
Met citaat reageren
Oud 06-04-2011, 22:30
T-gein
T-gein is offline
Ik zou zeggen, niet vragen. Niet verkering in iedergeval. Vraag hem om wat leuks te doen en gewoon super veel flirten. Als hij hetzelfde heeft, dan gebeurd het gewoon!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten