Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik weet dat het k*t is als je een blauwtje loopt. Maar blauwtjes lopen hoort er stiekem ook bij! En serieus; hier leer je van! Vroeger keek ik echt door een roze bril, en ging ik zelf geloven dat iemand mij leuk vond terwijl dit helemaal niet zo was. Door de blauwtjes heb ik geleerd dat ik meer naar feiten moet kijken dan naar gevoel en bam; ik had meteen een boy! (wat een fairytale). Maar dat ging ook weer over en nu ben ik weer naar een ander opzoek. Je breekt mensen hun harten, zij de jouwe; het hoort allemaal bij het liefdesleven!
Als hij ja zegt, lach je leuk, geef je hem een knuffel en zeg je iets in de trant van 'Dan zie ik jou snel weer' en als hij 'Misschien' zegt, zeg je; 'Neem de tijd, wanneer je het weet moet je het me maar laten weten' en ga je weer weg. Toon geen heftige emoties in zijn bijzijn; doe dit maar thuis ![]() xx |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als je hem wil vragen en je weet heeel zeker dat je zenuwachtig bent zou ik het juist kort houden. Als je eerst een verhaal gaat houden kan je op eens beslissen om het toch niet te doen.
Das zonde. Ga naar hem toe. Zeg heey Piet of hoe die ook mag heten. Vraag: mag ik je wat vragen? Hij zal wel ja zeggen. Dan moet je heel snel zijn en niet te lang nadenken. Vraag wil je met je. Hij kan verbaast gelukkig zijn of iets anders. Zegt hij nee. ( hopelijk niet) dan zeg je oké en loop je weg. Dit moet je wel vragen als de training is afgelopen. Ga naar huis of waar je naar toe moet. Denk erover, huil of wat je reactie ook is. En ga door met je leven. Ik weet niet wat je reacties zijn maar je komt er wek over heen. Maaaar zegt hij ja. Omhels hem. Houd hem vast. Hoeft niet maar zou ik wel doen want dan weet je gelijk of hij dat soort dingen erg of niet vindt. Zeg iets van: zie ik je morgen weer ofzo of zeg tot morgen en ga naar huis of ergens anders en geniet van het moment en je relatie. Zo zou ik het doen als ik een meisje was. Maar als je het niks vindt dan kan je het gewoon op je eigen manier doen. Je moet het namelijk vragen op de manier waarbij jij het pretigst voelt. Succes en laat het antwoord en zijn reactie weten. |
![]() |
|
Is het niet gewoon een beter plan om hem te vragen wat leuks te gaan doen? (date)
ipv direct 'wil je met me?'. Kan een beetje onverwacht aankomen voor hem. En vooral vanwege die 'Lotte' achter z'n naam is hem op een date uitvragen misschien wel slimmer (dan kan hij nog zeggen 'nee sorry ik heb al een vriendin, maar ik wel best een keer iets leuks vriendschappelijks gaan doen hoor!') En als die Lotte nergens voor staat kan je dan leuk op die date gaan, hem nog wat beter leren kennen en misschien direct aan het eind van de date hem verkering vragen (of natuurlijk vragen hoe hij de date vond, wat hij van jou vond etc om hem (als hij je leuk vindt) uit te lokken jouw te vragen of iig die richting op te sturen van 'ja ik vind je wel heel leuk' en dat hij dan duidelijk maakt dat jij hem ook leuk vindt met als resultaat alsnog de relatie ![]() Oh wat ben ik af en toe toch zo'n sprookjes denker geval dingetje ![]() iig succes ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe vraag ik een meisje verkering? Tim Van Deijk | 1 | 22-02-2017 15:47 | |
Liefde & Relatie |
Hoe moet je verkering vragen Mr_bart | 4 | 05-03-2013 15:27 | |
Liefde & Relatie |
Tips! Hoe vraag je verkering? Jongen naar meisje Schattekuuhh | 4 | 04-01-2013 08:31 | |
Liefde & Relatie |
hoe verkering vragen? Verwijderd | 16 | 09-10-2012 15:43 | |
Liefde & Relatie |
hoe vraag ik het? Adagio | 13 | 27-05-2004 09:38 | |
Liefde & Relatie |
hoe kregen jullie verkering ,,,,, werd er verkering gevraagd en hoe???? X_Saskia_X | 24 | 24-01-2002 20:02 |