Hey, ik ben nu 2 jaar gestopt met voetbal, ik ben altijd een keeper geweest maar ik heb ook ongelofelijk veel talent als voetballer. Mijn passie is keeper zijn dus een veldspeler zal en wil ik nooit worden. Ik ben gestopt omdat er veel vriendjespolitiek was, die vriendjespolitiek heeft misschien wel een belangrijke rol gespeeld in mijn toekomst. Ik speelde in de e2 en keepte de sterren van de hemel. Ik was gewoon een wereldkeeper, tenminste zo noemde veel trainers me. In de e1 stond mijn concurrent, die lang niet zo goed was als mij alleen die vader was bevriend met die trainer en blabalallaa. Naja, omdat ik ouder was mocht ik al naar de D en ik kwam dus in de D1. Alleen ik was nog zo'n klein ventje en kwam niet eens bij de lat, ik ben wel gescout maar dat had ik toen echt goed verneukt. Ik ben van de D1 naar de C gegaan en ja... ik ben toen eigenlijk gestopt omdat die andere keeper weer hoger kwam.
Alleen, is het nog de moeite waard om terug te gaan? Ik ben gewend om in hoge klasses te spelen en als je dan nu weer zo laag moet beginnen... en dan ook nog eens die vriendjespolitiek.. is het dan wel zo slim om weer terug te gaan als keeper?
Ik mis het voetbal, laatst ging ik met mijn vriendengroep voetballen en ik ging dus weer ff keepen en iedereen keek me aan van WTF? Waarom ben je gestopt je bent harstikke goed. EN dat na 2 jaar nooit gevoetbald te hebben.
En de belangrijkste vraag: Denken jullie dat je nog gescout kan worden in de A?
|