Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-09-2010, 19:54
Mipje
Mipje is offline
Hallo Allemaal,

Ik zit er over na te denken om toch maar een jaar naar een high school in Amerika te gaan! Ik wil dit tussen mijn vwo en mijn vervolgopleiding (uni) doen... Nu lees ik alleen dat bij veel organisaties je niet mag gaan als je je vwo diploma hebt. Op andere sites lees ik dat je niet voor een bepaalde datum (1 maart 1993) mag zijn geboren. Dit is voor mij dan weer gunstig omdat ik in augustus geboren ben... Heeft iemand ervaring hiermee? Ook zijn er vele organisaties waarmee je kunt gaan.. De organisaties waarmee ik zou kunnen gaan, zijn o.a. sts, ef en als het goed is ook interlanguage.. Heeft iemand ervaring met één van deze organisaties?? Ik zou echt graag willen weten welke organisatie het beste is..

Thanks!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-09-2010, 14:38
marjolein243
marjolein243 is offline
ik ben zelf met interlanguage 2 weken naar engeland geweest, het was allemaal erg goed geregeld en als je vragen had kon je gelijk bellen en gingen ze het voor je uitzoeken. er waren mij alleen helemaal geen nederlanders op de zelfde school als ik, maar ik vond dat juist wel een voordeel....
maar met een highschool year heb ik geen ervaring. ik heb er wel een tijdje over na gedacht en ook overal wat informatie over opgezocht, maar uiteindelijk toch besloten om volgend jaar maar gelijk naar de uni te gaan... ik weet wel dat ef iets speciaals hebben voor als je vwo6 al hebt gedaan, maar dat dat maar heel weinig plaatsen voor beschikbaarwaren ofzo....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten