Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-08-2010, 13:18
Verwijderd
Heej !

Ik twijfel erover om misschien een schoudertas te kopen (foto onderaan).
Mij lijkt het wel praktisch, maar velen vinden het gay/metro.
Ik vind jullie mening dan ook super belangrijk, en kan niet wachten om deze te horen

Grtz,
TCO

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-08-2010, 13:26
Repeating
Repeating is offline
Met een schoudertas is niks mis, dat dragen er zoveel, ikzelf ook. (weliswaar voor school)

Een mannenhandtas is een ander verhaal, dit is idd metro en 'gay'.
Oud 11-08-2010, 13:48
JustADreamer
JustADreamer is offline
Sinds wanneer is een schoudertas nu weer gay/metro? Ik kan het allemaal niet meer bijhouden hoor... Maar wat Repeating zegt, een mannenhandtas is wél echt metro (ik zal maar niet zeggen gay want dan beledig ik m'n huisgenoot). Een schoudertas moet kunnen lijkt me, mits 'ie niet roze is met bloemetjes en glittertjes ofzo
Oud 11-08-2010, 13:51
Verwijderd
Die foto die ik heb gepost is toch een schoudertas & geen mannenhandtas hé ?
Met citaat reageren
Oud 11-08-2010, 13:52
JustADreamer
JustADreamer is offline
Een mannenhandtas heeft alleen handvaten en is breder Die foto is duidelijk een schoudertas
Oud 11-08-2010, 14:30
dr.rootz
dr.rootz is offline
Met een schoudertas is het draagcomfort wel minder als die goed vol zit. Met die tas durf ik ook wel over straat te lopen, dus niks gays aan.

dr.rootz
Met citaat reageren
Oud 11-08-2010, 23:36
Verwijderd
Schoudertas en handtas was in 2000 nog enigszins metro, nu volledig geaccepteerd toch?

Ik koop ieder jaar een nieuwe van björn borg, die vind ik mooi <3
Met citaat reageren
Oud 12-08-2010, 09:14
Verwijderd
Ik heb ook een schoudertas van eastpak gekocht...! Stukken fijner dan een brugpiepers rugzak Aangezien ik nu student aan het Mbo ben
Met citaat reageren
Oud 12-08-2010, 10:00
Henck
Henck is offline
Ik heb een handtas, gewoon om mooiboy te doen. Het laat mij werkelijk koud dat sommige mensen het gay zouden vinden. Zegt meer over hun bekrompenheid dan over mij.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2010, 11:53
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
M'n vriend heeft zo'n Eastpak schoudertas en daar is niets mis mee vind ik
Oud 12-08-2010, 20:08
Verwijderd
Ik heb gewoon een canvas bruine schoudertas met bruin leer, gebruik hem eig voor van alles, als ik keer naar de stad ga (in zomer dan) stop ik er mn jas in en eventuele aankopen, en portomonee en al die zooi, loop je ook niet met van die volle broekzakken te zeulen. Ik vind het niet echt gay ofzo.

het is pas gay als je een schoudertas gaat kopen die specefiek voor vrouwen bedoeld is.

en die tas die jij aangeeft zie ik op mijn school aardig wat langskomen bij de heren.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2010, 20:35
Sudoku.
Sudoku. is offline
Ik vind zo'n schoudertas gewoon kunnen voor een jongen hoor!
En trouwens, je moet lekker zelf weten wat je draagt.
Oud 12-08-2010, 21:01
Verwijderd
Ik vind een schoudertas beter staan dan wanneer al je broekzakken zijn volgepropt met portemonnee, telefoon, sleutelbos etc.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2010, 20:36
Scoot
Scoot is offline
Ik vind het ook veel mooier dan een rugtas. 'Gay' is het zeker niet. Draagcomfort als het heel vol zit is inderdaad wel wat minder. De ondersteuning is bij een rugtas natuurlijk veel beter. Maar bij een gewicht van, noem eens wat, 8 kilogram of minder is een schoudertas prima.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2010, 20:59
Rysair
Rysair is offline
Citaat:
Ik vind het ook veel mooier dan een rugtas. 'Gay' is het zeker niet. Draagcomfort als het heel vol zit is inderdaad wel wat minder. De ondersteuning is bij een rugtas natuurlijk veel beter. Maar bij een gewicht van, noem eens wat, 8 kilogram of minder is een schoudertas prima.
klopt als een bus. ik zie mensen bij mij op school er mee lopen, kheb t wel eens omgehad maar kan je vertellen dat dat geen pretje is. veels te veel boeken dr in, je krijgt dan last van je schouder. maar voor kleinere dingetjes vind ik t kunnen hoor!
Met citaat reageren
Oud 15-08-2010, 23:24
shoebuddy 2.0
shoebuddy 2.0 is offline
Vergeet niet dat je het ook aan je nek gaat voelen, Ik heb een Crumpler schoudertas voor mijn camera, maar na een paar dagen daarmee rond te lopen ga je het zeker voelen.
Oud 17-08-2010, 08:26
Verwijderd
gewoon doen, niks gays en wat dan nog allemaal meer aan.
ik ken zoveel jongens met die tas.
vind t juist wel leuk van jongens als ze niet meteen doen wat de anderen zeggen, en gewoon doen wat ze zelf willen.
dan heb je pas LEF!!
Met citaat reageren
Oud 18-08-2010, 00:17
Daantjer
Daantjer is offline
schoudertassen zijn niet gey, ik twijfel echter over de geaardheid die dat heeft gezegd, ik vind ze te gek
Met citaat reageren
Oud 18-08-2010, 21:38
FluffyKitten
FluffyKitten is offline
Niks raars, metro of homo aan schoudertassen.
draag ze zelf sinds de eerste (dat ik dus 4 jaar geleden) en heb er 3 versleten, nu alleen wel een rugtas omdat het af en toe vrij zwaar is op een schouder
Oud 19-08-2010, 18:54
Verwijderd
Dus ik zou gay zijn???
Ik vindt het niks geks, hoor. Bij ons op school zie je meer jongens met schoudertassen dan met rugzakken, en iemand is (bij ons op school) eerder 'gay' als hij zo'n hele bergrugzak met zich mee draagt dus; gewoon doen (als je hem zelf mooi vind ;-))
Met citaat reageren
Oud 03-09-2010, 20:16
kim66003
kim66003 is offline
Mwah ben zelf een meisje en ik vind om 1 of andere reden rugzakken toch beter passen bij jongens/mannen. Maar je moet het allemaal zelf weten . Een zwarte schoudertas kan wel. Maar niet een superfelle kleur ofzo (vind ik).
Met citaat reageren
Oud 04-09-2010, 20:33
Rysair
Rysair is offline
Citaat:
Mwah ben zelf een meisje en ik vind om 1 of andere reden rugzakken toch beter passen bij jongens/mannen. Maar je moet het allemaal zelf weten . Een zwarte schoudertas kan wel. Maar niet een superfelle kleur ofzo (vind ik).
Ik vind juist het tegenovergestelde.
Meisjes = schoudertas
Jongens = rugzak
Met citaat reageren
Oud 05-09-2010, 08:14
Verwijderd
Citaat:
Ik vind juist het tegenovergestelde.
Meisjes = schoudertas
Jongens = rugzak
Dat is niet het tegenovergestelde, dat is precies hetzelfde als wat ze zei.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2010, 10:32
Rysair
Rysair is offline
Citaat:
Dat is niet het tegenovergestelde, dat is precies hetzelfde als wat ze zei.
Oh sorry ik las het verkeerd.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2010, 12:52
Larry Flint
Larry Flint is offline
Ik vind het niet echt mooi, of het oogt erg middelbare school-ish of inderdaad een beetje vrouwelijk. Wat is er mis met een gewone rugtas? Maar ik gok niet dat iemand zich er écht aan zal storen dus gewoon doen als je het zelf mooi vindt .
Oud 05-09-2010, 14:06
Giles
Giles is offline
Dit is een butjesaaie schoudertas, maar verder kan ik weinig gender relateds aan een schoudertas ontdekken. Koop maar hoor knul.
Oud 07-09-2010, 09:59
Rivka
Rivka is offline
Ik heb dezelfde tas in het donkerblauw gehad en ik zou er voor een jongen niks gays aan vinden hoor.
Oud 18-09-2010, 23:16
Verwijderd
Een schoudertas is niet gay... Denk trouwens dat ik volgend jaar overstap naar een rugzak (toch iets comfortabler)
Een handtas echter wel gay en een vrouwenschoudertas of hoe je het wilt noemen is dat ook vind ik.
Iemand uit 1 cluster van me heeft zo'n vrouwenschoudertas (leer enzo) en hij is niet gay maar ik vind het er wel gay uitzien...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten