Advertentie | |
|
![]() |
|
Niks raars, metro of homo aan schoudertassen.
draag ze zelf sinds de eerste (dat ik dus 4 jaar geleden) en heb er 3 versleten, nu alleen wel een rugtas omdat het af en toe vrij zwaar is op een schouder ![]()
|
Verwijderd
|
Dus ik zou gay zijn???
Ik vindt het niks geks, hoor. Bij ons op school zie je meer jongens met schoudertassen dan met rugzakken, en iemand is (bij ons op school) eerder 'gay' als hij zo'n hele bergrugzak met zich mee draagt dus; gewoon doen (als je hem zelf mooi vind ;-)) |
![]() |
||
Citaat:
Meisjes = schoudertas Jongens = rugzak |
![]() |
|
![]() |
Ik vind het niet echt mooi, of het oogt erg middelbare school-ish of inderdaad een beetje vrouwelijk. Wat is er mis met een gewone rugtas? Maar ik gok niet dat iemand zich er écht aan zal storen dus gewoon doen als je het zelf mooi vindt
![]()
|
![]() |
|
Dit is een butjesaaie schoudertas, maar verder kan ik weinig gender relateds aan een schoudertas ontdekken. Koop maar hoor knul.
|
Verwijderd
|
Een schoudertas is niet gay... Denk trouwens dat ik volgend jaar overstap naar een rugzak (toch iets comfortabler)
Een handtas echter wel gay en een vrouwenschoudertas of hoe je het wilt noemen is dat ook vind ik. Iemand uit 1 cluster van me heeft zo'n vrouwenschoudertas (leer enzo) en hij is niet gay maar ik vind het er wel gay uitzien... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Blunders op uiterlijk gebied Giles | 110 | 28-09-2010 23:18 | |
De Kantine |
Welke kies je? Je moet kiezen Michel1992 | 27 | 29-08-2009 15:46 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Lifestyle |
Mannen+tasjes Verwijderd | 51 | 07-04-2004 20:21 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Pijnlijke Eenvoud juliettebinoche | 59 | 11-01-2004 22:12 | |
Lifestyle |
tassen?? Ninnoc | 52 | 18-06-2002 21:15 |