Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-09-2010, 20:46
Verwijderd
Hi,

Ik heb vandaag mijn bold 9700 binnengehad. Ik heb er met een paar vrienden hyves, msn en whats app erop weten te zetten. Mijn vragen, is msn gratis op de bb? Hoe zit dat met hyves en whats app? Ik heb de applicaties voor die 3 gedownload. Ik heb trouwens geen eindeloos online, maar 1gb ter waarde van internet. Is dat veel, zal ik het daar maandelijks mee redden? Ik internet bijna niet erop, en doe eigenlijk alleen chatten

Alvast bedankt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-09-2010, 11:22
WolterB
WolterB is offline
Is kijken of je het met je abonnement kunt redden niet iets wat je beter had kunnen uitzoeken voordat je het abonnement af had gesloten?

En 1GB is vrij veel, maar pas op met applicaties die altijd open staan en synchroniseren met internet. Dan kan je nog wel eens voor verrassingen komen te staan.
Oud 19-09-2010, 12:55
Verwijderd
Klopt, dat was mijn fout, maar op het moment dat ik de blackberry had besteld, was dat de enige optie voor mij. Ik heb gehoord dat je ergens in je toestel kunt lezen hoeveel mb je hebt verbruikt? Klopt dit? If so, waar zou ik dit kunnen vinden?
Met citaat reageren
Oud 19-09-2010, 13:43
WolterB
WolterB is offline
Als je de handleiding leest, zal dat daar vast wel te vinden zijn
Oud 19-09-2010, 14:11
Verwijderd
Volgens mij was mijn vraag niet, de wijsneus gaan uithangen, maar of het geen wat gesuggereerd werd klopte. Gaarne constructieve berichten te plaatsen, of helemaal niet meneer WolterB, bedankt.

(Uiteraard zal er in de handleiding staan hoe het navigeren, berichten plaatsen e.d. in zijn werk gaat, maar niet hoe de abonnement die je erbij neemt werkt, want dat staat los van het toestel zelf.)

Ik heb de website van mijn provider bezocht, maar kon het daar niet vinden.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2010, 15:35
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij was mijn vraag niet, de wijsneus gaan uithangen, maar of het geen wat gesuggereerd werd klopte. Gaarne constructieve berichten te plaatsen, of helemaal niet meneer WolterB, bedankt.

(Uiteraard zal er in de handleiding staan hoe het navigeren, berichten plaatsen e.d. in zijn werk gaat, maar niet hoe de abonnement die je erbij neemt werkt, want dat staat los van het toestel zelf.)

Ik heb de website van mijn provider bezocht, maar kon het daar niet vinden.
Je vraagt of het klopt dat je op je toestel ergens kan zien hoeveel mb je hebt verbruikt, dat is dan dus een functie van het toestel, dat staat los van je abonnement, dus zoiets zou in je handleiding staan.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2010, 15:52
Verwijderd
Oh, sorry, ik bedoelde eigenlijk of je ergens op de site van je provider kon kijken waar dat staat(in mijn geval vodafone).

Mijn excuses, WolterB, zal niet meer gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2010, 16:14
Verwijderd
Citaat:
Oh, sorry, ik bedoelde eigenlijk of je ergens op de site van je provider kon kijken waar dat staat(in mijn geval vodafone).

Mijn excuses, WolterB, zal niet meer gebeuren.
Ik heb zelf Telfort, en kan zien hoeveel MB ik gebruik in de specificatie van mijn rekening online. Wel pas achteraf dus, maar probeer dan eens een maand je telefoon normaal te gebruiken, dan kun je daarna zien hoeveel ruimte je bij normaal gebruik nog overhoudt (of of je er overheen zit, maar dat betwijfel ik).
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten