Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-08-2010, 09:51
nicolel
nicolel is offline
heey,
ik heb een probleempje ik ben een jaar geleden naar noorwegen verhuist, en in de zomer is er een leuke jongen hier ook heen gekomen voor een restaurant. (is een belg..)
en naja aan praat geraakt ensow,, hij is 1 keer op bezoek geweest met zijn ouders ensow.
en daarna kwam die nog een keer alleen naar mij en mijn broer toe(en ik vond hem al best wel leuk)
dus toen zaten we zo en toen sloeg die de arm om me heen enz.
en toen zaten we heletijd tegen elkaar aan.
nou op dat moment vond ik hem dus alleen maar leuker!

en toen gister hadden we weer heel veel gesmst en toen kwam die ook langs.. nou zaten we niet echt tegen elkaar aan en we gingen ook nog naar iemand anders toe. maar het was wel heel gezellig.

maar mijn vader was het er eerst niet echt mee eens dat ik wat met hem zou krijgen(en dat snap ik!) want ja hij gaat in over 2 maanden weer naar zijn eigen land toe..
maar dan komt die over een poosje wel weer terug en gaat hier dan waarschijnlijk ook wonen.
maar toch mijn vader zei.. ja hij is echt een lieve jonge ensow maar hij gaat weer terug naar zijn eigen land,,,, maar sinds gister zei mijn vader dat ik het self moest wezen maar wel verstandig moest zijn... dus daar was ik al heel blij mee!!

maar nu dus de vraag... denken jullie dat ie me leuk vind..? en zo ja wat vinden jullie als ik met hem zou nemen en hij moet weer weg over 2 maanden? zelf vind ik het erg moeilijke keus omdat het gewoon een te verre afstand is.. ik hoop dat jullie mij kunnen helpen..

sorry als er veel fouten in staan ik moest even heel snel typen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-08-2010, 10:08
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik heb je titel aangepast omdat iedereen die een topic opent 'hulp nodig' heeft.
Dit is echt zoiets dat je zelf moet besluiten. Je weet dat je misschien 2 hele fijne maanden met hem hebt maar daarna zie je hem stukken minder. Je kunt met hem overleggen wat het beste is om te doen. Zou je tevreden kunnen zijn als jullie alleen maar goede vrienden zijn?
It's up to you!
Oud 28-08-2010, 10:54
Verwijderd
Ik zou ervoor gaan. Die twee maanden worden echt niet leuker als je verschrikkelijk verdrietig wordt omdat je hem niet ziet. Erna heb je nog iets moois om op terug te kijken, wat een stuk fijner is dan dat je alleen een nare tijd hebt gehad.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2010, 20:33
nicolel
nicolel is offline
Citaat:
Ik zou ervoor gaan. Die twee maanden worden echt niet leuker als je verschrikkelijk verdrietig wordt omdat je hem niet ziet. Erna heb je nog iets moois om op terug te kijken, wat een stuk fijner is dan dat je alleen een nare tijd hebt gehad.
dankje voor reactie!!
maar nu is het probleem.. ik moet hem altijd een smsje sturen om wat van hem te horen(ik krijg dan wel gelijk smsje terug)
maar nu is die ook aan het smsen met een vriendin van mij.. en dan stuurt hij seg maar haar als eerst..

en naja zei vertelde dus aan een andere vriendin van mij dat hij har waarschijnlijk leuk vond .. en dus het hele dorp wist het dus onderhand(door haar)en ik dus ook.
dus ik hem gesmst van joh,, iedereen praat er over dat je ... leuk vind,
nou schreef ie terug: ik ben helemaal niet op haar ken haar nauwelijks en dat soort dingen,,
en toen had die een smsje gestuurd naar haar van joh wat er allemaal gezecht word over mij dat ik jou leuk vind is niet waar..
en daarna hadde ze ook nog vaker gesmst..
maar nooit iets afgesproke.

dus wat denken jullie dat ik moet doen??

Laatst gewijzigd op 07-09-2010 om 07:59.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2010, 15:50
Verwijderd
Ik zou er ook voor gaan, als jullie elkaar leuk vinden, Waarom niet dan?

Bedenk wel dat je hem waarschijnlijk gaat missen als hij weer terug gaat naar eigen land.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2010, 17:42
nicolel
nicolel is offline
Citaat:
Ik zou er ook voor gaan, als jullie elkaar leuk vinden, Waarom niet dan?

Bedenk wel dat je hem waarschijnlijk gaat missen als hij weer terug gaat naar eigen land.
ja ik denk dat ik van de week met hem ga afspreken!
en ja idd daar denk ik ook al de hele tijd aan dat die weer weg gaat
en het me dus moeilijk lijkt om iets met hem te hebben als hij daar is en ik hier..
maar denk dat ik nu mijn tijd goed ga proberen te besteden met hem!
als hij dat natuurlijk ook wilt
Met citaat reageren
Oud 12-09-2010, 09:39
nicolel
nicolel is offline
heey!
nou hij is gister dus langsgeweest..
en dus die S ook..
nou was gewoon gezellig en toen ging die arm er weer omheen ensow..
en toen zei S tegen mij: owh jullie zijn zown leuk stelletje samen jullie moeten echt wat krijgen!
en dus lag ik nogsteeds tegen hem aan en toen ging S tegen mij aanliggen,, mar ik moest wat pakken dus ik zeg ga is omhoog dus dat doet ze,, ik loop weg gaat ze weer liggen en dan ligt se ineens tegen hem.. dus toen zei die dat ze wel tegen hem aanmocht liggen.
nou toen deed ze waarschijnlijk expres haar shirtje wat meer naar benede zodat haar bh goed in zicht was..
dusja ik heb eigelijk ook niet meer tegen hem gepraat of wat dan ook,, en mijn broer die was er ook bij dus die heeft mij gewoon geholpen en zei zullen wij dan maar dat spel spelen( we deden een spel op de xbox spelen) en toen heb ik ja gezecht en die controler bij die jonge weggepakt, maar hij was toch niet aan het spelen,
.. maar toen die naar huis ging kwam zijn vader hem halen want het regende zo hard. en dus ging die heel gauw naar de fiets om die in de auto te zetten.. dus toen heeft die niet eens doei gezecht
dus ik denk dat ik klaar met hem ben.. ik wil niet dat die met mij en andere meiden tegelijkertijd zit te kloote..
hoeveel zal die er wel niet in zijn eigenland hebben??
Met citaat reageren
Oud 13-09-2010, 17:28
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Dat vind ik verstandig van je. Als het er niet van komt moet je er ook niet op blijven hangen.
Oud 14-09-2010, 19:22
nicolel
nicolel is offline
Citaat:
Dat vind ik verstandig van je. Als het er niet van komt moet je er ook niet op blijven hangen.
dankje.
ik vind het alleen erg moeilijk..
want die ''vriendin'' van mij,. die wil dus wel wat met hem.. maar dan alleen om de eer te hebben dat ze een vriendje heeft.. waarschijnlijk om haar ex proberen jaloers te maken..(omdat ze die nog erg leuk vind)

want ze vroeg me vind je hem leuk,, ik dus eerlijk ja gezecht,, zegt ze oke dan neem ik niet met hem(ze weet nog niet eens of hij haar wel ziet zitten,, en hij heeft tegen mij gepraat over haar en naja bleek haar daarin niet leuk te vinden)

nou heeft ze dus gezecht dat ik hem gewoon moet vertellen binnekort dat ik hem leuk vind(ga ik denk ik niet doen) en toen zei ze ja.. hij wilt ook met je praten.. nou ik hem dus een smsje gestuurd van joh wil je met me praten, nog niks op terug gehad.geen ramp.. het is nog geen half uur geleden en weet dat die vandaag aan het werk was dus mischien nu ook nog wel

ik hoop ook eerlijk gezecht niet dat zei hem verteld dat ik hem leuk vind..! ik weet namelijk ook dat dat de vriendschap zou kunnen verbreken als hij me niks vind.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2010, 19:24
nicolel
nicolel is offline
het is gewoon erg moeilijk voor mij om hem te vergeten
Met citaat reageren
Oud 15-09-2010, 21:59
Girl-Lara
Girl-Lara is offline
Je vriendin doet sletterig en is wat ik lees geen vriendin
Met citaat reageren
Oud 19-09-2010, 12:24
nicolel
nicolel is offline
Citaat:
Je vriendin doet sletterig en is wat ik lees geen vriendin
klopt.. maar het kwam omdat ze met die jonge in 'contact' is en toen vroeg ze of ze ook mocht komen.
maar hij heeft me nu vertelt dat die gek van haar word..xD
ze heeft adhd. en dus praat erg veel en naja probeert veel aandacht te krijgen van alle jongens maar allemaal vinden ze het vervelend..
en hij vertelde me dat hij het ook erg vervelend vond

maar hij heeft nu ook gezecht dat die met me wilt praten.
dat ik iets niet snap... en ik weet niet echt waar het over gaat.. maar hij heeft me nog niets vertelt ofzo!
Met citaat reageren
Oud 19-09-2010, 13:17
Verwijderd
GEZEGD. Argh.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2010, 19:08
Verwijderd
Oke, hij eet van twee walletjes: hij zit met jou te flikflooien en dan als jij even weg bent doet hij dat met je vriendin. Hij begrijpt dat jij dat niet leuk vindt, dus hij doet even alsof hij jou belangrijker vindt dan je vriendin, waarna alles weer opnieuw zal beginnen...

Een soort mannelijke slet lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2010, 20:08
Verwijderd
Citaat:
Oke, hij eet van twee walletjes: hij zit met jou te flikflooien en dan als jij even weg bent doet hij dat met je vriendin. Hij begrijpt dat jij dat niet leuk vindt, dus hij doet even alsof hij jou belangrijker vindt dan je vriendin, waarna alles weer opnieuw zal beginnen...

Een soort mannelijke slet lijkt me.
Komt het dan wel op neer
.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten