Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
en ja idd daar denk ik ook al de hele tijd aan dat die weer weg gaat ![]() en het me dus moeilijk lijkt om iets met hem te hebben als hij daar is en ik hier.. maar denk dat ik nu mijn tijd goed ga proberen te besteden met hem! als hij dat natuurlijk ook wilt ![]() |
![]() |
|
heey!
nou hij is gister dus langsgeweest.. en dus die S ook.. nou was gewoon gezellig en toen ging die arm er weer omheen ensow.. en toen zei S tegen mij: owh jullie zijn zown leuk stelletje samen jullie moeten echt wat krijgen! en dus lag ik nogsteeds tegen hem aan en toen ging S tegen mij aanliggen,, mar ik moest wat pakken dus ik zeg ga is omhoog dus dat doet ze,, ik loop weg gaat ze weer liggen en dan ligt se ineens tegen hem.. dus toen zei die dat ze wel tegen hem aanmocht liggen. nou toen deed ze waarschijnlijk expres haar shirtje wat meer naar benede zodat haar bh goed in zicht was.. ![]() dusja ik heb eigelijk ook niet meer tegen hem gepraat of wat dan ook,, en mijn broer die was er ook bij dus die heeft mij gewoon geholpen en zei zullen wij dan maar dat spel spelen( we deden een spel op de xbox spelen ![]() .. maar toen die naar huis ging kwam zijn vader hem halen want het regende zo hard. en dus ging die heel gauw naar de fiets om die in de auto te zetten.. dus toen heeft die niet eens doei gezecht ![]() dus ik denk dat ik klaar met hem ben.. ik wil niet dat die met mij en andere meiden tegelijkertijd zit te kloote.. hoeveel zal die er wel niet in zijn eigenland hebben?? |
![]() |
||
Citaat:
ik vind het alleen erg moeilijk.. want die ''vriendin'' van mij,. die wil dus wel wat met hem.. maar dan alleen om de eer te hebben dat ze een vriendje heeft.. waarschijnlijk om haar ex proberen jaloers te maken..(omdat ze die nog erg leuk vind) want ze vroeg me vind je hem leuk,, ik dus eerlijk ja gezecht,, zegt ze oke dan neem ik niet met hem(ze weet nog niet eens of hij haar wel ziet zitten,, en hij heeft tegen mij gepraat over haar en naja bleek haar daarin niet leuk te vinden) nou heeft ze dus gezecht dat ik hem gewoon moet vertellen binnekort dat ik hem leuk vind(ga ik denk ik niet doen) en toen zei ze ja.. hij wilt ook met je praten.. nou ik hem dus een smsje gestuurd van joh wil je met me praten, nog niks op terug gehad.geen ramp.. het is nog geen half uur geleden en weet dat die vandaag aan het werk was dus mischien nu ook nog wel ![]() ik hoop ook eerlijk gezecht niet dat zei hem verteld dat ik hem leuk vind..! ik weet namelijk ook dat dat de vriendschap zou kunnen verbreken als hij me niks vind. |
![]() |
||
Citaat:
maar hij heeft me nu vertelt dat die gek van haar word..xD ze heeft adhd. en dus praat erg veel en naja probeert veel aandacht te krijgen van alle jongens maar allemaal vinden ze het vervelend.. en hij vertelde me dat hij het ook erg vervelend vond ![]() maar hij heeft nu ook gezecht dat die met me wilt praten. dat ik iets niet snap... en ik weet niet echt waar het over gaat.. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oke, hij eet van twee walletjes: hij zit met jou te flikflooien en dan als jij even weg bent doet hij dat met je vriendin. Hij begrijpt dat jij dat niet leuk vindt, dus hij doet even alsof hij jou belangrijker vindt dan je vriendin, waarna alles weer opnieuw zal beginnen...
Een soort mannelijke slet lijkt me. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Het ontmoeten van iemand die je van internet kent Tazer | 42 | 04-01-2011 22:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Dit is het brieventopic dat ik Postzegel noem. CSN | 244 | 09-07-2006 17:20 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
" De nachtmerrie van een links Kabinet " Sanctus | 296 | 06-04-2006 10:24 | |
Liefde & Relatie |
1 keer zien en nooit meer Jones | 7 | 19-03-2004 19:52 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Partijprogramma Fortuyn Unexplained | 192 | 06-05-2002 21:47 |