Advertentie | |
|
![]() |
|
In jouw laatste <td>, in plaats van <td width="25%">, vul je de volgende code in:
<td BACKGROUND="plaatje.gif" WIDTH="25%"> Of in plaats van "background" kan je ook een kleur doen: BGCOLOR="#ffff00" Persoonlijk zou ik zo die mp3 niet zo inbedden, maar gebruik maken van een muziek speler in flash. Bijvoorbeeld jw player.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Zover ik het weet is het mogelijk om de knoppen van de embedded player aan te passen.
(kijk ook even naar de beschrijving van embed element en test bgcolor). Maar de meeste sites maken gebruik van flash players zoals jw player en die kan je tot op het bot grafisch aanpassen.
Laatst gewijzigd op 22-09-2010 om 20:54. |
![]() |
|
Gooi eens de volgende regel in je embed element om de boel te verbergen:
HIDDEN=TRUE Dus de code wordt dan: <embed src="Airplanes (Remix).mp3" hidden="true" autostart="false"> Maar dan hoop ik wel dat je nog een knopje maakt om de muziek te laten stoppen.
Laatst gewijzigd op 24-09-2010 om 05:57. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwe Italiaanse wet legaliseert downloaden muziek Fingon | 8 | 04-02-2008 16:35 |