Advertentie | |
|
![]() |
|
Weet je of hij met andere meisjes ook zo doet? Het kan best zijn dat hij je leuk vindt. Vind jij hem leuk of vind je het leuk zijn aandacht te krijgen, het is belangrijk daar onderscheid tussen te maken! Als je hem leuk vindt kan je terugflirten (want ik beschouw zijn gedrag zoals jij het beschrijft wel een beetje als flirten) en kijken wat er gebeurt.
||
![]() |
Citaat:
die negeert hij meer. en daar loopt hij gewoon langs enzo. en ik vind hem ook wel leuk maar ik durf niet meer aangezien ik dit ook een beetje had met een ander en ik zijn aandacht wel leuk vond maar zijn uiterlijk niet. daarom wil ik eerst weten wat hij nu doet en hoe ik het moet aanpakken. als ik echt weet dat hij wat wil dan merk ik het vanzelf ik kan hem 3 keer per week zien dus dat is vaak genoeg. ik zag hem vorrige week maandag voor het eerst en het klikte meteen. ik kan echt lachen met hem en hij glimlacht elke keer als ik hem tegenkom |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vind hij mij leuk? agirlinlove | 4 | 14-10-2015 13:46 | |
Liefde & Relatie |
vind hij mij leuk? katnisseverdeen | 11 | 29-04-2013 11:46 | |
Liefde & Relatie |
Vind hij mij wel leuk??? lalala13 | 12 | 31-03-2013 13:14 | |
Liefde & Relatie |
vind hij me leuk? En hoe laat ik hem merken dat ik hem leuk vind? WeAreOne | 3 | 11-12-2012 17:06 | |
Liefde & Relatie |
Vind hij me leuk?:$ xwebelieve | 7 | 10-12-2012 20:02 | |
Liefde & Relatie |
vind hij me leuk? of niet? tinaa2606 | 6 | 28-06-2010 19:39 |