![]() |
|
![]() |
ik start hier een enquete over het medisch onderzoek bij meisjes
ik heb namelijk dit nodig voor mijn school omdat mijn zus in opleiding is voor medisch onderzoekster ze zit nu in haar laatste jaar en dit is zo gezegd haar eindwerk toch een deel. uit deze informatie kan ze zowel aantonen of dat er veel meisjes misbruikt worden en wat voor onderzoeken er het meest gedaan worden per leeftijd. Dit is zowel voor iedereen uit belgië en nederland dus allemaal doen. alvast bedankt ps vul deze link zo goed mogelijk in want het is erg belangrijk voor mijn zus haar punten dit is de link : http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=49923 Laatst gewijzigd op 28-09-2010 om 16:55. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik vond het onderzoek érg gericht op of het vervelend was en of de dokter je betast heeft, ik vond het zelfs erg sturend, ik vond het erg lastig om op een manier te antwoorden waarmee ik duidelijk maakte dat ik geen problemen had met de onderzoeken. Daarnaast vraag je om gegevens over bijvoorbeeld de lengte en het gewicht ten tijde van het onderzoek en in het heden, maar je vraagt nergens naar mijn huidige leeftijd... dus wat ga je met die gegevens doen? En het is 'anamnese' ipv 'amamnese'. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmmm, enquête nog niet bekeken, maar het doet me wel terugdenken aan de medische onderzoeken op de lagere school, waar ik me heel erg stoorde aan het feit dat de meisjes gewoon samen met de jongens in 1 kamer werden gezet in hun ondergoed waar ze moesten wachten. En aangezien ik het enige meisje was (wel ook maar 3 jongens), voelde ik me erg blootgesteld.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik had een paar onderzoekjes (meten, wegen, ogen en houding), maar allemaal met kleding aan ![]() Edit; ah, de laatste vraag is nieuw, die stond er bij mij nog niet bij ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
medisch onderzoek bij meisjes blinggirl71 | 3 | 03-10-2010 13:03 | |
Lichaam & Gezondheid |
medisch schoolonderzoek kirsten13 | 12 | 28-02-2009 14:24 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Groei meisje medisch stopgezet Love & Peace | 235 | 11-01-2007 08:21 | |
Lichaam & Gezondheid |
Jongens of meisjes met "de ziekte van steinert" of te wel "Dystrophia Myotonica" Maradinus | 0 | 06-04-2003 17:25 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Meisje (13) toch niet verkracht.... Demeter | 10 | 12-10-2002 15:41 | |
Seksualiteit |
Besnijdenis Vrouwen ~Love Angel~ | 49 | 10-09-2002 17:33 |