Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik Facebook voor internationale vrienden, maar vind ik er vrij weinig aan. Twitter heb ik geprobeerd maar vond ik naar, dus gelijk weer verwijderd. Ik heb nooit aan Hyves gedaan.
|
Verwijderd
|
Ik gebruik Twitter vooral voor contact met mijn ouders en zus. Facebook heb ik ook, dat gebruik ik niet heel specifiek ergens voor maar mijn tweets worden ook altijd facebookstatus. Mijn hyves heb ik verwijderd. Last.fm gebruik om te kijken wat mij aangeraden wordt, maar ik ben er alleen maar vriendjes met forumers
![]() Voor contact met irl vrienden die ver weg wonen heb ik zelf een phpbb forumpje gemaakt, dat best goed loopt als je bedenkt dat het maar 22 leden heeft (waarvan 14 actief) Laatst gewijzigd op 22-09-2010 om 21:53. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb alles. Hyves, Twitter, LinkedIn, Last.fm en laatst ben ik ook voor Facebook gezwicht. Ik doe eigenlijk nergens wat mee, behalve Twitter. En facebook probeer ik een beetje bij te houden, maar ik ben nog niet echt overtuigd.
Oh last.fm hou ik ook in de gaten, kijken wat vrienden veel luisteren de laatste tijd & dat opzoeken enzo. |
![]() |
|
Ik heb hyves en daar kijk ik wel regelmatig op.
En ik heb wel een twitter, facebook en last.fm account maar die gebruik ik allemaal nooit. Twitter was overigens alleen om tweets te lezen tijdens de olympische spelen en facebook was om farmville te spelen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik heb Hyves en Last.fm, maar beiden gebruik ik amper tot niet voor het sociale aspect. Alleen op Facebook en LiveJournal ben ik nog af en toe te vinden, om zo contact te kunnen blijven houden met mensen die ik uitsluitend van die sociale gemeenschappen ken.
Voor de rest ben ik tegenwoordig sociaal vooral bezig op IRC (vroeger ook vaak Usenet, maar dat is aanzienlijk geminderd door de grote aanwezigheid van trolls en ander gespuis aldaar), waar de mensen meer op mijn golflengte zitten en ik soms tot diep in de nacht met ze kan chatten. Voor mij eigenlijk nog zo'n beetje de enige plaats op Internet waar je écht zonder gêne jezelf kunt zijn zonder belachelijk te worden gemaakt. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Oh ja, ik wilde ook eens Milow uit mijn top 30 hebben, want ik vind het eigenlijk maar zeikmuziek en heb er bovendien stomme associaties bij, dus toen ging ik allemaal muziek luisteren die net buiten de top 30 vielen. Heeft even geduurd, maar hij is er eindelijk vanaf gekukeld! ![]() |
![]() |
|
Ik heb ook alleen maar hyves om het stalken van mensen met hyves. Verder doe ik daar nooit wat mee. Ik heb wel facebook en die gebruik ik elke dag. Ik twitter ook en daar kijk ik een paar keer per dag op, ligt er ook aan hoeveel ik achter de computer zit. En ik heb last.fm voor de muziekjes.
|
Verwijderd
|
Hyves, facebook en twitter.
Hyves gebruik ik zelden. Alleen voor de vriendjes die nog niet braaf op FB zijn overgestapt en om foto's te kijken van andere mensen. Ik stuur ook zelden krabbels, ik bel mensen veel liever op. FB gebruik ik nu voornamelijk voor internationale contacten zoals mijn fammilie uit het buitenland. Maar ook voor vrienden en ander gespuis. Twitter, gebruik ik om mateloos irritante tweets te sturen want mijn leven is zo interessant. Ik follow trouwens wel heel interessante mensen. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh ik vind dat soort dingen best leuk! Ik heb hyves, facebook, sinds kort twitter en in een ver verleden had ik ook girlscene, goSUpermodel en dat soort dingen
![]() |
![]() |
|
Ik heb Hyves. Ik kijk er dagelijks wel even op. Af en toe spiek ik bij vrienden, maar ik ben er niet iedere dag actief mee bezig. Sommige docenten op school roepen dat je als communicatiestudent ook mee moet doen aan de hype van twitter en facebook. Maar tot nu toe hebben ze pech.
|||
Citaat:
Citaat:
|
Verwijderd
|
Hyves vind ik vreselijk maar ik heb het wel zodat ik zo af en toe uit verveling bij anderen kan kijken. Facebook vond ik erg fijn in tegenstelling tot hyves maar dat had ik al echt 100 jaar toen er nog geen Nederlanders waren. Nu vind ik het steeds minder leuk. Sindskort ben ik Twitterfan
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
12/13 jaar? Rselie | 24 | 05-03-2011 15:11 | |
Verkeer & Vervoer |