Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-09-2010, 21:05
Missy
Missy is offline
Profielsites groeien snel. Er komen veel nieuwe bij. Heb jij hyves? Facebook? Of misschien wel twitter? Waarom heb je het? Voor welk doeleinde heb je het? Ga je voor de zoveel mogelijk vrienden of vind je het interessant om te gluren bij je vrienden?

Hyves, krabbel je wel eens iemand? Update je dagelijks je wiewatwaar? Of ben je meer van de facebook? Misschien twitter je wel als iedere bekende ster allerlei naaktfoto's of bekentenissen van drugs?
Oud 22-09-2010, 21:10
Verwijderd
Ik heb facebook en twitter.
Zelf twitter ik eigenlijk nooit, maar ik follow vooral politici en een aantal anderen om zo wat interessante berichtjes te krijgen. Ik kijk ongeveer 1x per dag op twitter, behalve in tijden van crisis oid dan zit ik graag midden in het vuur.
Facebook gebruik ik eigenlijk maar gewoon, ik doe er niet echt iets mee, ik kijk er eens in de 2-3 dagen op en post soms een berichtje of like berichtjes die ik lees.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 21:24
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik heb facebook en twitter.
Zelf twitter ik eigenlijk nooit, maar ik follow vooral politici en een aantal anderen om zo wat interessante berichtjes te krijgen. Ik kijk ongeveer 1x per dag op twitter, behalve in tijden van crisis oid dan zit ik graag midden in het vuur.
+ Ik Facebook vrij intensief omdat veel vrienden en kennissen dat ook doen (waarvan ik velen niet regelmatig zie), dus voor mij is het zowaar een 'sociaal netwerk'.
Oud 22-09-2010, 21:45
Giles
Giles is offline
Ik Facebook voor internationale vrienden, maar vind ik er vrij weinig aan. Twitter heb ik geprobeerd maar vond ik naar, dus gelijk weer verwijderd. Ik heb nooit aan Hyves gedaan.
Oud 22-09-2010, 21:47
Verwijderd
Ik gebruik Twitter vooral voor contact met mijn ouders en zus. Facebook heb ik ook, dat gebruik ik niet heel specifiek ergens voor maar mijn tweets worden ook altijd facebookstatus. Mijn hyves heb ik verwijderd. Last.fm gebruik om te kijken wat mij aangeraden wordt, maar ik ben er alleen maar vriendjes met forumers

Voor contact met irl vrienden die ver weg wonen heb ik zelf een phpbb forumpje gemaakt, dat best goed loopt als je bedenkt dat het maar 22 leden heeft (waarvan 14 actief)

Laatst gewijzigd op 22-09-2010 om 21:53.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 21:47
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Ik heb een hyves, ik gebruik hem wel eens om foto's van leuke gebeurtenissen te bekijken, en heel af en toe krabbel ik eens iemand terug. verder heb ik last.fm, daar ben ik wat actiever .
Oud 22-09-2010, 21:48
Verwijderd
Ik heb mijn hyves verwijderd toen ik een facebook aanmaakte. Daar ben ik nu behoorlijk actief en bovendien erg gelukkig
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 21:49
Verwijderd
Ik heb alles. Hyves, Twitter, LinkedIn, Last.fm en laatst ben ik ook voor Facebook gezwicht. Ik doe eigenlijk nergens wat mee, behalve Twitter. En facebook probeer ik een beetje bij te houden, maar ik ben nog niet echt overtuigd.

Oh last.fm hou ik ook in de gaten, kijken wat vrienden veel luisteren de laatste tijd & dat opzoeken enzo.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 21:49
Geel
Geel is offline
Ik heb geen hyves, facebook of twitter. Ben een erg gelukkig mens (op dat gebied dan ).
Oud 22-09-2010, 21:52
Verwijderd
Oja ik heb ook last.fm, maar dat gebruik ik niet met het doel om daar een sociaal netwerk te hebben. Ik vind alleen de recommendations fijn en dat je makkelijk nieuwe muziek tegen komt op basis van je eigen muziek
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 22:09
Verwijderd
Oh ja, Last.fm natuurlijk ook nog.
Ik ben zelfs zo'n muts die soms naar d'r last.fm-pagina gaat en dan bijv. denkt 'Hm, Beirut heb ik al wel erg lang niet meer geluisterd, die verdient wel weer wat meer plays!' en dan zet ik Beirut op
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 22:18
Balance
Balance is offline
Ik heb hyves en daar kijk ik wel regelmatig op.
En ik heb wel een twitter, facebook en last.fm account maar die gebruik ik allemaal nooit.
Twitter was overigens alleen om tweets te lezen tijdens de olympische spelen en facebook was om farmville te spelen.
Oud 22-09-2010, 22:20
Verwijderd
Citaat:
Oh ja, Last.fm natuurlijk ook nog.
Ik ben zelfs zo'n muts die soms naar d'r last.fm-pagina gaat en dan bijv. denkt 'Hm, Beirut heb ik al wel erg lang niet meer geluisterd, die verdient wel weer wat meer plays!' en dan zet ik Beirut op
Ik had laatst ook dat ik de top 6 bekeek en toen zag ik dat hij niet conform was met mijn top 6 artiesten en ik daarom juist muziek van diegene ging spelen die er net buiten viel
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 22:26
Severus
Severus is offline
Ik heb Hyves en Last.fm, maar beiden gebruik ik amper tot niet voor het sociale aspect. Alleen op Facebook en LiveJournal ben ik nog af en toe te vinden, om zo contact te kunnen blijven houden met mensen die ik uitsluitend van die sociale gemeenschappen ken.

Voor de rest ben ik tegenwoordig sociaal vooral bezig op IRC (vroeger ook vaak Usenet, maar dat is aanzienlijk geminderd door de grote aanwezigheid van trolls en ander gespuis aldaar), waar de mensen meer op mijn golflengte zitten en ik soms tot diep in de nacht met ze kan chatten. Voor mij eigenlijk nog zo'n beetje de enige plaats op Internet waar je écht zonder gêne jezelf kunt zijn zonder belachelijk te worden gemaakt.
Oud 22-09-2010, 22:32
Verwijderd
Citaat:
Ik had laatst ook dat ik de top 6 bekeek en toen zag ik dat hij niet conform was met mijn top 6 artiesten en ik daarom juist muziek van diegene ging spelen die er net buiten viel
herkenbaar.
Oh ja, ik wilde ook eens Milow uit mijn top 30 hebben, want ik vind het eigenlijk maar zeikmuziek en heb er bovendien stomme associaties bij, dus toen ging ik allemaal muziek luisteren die net buiten de top 30 vielen. Heeft even geduurd, maar hij is er eindelijk vanaf gekukeld!
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 22:36
Carn
Carn is offline
je kan ook gewoon bands/artiesten verwijderen hè
Oud 22-09-2010, 22:38
Sherlock
Sherlock is offline
Ik heb alles en kijk het 1 keer per dag
Oud 22-09-2010, 22:39
Verwijderd
Citaat:
je kan ook gewoon bands/artiesten verwijderen hè
Serieus?
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 22:40
Verwijderd
Citaat:
serieus?
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 22:41
Verwijderd
Ik heb alleen hyves zodat ik mensen beter kan stalken. Ik doe er niks mee verder, heb geen profielfoto of vrienden, het gaat echt puur om het stalken
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 23:08
Tink*
Tink* is offline
Ik heb ook alleen maar hyves om het stalken van mensen met hyves. Verder doe ik daar nooit wat mee. Ik heb wel facebook en die gebruik ik elke dag. Ik twitter ook en daar kijk ik een paar keer per dag op, ligt er ook aan hoeveel ik achter de computer zit. En ik heb last.fm voor de muziekjes.
Oud 22-09-2010, 23:09
Carn
Carn is offline
Citaat:
Serieus?
remove from library
Oud 23-09-2010, 00:07
Volk
Volk is offline
Ik heb sinds kort Facebook omdat ik mijn oud-klasgenootjes aan de andere kant van de wereld wel eens wilde vinden. Het is ook de enige die ik heb.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2010, 06:48
Verwijderd
Hyves, heel handig om verjaardagen niet te vergeten.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2010, 07:28
Verwijderd
Ik twitter niet want ik kan niet bedenken wat voor interessants ik te melden heb, facebook is leuk en hyves kom ik eigenlijk nooit meer behalve als ik me verveel en wil weten wat semivrienden aan het doen zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-09-2010, 07:31
Verwijderd
Hyves, facebook en twitter.

Hyves gebruik ik zelden. Alleen voor de vriendjes die nog niet braaf op FB zijn overgestapt en om foto's te kijken van andere mensen. Ik stuur ook zelden krabbels, ik bel mensen veel liever op.

FB gebruik ik nu voornamelijk voor internationale contacten zoals mijn fammilie uit het buitenland. Maar ook voor vrienden en ander gespuis.

Twitter, gebruik ik om mateloos irritante tweets te sturen want mijn leven is zo interessant. Ik follow trouwens wel heel interessante mensen.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2010, 07:31
Verwijderd
Oh ik vind dat soort dingen best leuk! Ik heb hyves, facebook, sinds kort twitter en in een ver verleden had ik ook girlscene, goSUpermodel en dat soort dingen . Facebook heb ik om met vrienden buiten Nederland in contact te blijven en Hyves heb ik gemaakt toen ik in groep acht zat en dat heel cool vond. Ik ben niet echt een actieve hyver, maar ik vind het toch wel een beetje te leuk om te verwijderen. Twitter heb ik eergister ofzo aangemaakt, maar daar vind ik weinig aan.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2010, 07:35
Verwijderd
Mag ik jou followen katarina?
Met citaat reageren
Oud 23-09-2010, 07:48
Lorelei
Lorelei is offline
Ik heb alleen facebook. Daar doe ik niet heel veel mee maar ik check het wel dagelijks.
Oud 23-09-2010, 08:30
Verwijderd
Vooral hyves, heel handig om contact te houden zonder veel moeite te doen. En ik heb een facebook account maar daar doe ik bijzonder weinig mee.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2010, 08:37
Missy
Missy is offline
Ik heb Hyves. Ik kijk er dagelijks wel even op. Af en toe spiek ik bij vrienden, maar ik ben er niet iedere dag actief mee bezig. Sommige docenten op school roepen dat je als communicatiestudent ook mee moet doen aan de hype van twitter en facebook. Maar tot nu toe hebben ze pech.
Oud 23-09-2010, 09:21
Rationeel
Rationeel is offline
ik heb facebook en kijk er af en toe naar als ik weer eens een update krijg per mail
Met citaat reageren
Oud 23-09-2010, 09:27
Verwijderd
Ik heb niks in de categorie sociale netwerkdingesen. Wel last.fm maar daar doe ik bijster weinig mee. Alleen heel af en toe similar artists opzoeken e.d. En een whatthemovie-account want dat is leuk.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2010, 10:00
Carn
Carn is offline
ik moest even gniffelen om de achternaam van Lorelei
Oud 23-09-2010, 10:02
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
ik moest even gniffelen om de achternaam van Lorelei
Geloof me, er is geen enkel grapje dat nog niet gemaakt is dus je hoeft het ook niet te proberen
Oud 23-09-2010, 10:04
Verwijderd
Doe jij niet aan forumers op facebook, Carn? Want ik ben je nog nooit tegengekomen.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2010, 10:06
Carn
Carn is offline
Citaat:
Geloof me, er is geen enkel grapje dat nog niet gemaakt is dus je hoeft het ook niet te proberen
Ik ga de uitdaging aan; ik zal er eens flink op gaan broeden.

Citaat:
Doe jij niet aan forumers op facebook, Carn? Want ik ben je nog nooit tegengekomen.
oh jawel hoor! Maar niet echt DK-luitjes, misschien is dat het.
Oud 23-09-2010, 12:40
Verwijderd
Citaat:
Niet? Ik al wel .
Met citaat reageren
Oud 23-09-2010, 12:40
Verwijderd
Citaat:
Ik heb alleen hyves zodat ik mensen beter kan stalken. Ik doe er niks mee verder, heb geen profielfoto of vrienden, heb superweinig vrienden, het gaat echt puur om het stalken
Met citaat reageren
Oud 23-09-2010, 12:44
Carn
Carn is offline
Citaat:
Niet? Ik al wel .
En dan voeg je me niet eens toe

-huilt in een hoekje-
Oud 23-09-2010, 12:45
Verwijderd
Citaat:
Niet? Ik al wel .
Ik na even zoeken ook

En ik vond ook Tigerly! En Tigerly kent allemaal oud-academiegenoten van me en ik ben benieuwd hoe ze die kent! Tigerly naamzoek, wat leuk!
Met citaat reageren
Oud 23-09-2010, 12:45
Verwijderd
Citaat:
En dan voeg je me niet eens toe

-huilt in een hoekje-
Aanstellert
Met citaat reageren
Oud 23-09-2010, 12:48
Verwijderd
Hyves vind ik vreselijk maar ik heb het wel zodat ik zo af en toe uit verveling bij anderen kan kijken. Facebook vond ik erg fijn in tegenstelling tot hyves maar dat had ik al echt 100 jaar toen er nog geen Nederlanders waren. Nu vind ik het steeds minder leuk. Sindskort ben ik Twitterfan
Met citaat reageren
Carn
Carn is offline
dat doe je rap!
Verwijderd
Alsof je iemand van ons wel toevoegt!
Met citaat reageren
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik na even zoeken ook

En ik vond ook Tigerly! En Tigerly kent allemaal oud-academiegenoten van me en ik ben benieuwd hoe ze die kent! Tigerly naamzoek, wat leuk!
Tigerly is campagne-bazin bij de Utrechtse Spelen, dus die zal genoeg groepjes kennen!
Oud 23-09-2010, 12:49
Verwijderd
Oh en Tigerly is de cultuurchick van Utrecht dus vandaar die connecties Minke!
Met citaat reageren
Oud 23-09-2010, 12:50
kingjelle
kingjelle is offline
Ik heb Hyves, Facebook, Myspace, Twitter en Lastfm. Ik ben heel web 2.0
Verwijderd
Citaat:
Alsof je iemand van ons wel toevoegt!
Citaat:
dat doe je rap!
Met citaat reageren
Verwijderd
Maar, ik vind het wel irritant dat de media en tv-programma's er vanuit gaan dat iedereen die onzin gebruikt. Bij elk tv-programma komt er wel een verwijzing dat je ook iets kan doen met Facebook en Twitter.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten