Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ik denk dat de leeftijd nog het minst uitmaakt in dit geval. Ik zie zat meiden van 13 die met jongens van 17 gaan. Ideaal zal het niet zijn, maar je bent nog jong. Zolang je niets overhaast doet, zal het wel loslopen.
Maar het feit dat je haar coacht is niet zo handig. In heel veel beroepen mag je als leidinggevende niets beginnen met de personen onder je. Om een voorbeeld te noemen: leraar of psycholoog. Ik denk dus ook dat het misschien zelfs niet eens mag om een relatie te hebben met een leerling die jij coacht. Dat moet je maar eens navragen bij je sportclub. En zelfs als het mag zal het ongemakkelijk zijn. Want je krijgt toch een andere verhouding met dat ene meisje in vergelijking met de rest van het team. En daar kun je weer gezeik op krijgen. Helemaal als het dan weer uitgaat. Maar ja, liefde laat zich niet dwingen, dus als jij je hier goed bij voelt: go for it.
|
Verwijderd
|
Zelf docent zijnde zeg ik: No-go. Van leerlingen blijf je af. Hoe dan ook. Het creeert namelijk hele scheve verhoudingen. Binnen de groep, maar ook tussen jullie. Moet je gewoon niet aan beginnen.
Later als je volwassen bent, en zij ook, ligt het net anders, maar moet je hoe dan ook de verhoudingen binnen het team of de club strikt bewaken. en tip 2: ze speelD niet onder jouw leiding, ze speelT |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ontopic, naast het feit dat er wel sprake is van een leeftijd verschil, lijkt het mij ook niet erg slim om een relatie te beginnen met iemand die onder jou leiding valt. |
![]() |
|
ff een tussentijdse update :
door een conflict met het bestuur over de prestaties ben ik overgeplaats na een hoger team van d naar c. en nu mag ik dat elftal hussellen en een paar van de d meenemen na de c is het verstandig om de beste meisjes te nemen waaronder zei of niet ?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat staat los van het feit dat je haar leuk vindt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ontopic: Als zij bij de besten behoord, moet zij worden meegenomen. Zie je nu wat het probleem is van het hebben van een relatie met een pupil van jou. Wat je ook doet, het zal allemaal worden betrokken op het feit dat jullie een relatie hebben. Als je haar in het betere team laat spelen, trek je haar voor en als je dat niet doet, dan geef je haar geen kansen om beter te worden omdat jullie niet in hetzelfde team mogen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zou haar niet meenemen, of zelf stoppen met coachen. Door haar mee te nemen beland je weer in dezelfde moeilijke situatie als hiervoor en daarbovenop krijg je te maken met een hoop geouwehoer/ afgunst.
Nu heb je alleen het probleem dat een meisje van 13 misschien niet zo goed begrijpt waarom je haar niet meeneemt; jullie hebben tenslotte toch wat!? ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|