Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-09-2010, 23:10
gentlemen
gentlemen is offline
heej gastjes , ben ik weer

ik heb het nu inmiddels 3 maand uit met mn ex .
en nu kwam ik weer van school en stond op het station daar stapte iemand uit die ik redelijk tot goed ken en ze speeld in het team dat ik coach ,en ik wee dat ze me ziet zitten , dat heeft ze me eerlijk verteld . en ik zie haar eig ook best wel zitten
maar dan zijn er nog 2 problemen (love sucks anyways)

1. ik ben 17 en zei is 13 vinden jullie dit kunnen ?
2. ze speeld onder mijn leiding en ik denk dat de ouders het dan anders gaan zien (terwijl dit niet is , want ze speeld eig als 1 van de beste van het team ).
dus wat moet ik ermee ?

groeten
Oud 24-09-2010, 23:19
Verwijderd
Citaat:
heej gastjes , ben ik weer

Ik heb het nu inmiddels 3 maand uit met mijn ex,
en nu kwam ik weer van school en stond op het station. Daar stapte iemand uit die ik redelijk tot goed ken en ze speelt in het team dat ik coach. Ik weet dat ze me ziet zitten - dat heeft ze me eerlijk verteld - en ik zie haar eig ook best wel zitten
maar dan zijn er nog 2 problemen (love sucks anyways).

1. Ik ben 17 en zei is 13. Vinden jullie dit kunnen?
2. Ze speelt onder mijn leiding en ik denk dat de ouders het dan anders gaan zien (terwijl dit niet zo is, want ze speelt eig als 1 van de beste van het team).
Dus wat moet ik ermee?

groeten
1. Ja hoor.
2. Dat vind ik wat minder. Hoe wil je dat team goed blijven coachen als je met haar bezig bent. Kun je niet gewoon een ander team coachen o.i.d.?
Met citaat reageren
Oud 24-09-2010, 23:26
gentlemen
gentlemen is offline
Citaat:
1. Ja hoor.
2. Dat vind ik wat minder. Hoe wil je dat team goed blijven coachen als je met haar bezig bent. Kun je niet gewoon een ander team coachen o.i.d.?
ik speel zelf in de A en in het 2de elftal en ik zie daar zelf ook wel een moeilijkheid in maar denk dat het me wel gaat lukken maar ben bang dat ouders het niet accepteren . en andere teams hebben coaches genoeg
Oud 25-09-2010, 06:13
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik denk dat de leeftijd nog het minst uitmaakt in dit geval. Ik zie zat meiden van 13 die met jongens van 17 gaan. Ideaal zal het niet zijn, maar je bent nog jong. Zolang je niets overhaast doet, zal het wel loslopen.

Maar het feit dat je haar coacht is niet zo handig. In heel veel beroepen mag je als leidinggevende niets beginnen met de personen onder je. Om een voorbeeld te noemen: leraar of psycholoog. Ik denk dus ook dat het misschien zelfs niet eens mag om een relatie te hebben met een leerling die jij coacht. Dat moet je maar eens navragen bij je sportclub. En zelfs als het mag zal het ongemakkelijk zijn. Want je krijgt toch een andere verhouding met dat ene meisje in vergelijking met de rest van het team. En daar kun je weer gezeik op krijgen. Helemaal als het dan weer uitgaat.

Maar ja, liefde laat zich niet dwingen, dus als jij je hier goed bij voelt: go for it.
Oud 25-09-2010, 07:07
Verwijderd
Zelf docent zijnde zeg ik: No-go. Van leerlingen blijf je af. Hoe dan ook. Het creeert namelijk hele scheve verhoudingen. Binnen de groep, maar ook tussen jullie. Moet je gewoon niet aan beginnen.
Later als je volwassen bent, en zij ook, ligt het net anders, maar moet je hoe dan ook de verhoudingen binnen het team of de club strikt bewaken.

en tip 2: ze speelD niet onder jouw leiding, ze speelT
Met citaat reageren
Oud 25-09-2010, 11:25
TH1JS
TH1JS is offline
Het verschil tussen 13 en 17 is best énorm eigenlijk. Jullie visies van de wereld zijn compleet anders waarschijnlijk.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2010, 22:32
Verwijderd
Citaat:
Zelf docent zijnde zeg ik: No-go. Van leerlingen blijf je af. Hoe dan ook. Het creeert namelijk hele scheve verhoudingen. Binnen de groep, maar ook tussen jullie. Moet je gewoon niet aan beginnen.
Later als je volwassen bent, en zij ook, ligt het net anders, maar moet je hoe dan ook de verhoudingen binnen het team of de club strikt bewaken.

en tip 2: ze speelD niet onder jouw leiding, ze speelT
is dat een tip? lijkt toch echt meer op een verbetering.

ontopic, naast het feit dat er wel sprake is van een leeftijd verschil, lijkt het mij ook niet erg slim om een relatie te beginnen met iemand die onder jou leiding valt.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2010, 14:16
Verwijderd
Ik zou het niet doen wegens het leeftijdsverschil. Dat meisje is net bezig met puberen terwijl jij er al bijna klaar mee bent. Dat je haar coacht is niet zo'n punt, je moet dan gewoon een ander team gaan coachen.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2010, 17:39
ladygagafan1
ladygagafan1 is offline
Ze zeggen wel eens; Liefde overwint alles.
Als jij dat meisje wilt moet je er voor gaan.
Het is inderdaad een punt dat je dat team coacht.
Ik zou met haar gaan praten misschien komen jullie samen tot een oplossing. =)
Met citaat reageren
Oud 27-09-2010, 01:20
gentlemen
gentlemen is offline
ff een tussentijdse update :

door een conflict met het bestuur over de prestaties ben ik overgeplaats na een hoger team van d naar c.
en nu mag ik dat elftal hussellen en een paar van de d meenemen na de c is het verstandig om de beste meisjes te nemen waaronder zei of niet ?
Oud 27-09-2010, 07:05
Verwijderd
Citaat:
ff een tussentijdse update :

door een conflict met het bestuur over de prestaties ben ik overgeplaats na een hoger team van d naar c.
en nu mag ik dat elftal hussellen en een paar van de d meenemen na de c is het verstandig om de beste meisjes te nemen waaronder zei of niet ?
Als zei tot de besten behoord dan moet je haar meenemen naar de c.
Dat staat los van het feit dat je haar leuk vindt.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2010, 08:22
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat de leeftijd nog het minst uitmaakt in dit geval. Ik zie zat meiden van 13 die met jongens van 17 gaan. Ideaal zal het niet zijn, maar je bent nog jong. Zolang je niets overhaast doet, zal het wel loslopen.

Maar het feit dat je haar coacht is niet zo handig. In heel veel beroepen mag je als leidinggevende niets beginnen met de personen onder je. Om een voorbeeld te noemen: leraar of psycholoog. Ik denk dus ook dat het misschien zelfs niet eens mag om een relatie te hebben met een leerling die jij coacht. Dat moet je maar eens navragen bij je sportclub. En zelfs als het mag zal het ongemakkelijk zijn. Want je krijgt toch een andere verhouding met dat ene meisje in vergelijking met de rest van het team. En daar kun je weer gezeik op krijgen. Helemaal als het dan weer uitgaat.

Maar ja, liefde laat zich niet dwingen, dus als jij je hier goed bij voelt: go for it.
Dat is wel een gevaarlijke uitspraak die je doet zeg. Zeggen dat de patiënten van een psycholoog mensen zijn die 'onder hem staan'.

Ontopic:
Als zij bij de besten behoord, moet zij worden meegenomen.
Zie je nu wat het probleem is van het hebben van een relatie met een pupil van jou. Wat je ook doet, het zal allemaal worden betrokken op het feit dat jullie een relatie hebben. Als je haar in het betere team laat spelen, trek je haar voor en als je dat niet doet, dan geef je haar geen kansen om beter te worden omdat jullie niet in hetzelfde team mogen.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2010, 10:29
Verwijderd
Ik zou haar niet meenemen, of zelf stoppen met coachen. Door haar mee te nemen beland je weer in dezelfde moeilijke situatie als hiervoor en daarbovenop krijg je te maken met een hoop geouwehoer/ afgunst.

Nu heb je alleen het probleem dat een meisje van 13 misschien niet zo goed begrijpt waarom je haar niet meeneemt; jullie hebben tenslotte toch wat!?.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten