Advertentie | |
|
![]() |
|
ligt het er ook niet aan dat we de puberfase uit zijn en dat de meeste lesbiennes (en homo's) nu uit de kast (zijn ge)komen?
dus dat je er meer ziet, kan er ook aan liggen dat ze er nu voor uitkomen. ![]()
||
Citaat:
ik hou het op modeverschijnsel
|
Volgens mij valt dat reuze mee hoor! Maar hebt ik moet toegeven je hoort wel inderdaad steed vaker "Wat, heb jij nog nooit met een meisje gezoend??" en je ziet steeds vaker dat meisjes gewoon wat met elkaar hebben. Maar zoals hierbven ook gezegd wordt ik geloof dat het meer een trend iets is, dan echt iets serieus.
|
![]() |
|
Ik hoop niet dat je serieus denkt dat er geen heteroseksuele vrouwen zijn, want dan heb je een aardig bord voor je kop. Goed, het kan dat in je omgeving een opvallende hoeveelheid vrouwen bi of lesbisch worden. Hoe oud ben je eigenlijk? Als je in de puberteit zit en de meisjes die je bedoelt ook zou ik me helemaal geen zorgen maken, dan is de kans erg groot dat ze gewoon experimenteren, met de mode meedoen of iets in die richting. Er zijn nog altijd meer heterovrouwen dan lesbische vrouwen. En bij biseksuele vrouwen maken mannen ook nog kans dus daar hoef je je niet druk om te maken.
![]()
|
mm, ik denk dat het experimenteren wel echt een modeverschijnsel is, maar het bi zijn minder. Of laat ik het zo zeggen: ik denk dat het in deze tijd een serieusere 'optie' is waardoor mensen (vrouwen) er meer voor open staan en het ontdekken/er voor uitkomen. Bedoel de gemiddelde bi zegt niet dat ze op vrouwen vallen, maar dat ze op een 'persoon' vallen. Je gaat vrouwen pas als optie beschouwen op het moment dat je er 'open' voor staat.
En misschien is bovenstaande wel een whole load of crap, maar ik zou het iig niet meteen afschuiven op alleen maar een modeverschijnsel zijnde. Ik denk dathet ook deels te maken heeft met een veranderende maatschappij en andere sociologische aspecten. Verder: piemels ![]()
|
Mensen 'worden' niet bi, dat zijn ze of niet. Iets nieuws uitproberen en bi zijn staan volkomen los van elkaar, en door met meisjes te willen zoenen wordt je niet biseksueel, dan ben je hooguit bicurious.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik zelfs nog nooit iemand ben tegengekomen die in de praktijk echt bi is en dus echt verliefd is op en relaties heeft met zowel mannen als vrouwen ![]() |
![]() |
|
@Freyja: Zou dat niet ook komen omdat als je bi bent en je hebt een stabiele relatie met iemand, dat het dan niet meer zo relevant is of diegene bi of niet is? Niet echt van toepassing op de mensen die jij kent misschien, maar wel in het algemeen. En jongeren weten het vaak nog niet zo goed en hebben vaak minder stabiele relaties, dus die klooien maar wat aan. Of zo. Ik weet ook niet. Ik vind het in elk geval erg stom als meisjes zomaar met elkaar zoenen of een relatie met elkaar hebben zonder het serieus te nemen, dat maakt het alleen maar lastiger voor meisjes die echt lesbisch denken te zijn.
|
Verwijderd
|
Je leest het ook op forums .. van de 300 meiden zeggen 150 hetero te zijn , 140 Bi en 10 Lesbi
Waarom is het voor meiden voor lekker om met elkaar te spelen? Zometeen vinden vrouwen het met elkaar wel fijner omdat het allemaal subtieler is en dat de man langzaam uit beeld raakt! Heel veel meiden doen het maar met elkaar .. Wat is er mis met mannen? Wil het toch wel eens weten waarom seks met een meisje lekkerder is dan met een man... |
![]() |
|
Joh, wees niet zo ongerust, vrouwen zullen altijd mannen nodig hebben om huizen te bouwen en zo. En jij hebt bij die 300 meiden nog altijd 290 potentiële kandidaten, een lesbisch meisje 'maar' 150. Maar ik betwijfel hoe betrouwbaar die poll is.
|
Ik denk dat als je omgeving gevuld is met brutale snotneuzen die denken dat het grappig is om te praten over 'die grote memmen' van het populairste meisje van de klas. En als dat populaire meisje er ook nog eens met de enige goed-uitziende, normaal reagerende hunk van de klas gaat... Ik denk dat het dan een stuk prettiger is om te zeggen dat je op meisjes valt dan jezelf op te stellen als potentieel doelwit voor de jongens.
(van de 300 meisjes zullen ongeveer 3 tot 30 lesbisch en/of bi zijn. Net als van 300 jongens trouwens, dus de keuze wordt in principe weer recht getrokken).
|
Jeetje, maak je je hier nou echt zo druk om? Denk je echt dat de hetero-vrouwen uitsterven? Wat zou dit voor een evolutionair nut hebben?
Misschien waren velen al bi en durven ze nu pas uit de kast te komen, zou dat niet kunnen? Het wordt namelijk steeds meer geaccepteerd. Maak je maar geen zorgen man.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Dit topic wordt echt al langer serieus genomen dan het verdient. Wat een onzin zeg.
Je zult meisjes hebben die lesbisch/bi zijn, dat zijn er (procentueel gezien) niet meer dan vroeger. En dan heb je nog de zogenaamde aandachts-hoeren. Die had je weliswaar vroeger ook, maar ze hebben dan waarschijnlijk sinds kort ontdekt dat je wel enorm veel aandacht krijgt door te zeggen dat je bi bent! Of ze zeggen lesbisch te zijn om geen last te hebben van jouw afgezaagde versierpogingen. Dergelijke verklaringen kun je nog meer bedenken. Punt is, er is geen massale beweging onder het vrouwen-volk van hetero naar homo. |
![]() |
|
In mijn kunstacademie klasje zitten inderdaad een aantal vrouwen, die sinds ze 'de vrouw hebben ontdekt' niet meer terug zijn gekomen op de man.
Ze noemen het fijner omdat je samen dingen aanvoelt. De seks is daarbij lekkerder omdat je elkaar tegelijkertijd kunt vingeren etc. ![]() 1 meisje is oprecht bi. Die houdt van de mens, en wat voor geslachtsdeel daar aan hangt doet er al helemaal niet toe. Maar goed laten we aub de kunstacademie mens niet tot de maat der dingen verheffen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik val ook wel op mannen hoor, alleen nu even niet ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 27-08-2010 om 03:45. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
De Kantine |
Ik heb me versaaid in mijn knakworst #1094 Verwijderd | 500 | 28-08-2010 00:03 |