![]() |
||
Citaat:
Zelfs die mannen op tv worden 's ochtends niet zo wakker. Als ik op de vrouwen van tv wilde lijken was ik elke dag diep ongelukkig. Ik ken trouwens niemand in mijn omgeving waarvan ik zou durven zweren dat ze zonder make-up en shizzle zo'n gave huid zouden hebben. Maar misschien kijk ik niet goed. In ieder geval: gelukkig zorgen vrouw-hormonen en man-hormonen ervoor dat we ook op minder 'perfecte' mensen vallen, anders zat het heden wel bar slecht met de voortplanting. Of bedoelde je alleen qua haargroei? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Baardhaar en schaamhaar raad ik wel aan om bij te houden. Tenminste, ik neem aan dat het doel van de topicstarter pure ijdelheid is? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En wat schaamhaar betreft: ik ben niet voor de gestylede figuurtjes, hippe streepjes of kale vlaktes, maar voor een eventuele partner is het wel fijner als er geen oerwoud rond het geslacht groeit. Een beetje bijhouden kan geen kwaad.
||
![]() |
Citaat:
wat ik dus gewoon heb, als je veel loopt of fietst ofzo slijten je haren een beetje, dus dan heb je niet zo'n hele lange haren en bv op je kuiten geen haar, maar dan krijg je dus ook geen stoppels ofzo... als je het dan ECHT wil doen, hars het dan zou ik zeggen, gewoon in een keer ratsssss! en dr af! heb je ook niet van die belachelijke stoppels etc.. ik scheer nu dus gewoon mn schaamhaar en die stoppels die je daar van krijgt zijn al enorm lastig, stel je voor om zoiets dergelijks over je hele benen te hebben! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Tenzij je echt overbehaard bent, zou ik dat scheren echt laten. Je krijgt er alleen maar stoppels voor terug die niet fijn aanvoelen, en die haartjes zijn soms nog beter te zien ook. Stoppels op je armen zijn niet aan te raden. Ik kan me voorstellen dat het gek is om bij jongere jongens in de klas te zitten, maar jij bent juist al aardig op weg om een man te worden (met haar) en die jochies van 16 veel minder. Okselhaar en schaamhaar stopt vanzelf wel met groeien op de juiste lengte. Maar goed, ik weet niet hoe behaard je bent en je moet natuurlijk doen wat je zelf fijn vindt.
|
![]() |
||
Citaat:
Er staat 'anders dan', dus ik denk dat hij bedoelt dat dát (oksel bijknippen) niet 'gay' is. Maar ik vind het een beetje overdreven om iemand dan meteen gay te noemen. Laat iedereen gewoon doen wat ie wilt doen. /care |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar ik denk er eigelijk over om n keer borsthaar te harsen, ik vind het namelijk helemaal niks om daar n bos haar te hebben... aanraders van producten ofzo? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Misschien heel stomme vraag, maar hoe houdt je nou je oksels het makkelijkst bij? :/
Ik vind het nogal ongemakkelijk als ik net in mijn ooghoekjes met die schaar moet knippen, ik kan dan helemaal niks zien! ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik scheer alleen borst en gezichtshaar weg... (rughaar heb ik niet) |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mmm dan zou ik zeggen met spiegels te gaan werken: dat van dat droog gedoe begreep ik niet... (leg anders voor de spiegel een handdoek waar je dan nog helemaal nat op gaat staan en dan gelijk het afknippen... En als het een optie is: iemand anders het laten doen
![]() ![]() Ehrm zal het zelf anders is proberen om te kijken wat ik t handigst vind ![]() iig succes! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik vind dat alle jongens dit zouden moeten doen, maar dat is mijn mening ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
aftrekken 1900 | 42 | 18-06-2017 14:24 | |
Seksualiteit |
Seksverhalen Verwijderd | 318 | 04-02-2013 14:43 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaars(!) van de verhalenwedstrijd! Simoen & LUH-3417 Verwijderd | 35 | 03-01-2005 18:30 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: SJOERDS KEUZE! Ieke | 0 | 04-11-2004 21:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: De Legende Van Maneschijn. Ieke | 0 | 05-04-2004 20:45 |