Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-08-2010, 16:53
Verwijderd
hoi

Laatst gewijzigd op 14-03-2011 om 13:29.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2010, 17:01
Em.
Em. is offline
O jee, bereikt deze ramp nu ook al het mannelijk deel van de bevolking?

Ik zou het laten, dat scheren. Van je benen tenminste, mannen mogen daar godzijdank nog haar hebben. En van je armen helemáál. Dat doen vrouwen (tenminste, een enkele uitzondering misschien daargelaten) al niet eens. En daarbij wordt haar nog als 'mannelijk' gezien ook, dus ik zou je er niet te erg druk om maken. Die 15/16 jarigen zullen misschien wel jaloers zijn op je mannelijke uiterlijk.

Oksels, schaamhaar en borst varieert volgens mij van bijhouden tot kaal, volgens de laatste mode. Maar goed, daar heb ik allemaal niet reuzenmoeite mee.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2010, 17:05
Sudoku.
Sudoku. is offline
Citaat:
O jee, bereikt deze ramp nu ook al het mannelijk deel van de bevolking?
Ik schrok ook al!

Als ik jou was zou ik echt stoppen met je benen scheren, is helemaal niet nodig.
(ik zou het zelfs vreemd vinden: een jongen met kale benen!?)
Het is ook nog eens een pokkenwerk dat je moet blijven herhalen.
Doen mensen uit je klas het ook?
& Armen moet je sowieso nooit doen!
Oud 23-08-2010, 17:13
Verwijderd
. Schaamhaar bijhouden, oké, daar kan ik nog bij, maar je beenharen?
Met citaat reageren
Oud 23-08-2010, 17:16
Spuitelf
Spuitelf is offline
Doe alleen gezichts-, schaam- en okselhaar. Beenhaar scheren is voor eckte homo's.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2010, 17:24
Verwijderd
Dus jullie vinden dat ik van mijn benen en armen moet afblijven. Mijn borst-, oksel- en schaamhaar kan ik wel scheren toch dat is toch niet gay. Heel veel vrouwen vinden dat mooi.Bedankt voor jullie reacties en ik hoor wel als jullie meer te vertellen hebben
Met citaat reageren
Oud 23-08-2010, 17:34
Spuitelf
Spuitelf is offline
Benen en armen afblijven inderdaad. Of ze moeten echt extreem harig zijn...
Met citaat reageren
Oud 23-08-2010, 17:36
Verwijderd
Citaat:
Benen en armen afblijven inderdaad. Of ze moeten echt extreem harig zijn...
Nou dat valt wel mee weet je wat het is ik wil gwn op die mannen van tv lijken. That's it.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2010, 17:44
Spuitelf
Spuitelf is offline
Citaat:
Nou dat valt wel mee weet je wat het is ik wil gwn op die mannen van tv lijken. That's it.
Die jongetjes van Tokio Hotel?
Met citaat reageren
Oud 23-08-2010, 18:44
Em.
Em. is offline
Citaat:
Oei. That's it?
Zelfs die mannen op tv worden 's ochtends niet zo wakker.
Als ik op de vrouwen van tv wilde lijken was ik elke dag diep ongelukkig. Ik ken trouwens niemand in mijn omgeving waarvan ik zou durven zweren dat ze zonder make-up en shizzle zo'n gave huid zouden hebben. Maar misschien kijk ik niet goed. In ieder geval: gelukkig zorgen vrouw-hormonen en man-hormonen ervoor dat we ook op minder 'perfecte' mensen vallen, anders zat het heden wel bar slecht met de voortplanting.

Of bedoelde je alleen qua haargroei?
Met citaat reageren
Oud 23-08-2010, 19:26
Sudoku.
Sudoku. is offline
Citaat:
Dus jullie vinden dat ik van mijn benen en armen moet afblijven. Mijn borst-, oksel- en schaamhaar kan ik wel scheren toch dat is toch niet gay. Heel veel vrouwen vinden dat mooi.Bedankt voor jullie reacties en ik hoor wel als jullie meer te vertellen hebben
Bron?
Oud 23-08-2010, 19:54
Sudoku.
Sudoku. is offline
Citaat:
Armen scheren: Raar. Regardless of gender.
Benen scheren: Raar, overbodig, als man.
Borsthaar: Een beetje moet kunnen.
Rughaar: Ja, sommige mannen (veelal veertigers and beyond, maar toch) hebben dat; Dat zou ik wel bijhouden.
Okselhaar: Helemaal afscheren vind ik ook niet nodig. Beetje bij houden is meer dan genoeg.
Baardhaar, schaamhaar en hoofdhaar kun je naar eigen smaak bijhouden of niet bijhouden.
Dat is nog eens een mooi overzichtje.
Oud 23-08-2010, 21:00
Spuitelf
Spuitelf is offline
Schaamhaar niet bijhouden????????
Met citaat reageren
Oud 23-08-2010, 21:37
ThomasTripleT
ThomasTripleT is offline
Citaat:
Rughaar: Ja, sommige mannen (veelal veertigers and beyond, maar toch) hebben dat; Dat zou ik wel bijhouden.
Okselhaar: Helemaal afscheren vind ik ook niet nodig. Beetje bij houden is meer dan genoeg.
Baardhaar, schaamhaar en hoofdhaar kun je naar eigen smaak bijhouden of niet bijhouden.
Ben het eens met je rijtje. Borsthaar lijkt mij je eigen keuze, het is maar net waar je je goed bij voelt. Van glad tot heel behaard.

Baardhaar en schaamhaar raad ik wel aan om bij te houden. Tenminste, ik neem aan dat het doel van de topicstarter pure ijdelheid is?
Met citaat reageren
Oud 23-08-2010, 23:05
Verwijderd
Ok bedankt voor alles dit was de eerste en laatste dat ik mijn benen scheer. Ik blijf ook af van mijn armen. Het enige wat ik ga doen is:
1 schaamhaar scheren
2 oksels scheren
3 borsthaar scheren
4 baard scheren
5 rug en schouders scheren
Met citaat reageren
Oud 23-08-2010, 23:18
Spuitelf
Spuitelf is offline
Citaat:
Één vraagteken werkt ook hoor.

En ik snap niet wat je wilt zeggen. Ben je verbaasd over het feit dat er jongens zijn die schaamhaar niet bijhouden, of vindt je dat jongens schaamhaar niet moeten bijhouden en druk je je verbazing uit over het feit dat er mensen zijn die daar aan twijfelen?
Dat ja.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2010, 21:28
Martińo
Martińo is offline
Citaat:
Rughaar komt zeker voor bij mannen voor die jonger zijn dan 40, daar kom je snel genoeg achter...

En wat schaamhaar betreft: ik ben niet voor de gestylede figuurtjes, hippe streepjes of kale vlaktes, maar voor een eventuele partner is het wel fijner als er geen oerwoud rond het geslacht groeit. Een beetje bijhouden kan geen kwaad.
Oud 25-08-2010, 10:49
Verwijderd
We zijn neushaar vergeten! Dat moet je wel knippen als het uitsteekt.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2010, 17:46
Severus
Severus is offline
Citaat:
We zijn neushaar vergeten! Dat moet je wel knippen als het uitsteekt.
Oorhaar ook - mijn moeder moet mijn vaders oorhaar regelmatig bijknippen. Brrrr.
Oud 25-08-2010, 19:29
silentbob
silentbob is offline
het emige waar ik wat aan die is hoofdhaar en baardhaar(hoewel, nu in de vakantie heb ik aan die beide ook niks gedaan)
Met citaat reageren
Oud 26-08-2010, 10:19
Verwijderd
Benen scheren is zo onnodig.. Dat vind ik nou juist mannelijkheid! Het scheren van oksel en Schaamhaar moet wel vind ik!
Met citaat reageren
Oud 26-08-2010, 12:26
Em.
Em. is offline
Citaat:
Benen scheren is zo onnodig.. Dat vind ik nou juist mannelijkheid! Het scheren van oksel en Schaamhaar moet wel vind ik!
Moet?
Met citaat reageren
Oud 26-08-2010, 12:41
Lente
Lente is offline
Citaat:
Moet?
Er staat ook nog 'vind ik' achter
Met citaat reageren
Oud 26-08-2010, 12:44
Em.
Em. is offline
Citaat:
Er staat ook nog 'vind ik' achter
Dan nog. :') Dat mag iemand toch lekker zelf weten?
Met citaat reageren
Oud 26-08-2010, 12:59
Verwijderd
Citaat:
Lol, laat iedereen dat fijn zelf uitzoeken .
Met citaat reageren
Oud 27-08-2010, 00:38
shoebuddy 2.0
shoebuddy 2.0 is offline
En vond regelmatig mijn baard scheren al een boel moeite.

Oud 01-09-2010, 15:20
Verwijderd
ik heb een scheerapparaat/ trimmer die tegen water kan (cruizer ofzo) daarmee kun je makkelijk je oksels en borsthaar trimmen... Benen (tenzij voor sport) en armen scheren zou ik niet doen... Schaamhaar kun je scheren, bijknippen of desnoods ook voorzichtig trimmen.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2010, 17:19
bakfietsje2
bakfietsje2 is offline
Citaat:
aah man beenhaar hoort erbij,
wat ik dus gewoon heb, als je veel loopt of fietst ofzo slijten je haren een beetje, dus dan heb je niet zo'n hele lange haren en bv op je kuiten geen haar,
maar dan krijg je dus ook geen stoppels ofzo...

als je het dan ECHT wil doen,
hars het dan zou ik zeggen,
gewoon in een keer ratsssss! en dr af!
heb je ook niet van die belachelijke stoppels etc..
ik scheer nu dus gewoon mn schaamhaar en die stoppels die je daar van krijgt zijn al enorm lastig, stel je voor om zoiets dergelijks over je hele benen te hebben!
Met citaat reageren
Oud 02-09-2010, 18:03
Repeating
Repeating is offline
Schaamgedoe: Trimmen
Rug: Eraf
Oksels: Eraf

En je moet je niet onzeker gaan voelen omdat je bij 15/16 jarige in de klas zit. De meeste zullen tegen je op kijken
Oud 02-09-2010, 18:16
Catch
Catch is offline
Tenzij je echt overbehaard bent, zou ik dat scheren echt laten. Je krijgt er alleen maar stoppels voor terug die niet fijn aanvoelen, en die haartjes zijn soms nog beter te zien ook. Stoppels op je armen zijn niet aan te raden. Ik kan me voorstellen dat het gek is om bij jongere jongens in de klas te zitten, maar jij bent juist al aardig op weg om een man te worden (met haar) en die jochies van 16 veel minder. Okselhaar en schaamhaar stopt vanzelf wel met groeien op de juiste lengte. Maar goed, ik weet niet hoe behaard je bent en je moet natuurlijk doen wat je zelf fijn vindt.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2010, 18:38
duivelaartje
duivelaartje is offline
Alleen fanatieke wielrenners 'moeten' hun benen scheren. Scheelt wat brandwonden als je hard valt.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2010, 18:59
Verwijderd
Alles een beetje bijgehouden vind ik wel mooi.
Oh beenhaar, en okselhaar bij mannen maakt mij niet uit.
Hele bossen haar rond de schaamstreek en borst vind ik erg onaantrekkelijk
Met citaat reageren
Oud 04-09-2010, 11:19
Verwijderd
WTF.... anders dan je gezicht, borsthaar, schaamstreek, rug, (hoofd?) scheren en oksel bijknippen = GAY

Met citaat reageren
Oud 04-09-2010, 18:58
bakfietsje2
bakfietsje2 is offline
oksels bijknippen = gay? nou misschien ben jij wel 11 ofzo maar ik sport 4 dagen per week en ik weet wel dat het helpt tegen het zweten.
maarja als jij als een oerang oetang wil rondlopen dan moet jij dat vooral doen,
zullen de dames ook vooral leuk vinden
Met citaat reageren
Oud 04-09-2010, 19:00
Em.
Em. is offline
Citaat:
oksels bijknippen = gay? nou misschien ben jij wel 11 ofzo maar ik sport 4 dagen per week en ik weet wel dat het helpt tegen het zweten.
maarja als jij als een oerang oetang wil rondlopen dan moet jij dat vooral doen,
zullen de dames ook vooral leuk vinden

Er staat 'anders dan', dus ik denk dat hij bedoelt dat dát (oksel bijknippen) niet 'gay' is. Maar ik vind het een beetje overdreven om iemand dan meteen gay te noemen. Laat iedereen gewoon doen wat ie wilt doen. /care
Met citaat reageren
Oud 06-09-2010, 12:46
bakfietsje2
bakfietsje2 is offline
Citaat:
Er staat 'anders dan', dus ik denk dat hij bedoelt dat dát (oksel bijknippen) niet 'gay' is. Maar ik vind het een beetje overdreven om iemand dan meteen gay te noemen. Laat iedereen gewoon doen wat ie wilt doen. /care
nee ik dacht al...
maar ik denk er eigelijk over om n keer borsthaar te harsen,
ik vind het namelijk helemaal niks om daar n bos haar te hebben... aanraders van producten ofzo?
Met citaat reageren
Oud 06-09-2010, 12:52
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik vind het een bijzonder slecht idee als jongens hun schaamhaar scheren. Hebben ze enig idee wat stoppels met me doen? AU!
Met citaat reageren
Oud 06-09-2010, 20:59
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Hier ben ik het mee eens, alleen zou ik wel graag willen dat mijn vriendje hooguit stoppels en niet teveel schaamhaar zou hebben .
Oud 07-09-2010, 21:49
Noeleke
Noeleke is offline
Misschien heel stomme vraag, maar hoe houdt je nou je oksels het makkelijkst bij? :/
Ik vind het nogal ongemakkelijk als ik net in mijn ooghoekjes met die schaar moet knippen, ik kan dan helemaal niks zien! En in de spiegel kan ook niet, want tegen die tijd is het al droog en gaat het knippen me niet zo goed af
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 23:05
Verwijderd
Citaat:
Misschien heel stomme vraag, maar hoe houdt je nou je oksels het makkelijkst bij? :/
Ik vind het nogal ongemakkelijk als ik net in mijn ooghoekjes met die schaar moet knippen, ik kan dan helemaal niks zien! En in de spiegel kan ook niet, want tegen die tijd is het al droog en gaat het knippen me niet zo goed af
Doe het zelf niet maar misschien er gewoon af scheren... Beetje op het gevoel scheren (onder de douche ofzo) scheren is sowieso makkelijker als met een schaar

En ik scheer alleen borst en gezichtshaar weg... (rughaar heb ik niet)
Met citaat reageren
Oud 08-09-2010, 07:48
Noeleke
Noeleke is offline
Citaat:
Doe het zelf niet maar misschien er gewoon af scheren... Beetje op het gevoel scheren (onder de douche ofzo) scheren is sowieso makkelijker als met een schaar

En ik scheer alleen borst en gezichtshaar weg... (rughaar heb ik niet)
Good guess Maar dat is nou net het probleem, ik wil niet scheren, wel zo af en toe bijknippen. Scheren vind ik zo... weet niet, voel me er gewoon niet lekker bij
Met citaat reageren
Oud 09-09-2010, 21:32
Verwijderd
Mmm dan zou ik zeggen met spiegels te gaan werken: dat van dat droog gedoe begreep ik niet... (leg anders voor de spiegel een handdoek waar je dan nog helemaal nat op gaat staan en dan gelijk het afknippen... En als het een optie is: iemand anders het laten doen

Ehrm zal het zelf anders is proberen om te kijken wat ik t handigst vind

iig succes!
Met citaat reageren
Oud 13-09-2010, 19:35
xmanon
xmanon is offline
Citaat:
Hallo heren,
Ik heb een vraagje ik heb vandaag mijn onderbenen geschoren met een Gillette Mach3 Turbo scheerapparaat. Mijn rechter onderbeen heb ik helemaal geschoren. Maar mijn linker onderbeeb niet helemaal omdat het te lang duurde. Hebben jullie wat tips voor me voor her scheren van mijn benen, oksels, borst, armen en schaamstreek. en wat vinden jullie hier van.Trouwens ik ben 17 jaar oud wordt 6 oktober 18 jaar en zit in 4 vmbo doordat ik bij 15/16 jarige in de klas zit voel ik me soms onzeker.
Thanx alvast
geweldig!
ik vind dat alle jongens dit zouden moeten doen, maar dat is mijn mening
Met citaat reageren
Oud 13-09-2010, 19:36
Verwijderd
Citaat:
geweldig!
ik vind dat alle jongens dit zouden moeten doen, maar dat is mijn mening
Oksel en schaamhaar is het enige dat ik weg haal .. Mijn Buikstreepje is mij heilig
Met citaat reageren
Oud 13-09-2010, 21:43
xmanon
xmanon is offline
Citaat:
Oksel en schaamhaar is het enige dat ik weg haal .. Mijn Buikstreepje is mij heilig
ahhh wat ben jij schattig met je buikstreepje :$
Met citaat reageren
Oud 13-09-2010, 21:56
deadlytown
deadlytown is offline
Citaat:
Heb je het gezien dan?
Oud 14-09-2010, 12:13
Verwijderd
Citaat:
mijn buikstreepje is me echt heilig.. groeit mooi haha .. dankje manon
Met citaat reageren
Oud 14-09-2010, 16:54
Rysair
Rysair is offline
Citaat:
Ok bedankt voor alles dit was de eerste en laatste dat ik mijn benen scheer. Ik blijf ook af van mijn armen. Het enige wat ik ga doen is:
1 schaamhaar scheren
2 oksels scheren
3 borsthaar scheren
4 baard scheren
5 rug en schouders scheren
heb jij op je schouders veel haar dan? maar voor de rest, ja dit lijkt me ok.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2010, 17:35
bakfietsje2
bakfietsje2 is offline
Citaat:
ehhh ja eigelijk wel n beetje,
en ik irriteer me dr kapot aan
dus af en toe wat haartjes dr uit trekken enzo.... lukt best
Met citaat reageren
Oud 14-09-2010, 17:49
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik vind van wel.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten