Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Dit contract kan feitelijk verschillen van je vorige contract, is dat zo en ben je je daar dan van bewust? Als dat werk was op basis van een oproep- of nulurencontract, hoef je inderdaad niet te tekenen voor een urenwijziging. Als je een vast aantal uren hebt en je gaat naar een ander aantal werken, is het heel erg fijn dat aangepast te hebben, om misverstanden te voorkomen. En zoals Lente en Balance ook al zeiden: let op je opzegtermijn. Laatst gewijzigd op 27-09-2010 om 08:03. |
![]() |
|
![]() |
Hallo,
In het kader van mijn thesis ben ik op zoek naar personen die zich in hun opzegtermlijn bevinden.Dit kunnen zowel personen zijn die van job veranderen als personen die hun ontslag hebben gegeven of hun ontslag hebben ontvangen. Gelieve deze website in te vullen als je je in jouw opzegtermijn bevindt of als je het net achter de rug hebt. Geef deze website aan zoveel mogelijk personen, familie of vrienden door. Het is een kleine moeite maar helpt mij alvast een heel eind verder. http://www.thesistools.com/vragenlijstopzegtermijn (algemeen wachtwoord: b2g98) Mocht je nog vragen hebben, aarzel niet om mij te contacteren! Groeten, Ellen (EllenR.Peeters@ugent.be) |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaidientjes in blik #1667 Verwijderd | 500 | 23-06-2012 16:11 | |
Werk, Geld & Recht |
Horeca cao mooi_boy | 15 | 24-11-2009 09:51 | |
Werk, Geld & Recht |
Het grote Albert Heijn Topic (Deel2) ikbenschipper1 | 500 | 16-01-2007 13:24 | |
Werk, Geld & Recht |
is dit normaal??! charly not | 33 | 04-11-2003 12:02 | |
Werk, Geld & Recht |
vakenvullen strawberry | 11 | 17-07-2003 11:59 |