Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-09-2010, 08:52
jordi22071995
jordi22071995 is offline
Liebe Mike
ich war auf urlaub in der schönes England, Zum dritten mal. ich war dort auf Dienstag, 1. Juni bis Dienstag15. Juni, dass sind drei wochen. wir waren mit dem Fliegzuig nach London geflogen und dor mit dem Auto abgeholt. ES war eine schöne Reise. mit dem fliegzuig war es zwei stunden Reisen. Und weiterhin eine halbe stunde mit dem Auto. Ich war im Urlaub mit meiner Familie und Freunden. Ich habe viel herum sah. Ich war auf dem Big Ben im London. Ich finde es ein schön und gemutliche Urlaub. ich würde es wieder tun, wenn sie könnte.

het is heel belangrijk, als ik hier een goeie cijfer voor haal kan ik nog me andere cijfers verbeteren. kan iemand me helpen door het na te kijken. alvast bedankt. ik heb het voor vandaag nodig.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-09-2010, 14:34
Verwijderd
Hoeveel briefopdrachten krijg jij wel niet voor Duits?
Met citaat reageren
Oud 29-09-2010, 14:38
Verwijderd
Het is Flugzeug. Bovendien kun je nog wat extra puntjes verdienen door de hoofdletters goed te zetten.
Verder zie ik nog wat fouten met naamvallen. Let goed op de voorzetsels.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2010, 18:34
mathfreak
mathfreak is offline
*ik geef hieronder de tekst met de nodige correcties weer*
Lieber Mike,
*je gebruikt alleen liebe als je een vrouw of meerdere personen aanspreekt*
ich war zum dritten mal auf Urlaub in dem schönen England. Ich war dort von Dienstag den 1. Juni bis Dienstag den 15. Juni, das sind drei Wochen.
*dass is een voegwoord, maar je moet hier het aanwijzend voornaamwoord das gebruiken*
Wir waren mit dem Flugzeug nach London geflogen und sind dort mit dem Auto abgeholt worden. Es war eine schöne Reise. Mit dem Flugzeug war es zwei Stunden Reisen. Und weiterhin eine halbe Stunde mit dem Auto. Ich war in Urlaub mit meiner Familie und Freunden. Ich habe viel gesehen. Ich war auf dem Big Ben in London. Ich fand es einen schönen und gemutlichen Urlaub.
*Urlaub is mannelijk en is hier lijdend voorwerp, dus je krijgt "einen schönen und gemutlichen Urlaub"*
Ich würde es wieder tun, wenn ich könnte.

Let er op dat een zelfstandig naamwoord in het Duits altijd met een hoofdletter begint, net als een zin, behalve de eerste zin na de aanhef.
Reageren

Regels voor berichten