![]() |
|
![]() |
Ha mensen,
Ik ben op zoek naar een nieuwe koptelefoon en dacht dat jullie me daar vast bij zouden kunnen helpen. Na ongeveer een jaar ben ik een klein beetje uitgekeken op mijn AKG K-530 die een prima geluid geeft maar ik vind hem niet echt heel erg mooi en mijn iPod is al 2 maal kapot gegaan sinds ik hem heb, en ik heb het vermoeden dat dat wellicht door mijn koptelefoon zou komen. Daarbij ben ik net jarig geweest en heb ik wat geld van mijn vakantiebaan gebeurd dus ik kan gaan investeren dacht ik zo! Ik heb een ander topic van een aantal maanden terug al gelezen en via een link van daar en wat andere sites heb ik mijn oog laten vallen op de Audio-Technica ATH-M50. Ik ben er vrij zeker van dat het deze koptelefoon gaat worden, maar nu heb ik wat andere vragen hierover... Ik heb hem namelijk pas 1 Nederlandse site gevonden die hem te koop aanbied (150 euro op www.audioplaats.nl) en ik was benieuwd of ik hem ergens anders nog zou kunnen kopen, in welke winkel hij bijvoorbeeld verkocht zou kunnen worden. Daarnaast is er eigenlijk altijd nog de optie om hem via een buitenlandse site te bestellen maar dat heb ik nog nooit gedaan. Heeft iemand hier ervaringen mee? Ik ben vooral benieuwd naar levertijd, invoerkosten en hoe de valutas worden omgerekend... Bij voorbaat dank! Stanley |
Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Hmm weet het niet... ik las op een forum dat het wel snor zat, maar dan weet het natuurlijk ook niet zeker of het een echte is.
Anders koop ik hem gewoon voor 150 euro, ik heb het geld opzich wel, had alleen gehoopt dat er nog wat van die prijs afesnoept kon wordt. Je bent een Nederlander of je bent het niet he ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik heb meerdere officiele reviews en customer reviews gelezen over dit model en ik heb zelden zulke positieve dingen over een headphone gehoord. Schijnt echt een van de beste headphones te zijn onder de 200 dollar dus deze hebben zeker een streepje voor... Verder had ik nog de Grado SR60i of Grado iGrado op mijn verlanglijstje maar dat zijn wel een heel ander type headphone.
|
![]() |
|
Haha dat ken ik ja... je hebt iets gelezen wat heel goed schijnt te zijn... dat moet en zal je het ook kopen! tja het is dan gewoon een afweging maken of iets meer betalen in Nederland of de Gok wagen naar het buitenland (zit je wel met garantie, als er het merk hier niet is gevestigd) of inderdaad voor een ander merk/model gaan!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die nieuwe koptelefoon zal trouwens een zwaardere belasting zijn voor je iPod dan je oude, maar alsnog wel lichter dan de standaard oordopjes. Laatst gewijzigd op 14-08-2010 om 12:44. |
![]() |
|
![]() |
nja ik vind het ook raar maar toch heb ik het idee dat mijn koptelefoon iets verneukt aan die iPod.
Ik had de iPod ongeveer anderhalf jaar voordat ik die AKG kocht, en na 2 maanden stuurde mijn iPod geen geluid meer door naar de rechterkant van koptelefoon of oordopje of wat je er ook in stopte. Via de verzekering die ik op mijn iPod heb afgesloten heb ik een nieuwe iPod gekregen en 2 maanden hierna kreeg ik weer precies hetzelfde probleem... Nu heb ik mijn nieuwe iPod een maandje ofzo, dus nu maar weer afwachten wat er gebeurd. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ik heb zelf een SR60i maar zit er aan te denken om een M50 aan te schaffen, loop echter ook tegen het probleem aan dat het ding niet te vinden is in Nederland. Ik heb de Grado inmiddels ongeveer een half jaar en wat het geluid betreft is er echt heel weinig om over te klagen, het draagcomfort laat echter wel wat te wensen over en de afwerking viel mij ook wat tegen. Als je van plan bent om de hoofdtelefoon alleen thuis te gebruiken is de Grado een goede optie, als ie tegen een stootje moet kunnen zou ik voor de M50 gaan.
|
![]() |
Bedankt voor de reacties allemaal, was dit topic al een beetje vergeten in de tussentijd!
Ik heb inmiddels nog steeds geen nieuwe koptelefoon gekocht en eigenlijk, in verband met het feit dat mijn bankrekening de laatste tijd nogal in omvang slinkt, was ik aan het overwegen om toch nog maar eventjes te doen met mijn AKG'tje. Maar dan komt dat moment dat je toch weer niks te doen hebt op het werk, en een beetje gaat surfen, en hem dan weer opeens tegenkomt. Eerst kon ik de Audiotechnica ATH M50 nergens anders vinden dan voor 150 euro op Audioplaats.nl... en dat was me toch een beetje te gortig. Nu heb ik hem gevonden bij Midown Records via marktplaats.nl. Dat is een winkel in Eindhoven waar hij voor 105 euro te koop is en in de webshop van Midtown (www.midtownshop.nl/en) voor 109,24 excl verzendkosten! Dus Nocturnal, hij is toch nog ergens in Nederland te vinden ![]() Ik houd het in de gaten! Groeten, Stanley |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Haha leuk aanbod, maar ik ben vandaag naar Eindhoven gegaan om mijn Audiotechnica ath m50 te halen!!!
![]() ![]() ![]() Ik ben pas net terug dus heb nog niet heel veel geluisterd, maar ben er erg tevreden over. Je merkt wel dat hij nog wat burn-in nodig heeft maar dat wacht ik rustig af. Wat me erg bevalt is het design, hij zit lekker strak en comfortabel, ziet er allemaal zeer betrouwbaar uit, inklappen is makkelijk, bij de jack ziet het er ook goed stevig uit wat altijd belangrijk is. Ik zal na een aantal tientallen uren burn-in tijd nog wel een oordeel geven over de geluidskwaliteit. Groeten, Stanley |
Advertentie |
|
![]() |
|
|