![]() |
|
![]() |
Goedemiddag,
Ben een student Hogeschool Avans in breda, ik doe de opleiding bedrijfskundige Informatica en ik heb een opdracht gehad een Bi:er te interviewen. Ik heb een aantal bedrijven gebeld maar die hadden niet echt zin in een student met vragen ![]() dus probeer ik het door deze topic. Als iemand een bi opleiding/I opleding op hbo heb gedaan en nu werkt. dan zoek ik jou.. als volgt zou ik graag, Persoonsgegevens willen hebben dus gewoon uw naam en functie. bedrijfsgegevens naam bedrijf , adres,telefoonnummer * mocht er een controle van leraren zijn?? dat ze kunnen bellen naar u of het wel echt is en dat ik het niet zelf heb geschreven. Zo specifiek mogelijke beschrijving van de werkzaamheden van de geïnterviewde en dan nu stel ik de vragen waar u op kan antwoorden. 1.Toen je aan je opleiding begon wat waren je gedachtes hoe en waar je zou werken. 2. Wat ziet u terug in uw opleiding wat je heb geleerd en wat je nu uitvoer 3. Hoe bent u uiteindelijk bij deze bedrijf gekomen. 4. Had u nadat u was geslaagd gelijk werk gekregen zo ja hoe had je gesolliciteerd bij meerde bedrijven of.. online ergens 5. Is het eentonig wat u doet of zie je telkens uitdagingen erin zo ja welke dan..? 6. Moet u bedrijfskleding aandoen en wat vind u ervan? 7. Toen u uw contract tekenende kreeg u ook goede voorwaardes? zoals eventueel een Lease auto, telefoon van de zaak? 8. moet u veel reizen voor u werk naar bedrijven of doet u alles op de zaak 9. Is het goed om een 9 tot 5 mentaliteit te hebben bij u werk waarom wel/niet 10. heb je mogelijkheden om door te groeien? Als u dit allemaal heb ingevuld kunt u het ook bijvoorbeeld Naar mn mail sturen: tupac_1338@hotmail.com dankuwel en hopelijk reageren mensen.. GR Eljoy |
Advertentie | |
|
![]() |
|
|