Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-09-2010, 20:19
drny
drny is offline
Ik heb mee eters op me neus en ik vind het eigenlijk maar vies.
Hoe kom ik er van af en hoe komen ze niet meer terug?
Met citaat reageren
Oud 16-09-2010, 20:28
Verwijderd
Je hebt van dat reinigingsspul voor je gezicht. Ik heb dat ook gebruikt en voor mij hielp het.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2010, 21:20
Catch
Catch is offline
Je kunt met een watje (niet met je handen) op je neus duwen vanaf de zijkant bijvoorbeeld, dan knijp je ze als het ware uit. Verder kun je zorgen dat je je huid goed schoonhoudt, gewoon met water. Als het heel erg is zou je eventueel iets kunnen gebruiken voor de onzuivere huid. Kijk daarvoor even bij de drogist, zijn wel spulletjes voor. Clearasil is daarvan een voorbeeld, maar dat is vrij aggressief spul. Als je niet ook nog erg last hebt van acné zou ik iets nemen wat milder is voor je huid. Probeer daarnaast niet teveel met je handen aan je neus te zitten. Meeëters ontstaan doordat er vuil in je poriën komt, en je handen zijn echt een bron van viezigheid .

En trouwens, ik verzorg mijn huid heel goed, maar ik heb ook nog kleine meeëters op o.a. mijn neus, en die komen soms wel terug. Dus helemaal weg gaan ze misschien niet maar je kunt het wel verminderen. Iemand die niet heel dicht bij je in de buurt komt zal het echt niet opmerken.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2010, 23:07
Macrador
Macrador is offline
Warm water gebruiken. Doe het bijvoorbeeld op een washandje en dan even je gezicht als het ware warmer maken. Je poriën gaan open en de mee-eters gaan makkelijker weg. Productjes kun je zoals hierboven al gezegd is bij de apotheek halen. Dagelijks je gezicht wassen is wel aan te raden.
Oud 17-09-2010, 15:37
speelgoedgitaar
speelgoedgitaar is offline
Boven een bak met warm water hangen helpt misschien wel. Je hebt toch ook van de strips die je dan op je neus doet. Die trekken dan de mee-eters mee. Bestaan ook nog comedone-lepeltjes waarmee je de mee-eters kan verwijderen (hier heb ik geen ervaring mee, maar kan je kopen bij de drogist).
Met citaat reageren
Oud 21-09-2010, 10:54
Halina
Halina is offline
Een duidelijk overzicht:
http://artikelen.foobie.nl/beauty-mode/houd-je-porien-klein/
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 17:20
Rivka
Rivka is offline
Even je gezicht goed stomen en dan scrubben helpt bij mij erg goed tegen mee-eters, al kan scrubben maar 1x per week. Voor de rest kan je gewoon een reinigingsgel voor je gezicht (gewoon huismerk) kopen om alles schoon te houden.
Oud 24-09-2010, 16:51
LW
LW is offline
Als je heel veel last heb van mee eters kan je ook overwegen om aan de Diane pil te gaan.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2010, 10:52
Verwijderd
Ehm de ts is een man. Dat lijkt me schieten met een olifant op een mug schieten...
Met citaat reageren
Oud 03-10-2010, 18:06
LW
LW is offline
Haha oeps.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten