Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-10-2010, 18:40
Verwijderd
Omdat hij een gaaf kunstenaar is.
Advertentie
Oud 04-10-2010, 18:41
Rivka
Rivka is offline
Goffer .
Oud 04-10-2010, 18:44
Verwijderd
Was deze niet eerder?
Oud 04-10-2010, 18:46
Rationeel
Rationeel is offline
juh
Oud 04-10-2010, 18:47
Rivka
Rivka is offline
Oud 04-10-2010, 18:48
Verwijderd
En ook omdat ik net iets heel gaafs over hem geleerd heb, namelijk, dat hij z'n eigen werk soms heel grappig vond. Terwijl hij zulk soort dingen maakt:

Dus dat zijn niet direct dingen die je associeert met humor, het doet meer denken aan OH GOD JEZUS AHHHHHHHHH.

Maar nu ik weet dat hij z'n eigen werk soms ook grappig bedoelde zie ik opeens dat hij bijvoorbeeld hier:

Al die 'enge' beesten niet vijandig jegens de mensen heeft gemaakt. Ze kijken bijna allemaal een beetje angstig of verbaasd, en sommige zijn zelfs verveeld.

En dat hier:

De man onderin een soort 'hai guise whats up'-houding heeft.

Dus nu moet ik er zelf ook om lachen. Wat een gave man was hij.
Oud 04-10-2010, 18:48
Verwijderd
Tevens Rode Panda en egon naamzoek voor dit uitstekende stukje informatie
Oud 04-10-2010, 18:50
Verwijderd
Citaat:
Oh fuck is het nu echt een afspraak geworden? maar ik kom afspraken altijd na en en en I'm fucked
Nouja, het staat tussen aanhalingstekens... Maar het is wel een éxtra stok achter de deur voor mij.
Oud 04-10-2010, 18:52
Uice
Uice is offline
http://twitter.com/arjanvanfaassen/status/26106418237

http://twitter.com/HeroBrinkman/status/26118889961
Oud 04-10-2010, 18:55
Verwijderd
Er komen straks foto's van mijhij!

Van heul slechte kwaliteit, maar toch!
Oud 04-10-2010, 18:57
Verwijderd
Citaat:
En ook omdat ik net iets heel gaafs over hem geleerd heb, namelijk, dat hij z'n eigen werk soms heel grappig vond. Terwijl hij zulk soort dingen maakt:

[afbeelding]

[afbeelding]

Dus dat zijn niet direct dingen die je associeert met humor, het doet meer denken aan OH GOD JEZUS AHHHHHHHHH.

Maar nu ik weet dat hij z'n eigen werk soms ook grappig bedoelde zie ik opeens dat hij bijvoorbeeld hier:

[afbeelding]

Al die 'enge' beesten niet vijandig jegens de mensen heeft gemaakt. Ze kijken bijna allemaal een beetje angstig of verbaasd, en sommige zijn zelfs verveeld.

En dat hier:

[afbeelding]

ohhh hey, die man uit coma! ik ken hem wel, sinds ik vorige vrijdag met een klasgenoot een poster maakte voor een aankomende expo. Zij vond hem fantastisch en ik nu ook wel eigenlijk.
Oud 04-10-2010, 18:58
Verwijderd
Citaat:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

En dat hier:

[afbeelding]
Nice!

Oud 04-10-2010, 19:03
Verwijderd
Citaat:
ohhh hey, die man uit coma! ik ken hem wel, sinds ik vorige vrijdag met een klasgenoot een poster maakte voor een aankomende expo. Zij vond hem fantastisch en ik nu ook wel eigenlijk.
Hm coma?

Ik vind hem ook tamelijk briljant, en nu vind ik hem nog beter.

Hier nog zoiets:

Ondanks de enge handen, het gebrek aan een lichaam en de bizarre onderste helft van z'n gezicht ziet hij er eigenlijk heel vriendelijk uit.
Oud 04-10-2010, 19:03
Verwijderd
Haha, ik zit er zo moeilijk bij. Met een bureaulamp in mijn ene hand, en de webcam in mijn andere hand.
Oud 04-10-2010, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Hm coma?

Ik vind hem ook tamelijk briljant, en nu vind ik hem nog beter.

Hier nog zoiets:

[afbeelding]

Ondanks de enge handen, het gebrek aan een lichaam en de bizarre onderste helft van z'n gezicht ziet hij er eigenlijk heel vriendelijk uit.
ja hij lag ooit in een coma ofzo en nadat hij wakker werd uit zijn coma is heel heel erg vreemd werk gaan maken, volgens mijn klasgenoot.
Oud 04-10-2010, 19:07
Verwijderd
Citaat:
ja hij lag ooit in een coma ofzo en nadat hij wakker werd uit zijn coma is heel heel erg vreemd werk gaan maken, volgens mijn klasgenoot.
Hm, Google vertelt me dat dat niet waar is! Maar gewoon een hardnekkig gerucht.
Oud 04-10-2010, 19:08
Verwijderd
Citaat:
Nouja, het staat tussen aanhalingstekens... Maar het is wel een éxtra stok achter de deur voor mij.
Oke oke dan probéér ik me aan de afspraak te houden!
Oud 04-10-2010, 19:08
Verwijderd
Citaat:
Hm, Google vertelt me dat dat niet waar is! Maar gewoon een hardnekkig gerucht.
ik zal het haar vertellen :""(
Oud 04-10-2010, 19:11
Verwijderd

Zij ziet er ook vriendelijk uit.

En hij ziet eruit alsof hij heel hard moet lachen.

Wat een briljant concept eigenlijk, de hele sfeer, omgeving, menselijke anatomie en textuur van je schilderijen aanpassen tot een soort van gruwelijk, nachtmerrie-achtig iets, maar alle gezichtsuitdrukkingen en houdingen vriendelijk en niet-bedreigend maken. Beksinski, wat een held <333
Oud 04-10-2010, 19:11
Verwijderd
ik moest voor het eerst samen met iemand echt in één tekening werken en daar werden we zo nerveus van dat we veel wijn moesten drinken en dit is eruit gekomen:
Oud 04-10-2010, 19:12
Verwijderd
Citaat:
ik moest voor het eerst samen met iemand echt in één tekening werken en daar werden we zo nerveus van dat we veel wijn moesten drinken en dit is eruit gekomen:
Spoiler
Gaaf.
Oud 04-10-2010, 19:13
Carn
Carn is offline
Citaat:
[afbeelding]

Zij ziet er ook vriendelijk uit.

[afbeelding]

En hij ziet eruit alsof hij heel hard moet lachen.

Wat een briljant concept eigenlijk, de hele sfeer, omgeving, menselijke anatomie en textuur van je schilderijen aanpassen tot een soort van gruwelijk, nachtmerrie-achtig iets, maar alle gezichtsuitdrukkingen en houdingen vriendelijk en niet-bedreigend maken. Beksinski, wat een held <333
Gaaf spul, i like. Doet ook wat Giger-iaans aan <3
Oud 04-10-2010, 19:13
Rivka
Rivka is offline
Cool egon!
Oud 04-10-2010, 19:17
Verwijderd
Citaat:
Oke oke dan probéér ik me aan de afspraak te houden!
Ik probéér het ook.
Oud 04-10-2010, 19:21
Verwijderd
Mehh, ik besloot nog anderhalf uur tv avond te houden maar nu is er van geen enkele serie die ik volg een nieuwe aflevering.
Oud 04-10-2010, 19:22
Rationeel
Rationeel is offline
dexter?
Carn
Carn is offline
Citaat:
dexter?
goeie, even de downloadert aanzwengelen
Verwijderd
Citaat:
dexter?
Is er nog niet, niet op de site waar ik het normaal kijk althans.
Oud 04-10-2010, 19:23
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Mehh, ik besloot nog anderhalf uur tv avond te houden maar nu is er van geen enkele serie die ik volg een nieuwe aflevering.
Zometeen Greys op tv (ik heb al die afleveringen al gezien maar jij misschien nog niet)
Oud 04-10-2010, 19:24
Verwijderd
ik ga voor benelux next top model.
Verwijderd
Citaat:
Zometeen Greys op tv (ik heb al die afleveringen al gezien maar jij misschien nog niet)
Ik kijk geen Greys en ik heb geen tv.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Is er nog niet, niet op de site waar ik het normaal kijk althans.
pm!
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik kijk geen Greys en ik heb geen tv.
Dat maakt het wel lastig

En waarom kijk jij niet naar Greys
Oud 04-10-2010, 19:25
Verwijderd
ik wil terug naar londen ik had het er vandaag nog over met een docent. Ik vertelde hem dat hij twee pintjes voor zich had staan, eentje van mij en eentje van hem. En dat ik die van mij bijna leeg had. En dat hij toen mijn bijna lege pintje pakte, het laatste slokje nam, zijn volle pint naar mij duwde en zei :'het schiet ook niet echt op bij jou he?' Maar dat deed hij niet bewust en vandaag vertelde ik hem dat verhaal. Zijn hoofd ging tijdens het verhaal zo: D;;;: en hij viel bijna om van het lachen. Dat was een mooi gezicht en nu wil ik terug naar Londen.
Oud 04-10-2010, 19:27
Verwijderd
Citaat:
Dat maakt het wel lastig

En waarom kijk jij niet naar Greys
Omdat ik smáák heb, fu!

Citaat:
ik wil terug naar londen ik had het er vandaag nog over met een docent. Ik vertelde hem dat hij twee pintjes voor zich had staan, eentje van mij en eentje van hem. En dat ik die van mij bijna leeg had. En dat hij toen mijn bijna lege pintje pakte, het laatste slokje nam, zijn volle pint naar mij duwde en zei :'het schiet ook niet echt op bij jou he?' Maar dat deed hij niet bewust en vandaag vertelde ik hem dat verhaal. Zijn hoofd ging tijdens het verhaal zo: D;;;: en hij viel bijna om van het lachen. Dat was een mooi gezicht en nu wil ik terug naar Londen.
Ik wil nog steeds je docenten stelen. <3
Oud 04-10-2010, 19:28
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Omdat ik smáák heb, fu!
Oud 04-10-2010, 19:29
Verwijderd
Citaat:
Omdat ik smáák heb, fu!

Ik wil nog steeds je docenten stelen. <3
ik heb er echt een die ik bijzonder tof vind, die mag je wel klonen.
Oud 04-10-2010, 19:31
Carn
Carn is offline
Citaat:
Omdat ik smáák heb, fu!
<3

Of, om de altijd bevallige Emma Stone te quoten: oooooo, burn!

Oud 04-10-2010, 19:32
Lorelei
Lorelei is offline
Greys kijken heeft niets met smaak te maken
Oud 04-10-2010, 19:34
Carn
Carn is offline
Citaat:
Greys kijken heeft niets met smaak te maken
Natuurlijk wel, tenzij je Six Feet Under en The Wire al hebt gezien!
Oud 04-10-2010, 19:35
Verwijderd
Citaat:
ik heb er echt een die ik bijzonder tof vind, die mag je wel klonen.
Ik zal mijn best doen!

Citaat:
<3

Of, om de altijd bevallige Emma Stone te quoten: oooooo, burn!

[filmpje]
Oh dat haar. <3 Zo wil ik het ook.
Oud 04-10-2010, 19:37
Rationeel
Rationeel is offline
the wire is saaaaaiiiiii
Oud 04-10-2010, 19:38
Verwijderd
Citaat:
Ik zal mijn best doen!

ik zal een beetje van zijn haar stelen, volgens mij vind je hem ook wel sympathiek
Oud 04-10-2010, 19:38
Carn
Carn is offline
Citaat:
the wire is saaaaaiiiiii
Hoe kan misschien wel een van de beste series ooit, die een realistisch beeld geeft over een moderne Amerikaanse stad, nu saai zijn? Als je bedoelt dat er geen explosies in voorkomen en dat het een complex verhaal is, dan is het misschien wat te saai ja

Citaat:
ik zeg doen!
Oud 04-10-2010, 19:42
Verwijderd
Citaat:
ik zal een beetje van zijn haar stelen, volgens mij vind je hem ook wel sympathiek
Ik kan helaas niks in ruil aanbieden... ik heb wel les van ''hele belangrijke mensen'' soms, maar jij kunt er waarschijnlijk weinig mee.

Citaat:
Hoe kan misschien wel een van de beste series ooit, die een realistisch beeld geeft over een moderne Amerikaanse stad, nu saai zijn? Als je bedoelt dat er geen explosies in voorkomen en dat het een complex verhaal is, dan is het misschien wat te saai ja

ik zeg doen!
Ja, maar, mijn haar IS niet zo. Het is ongelofelijk stijl en zal nooit anders worden. (en korter, maar ik ga nu voor het eerst in twee jaar maar een níet naar de kapper en laat het groeien, heb ik besloten.)
En oh wait dan hoef je al niet meer te antwoorden per PM, over the wire. Klinkt ehh, leuk voor in een serieuze bui.
Oud 04-10-2010, 19:43
Verwijderd
De uitslag is er!
Oud 04-10-2010, 19:43
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb wortels gegeten en nu is mijn tong oranje .
Oud 04-10-2010, 19:49
Carn
Carn is offline
The Room fans opgelet!

Regels voor berichten