Sorry voor dit topic mensen, maar ik moet het even kwijt.
Helaas heb ik last van dwanghandelingen, die door mijn medicijnen redelijk goed onderdrukt worden.
Nu volg ik een studie paardengeneeskunde, maar begin dit jaar werden mijn dwanghandelingen steeds erger.
Volgens mijn arts was ik te streng voor mij en was de studie voor mij te hoog gegrepen, dikke shit dus want ik was erg blij met de studie.
Deze week ben ik 'ziek' thuis gebleven en heb het een en ander geregeldt, voor mijn dwanghandelingen zou ik ook naar Dimence kunnen gaan die helpen je er mee om te gaan, maar daarbij past geen enkele studie of baan gezien het meestal dagbehandeling is.
Hiervoor heb ik me dus opgegeven, maar ik sta op een lange wachtlijst.
Ondertussen heb ik het ROC gemaild of hun nog een studie voor 1 dag in de week hebben, en ja hoor dat hadden ze ik koos voor detailhandel daarbij moetje 4 dagen in de week werken.
Ik ben overal geweest en uiteindelijk aangenomen bij de plusmarkt, bij het vlees, nou daar baalde ik van want wilde eigenlijk graag achter de kassa en dat weet die man ook.
Wat moet ik nu doen?
Eigenlijk wil ik niet bij de plus werken, eigenlijk wil ik geen detailhandel, eigenlijk wil ik gewoon paardengeneeskunde blijven doen maar dat gaat niet.........................