Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb in 1999 Office Management gedaan op Schoevers, HBO weliswaar. Directiesecretaresse is MBO geloof ik.
Schoevers is echt een aanrader, je kan na 1 jaar overal aan de slag. Het is veel geld, dat is waar, maar de opleiding is zo vreselijk makkelijk en kort. Slagen gegarandeerd!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb zelf secretaresse (MBO) en Office Management (HBO) op Schoevers gedaan. Het is btw wel meer dan 4000 euro per jaar. Je moet er wel wat voor over hebben.
Het is niet bijzonder moeilijk maar ik weet natuurlijk niet hoe jouw niveau ligt. DS is MBO+ dat betekent dus dat het iets moeilijker is dan secretaresse en dat je hierna gelijk kunt doorstromen naar het HBO. Secretaresse heb ik op mn sloffen gedaan, HBO is nu toch wel iets moeilijker, je moet er veel voor over hebben en je maakt lange dagen op school. Als je een weekje ziek bent mis je dus gelijk heel veel. Het is wel zo dat Schoevers goed bekend staat in het bedrijfsleven, Philips ed komen zelfs op school al vragen of je voor hen wil komen werken. Ook als je stage gaat lopen is een vaste baan vaak al gegarandeerd. Er is trouwens ook de mogelijkheid om extra diploma's te halen, zo heb ik in mijn secretaresse jaar ook een europees erkend diploma gehaald. En dit jaar haal ik mijn ESA (European secretarie Association) oftewel Europees Directiesecretaresse. Bovendien kom ik net terug uit Parijs, waar we een presentatie over onze afstudeeropdracht moesten houden voor een Europese commissie. Daarmee heb ik mijn EMA gehaald. Dat is een management diploma wat in heel europa bekend is. Oftewel, dr zijn veel mogelijheden met Schoevers, je kunt makkelijk doorstromen naar t HBO en elk bedrijf kent t. Het zijn natuurlijk wel veel centen en daarom moet je bereid zijn om je echt in te zetten. Ook de mensen op school hebben hun eigen wereldje (papa heeft veel centen en dat willen ze graag laten weten) Als je vragen hebt kun je mij altijd mailen of een pm sturen. ps. volgend jaar gaan er heel wat dingen veranderen met de opleidingen bij Schoevers, zo krijg je ook geen studiefinanciering meer, bovendien heten de opleidingen anders. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het is dus totale onzin dat het zon eitje is. Het is trouwens niet zo dat Schoevers onder doet voor een "fatsoenlijke" HBO. Schoevers staat juist hoog aangeschreven bij bedrijven en is bovendien Europees erkend. P.s. de kosten zijn eerder 8000 per jaar (boeken zijn geloof ik ook nog 1000 euro) dan 4000. Dit jaar wordt het zelfs nog duurder (waardoor je dus ook geen stufi meer krijgt) Er is wel verschil tussen MBO en HBO qua kosten. |
![]() |
|
ik heb er ook over nagedacht maar dan zou ik echt de duale opleiding moeten doen die is ook veel goedkoper en je hebt meteen een inkomen maar het uitzendbureau waar je dan werk kunt zoeken zei dat het heel veel discipline vergt (en ik ben 2 jaar geleden gestopt met secretaresse op roc)
maar goed het is wel heel veel geld..kzou wel zorgen dat je 100% achter je beslissing staat want als je deze tussendoor afkapt of nie thaalt is het echt sonde van je geld... wel fijn dat je in een jaar klaar bent offcourse!!! |
![]() |
|
![]() |
Kun jij mij helpen aan de boekenlijst van HBO Officemanagement? Ik heb die nu nodig voor bij mijn vrijstellingsaanvraag voor een andere opleiding. Ik heb ook HBO Officemanagement gedaan maar kan de boeken / boekenlijst niet vinden :-(
Super dank voor je reactie! [QUOTE=miro;6160221]Ik heb zelf secretaresse (MBO) en Office Management (HBO) op Schoevers gedaan. Het is btw wel meer dan 4000 euro per jaar. Je moet er wel wat voor over hebben. |
![]() |
||
![]() |
Had net al een berichtje geplaatst... volgens mij verkeerd, want het bericht komt onderaan. Kun jij mij misschien helpen aan de boekenlijst van HBO Officemanagement? Heb ik jaren geleden gehaald en heb nu de boekenlijst nodig voor een vrijstellingsaanvraag. Kan de boeken / boekenlijst nergens vinden :-( Kun jij mij helpen wellicht?
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
(directie)secretaresse Hells Ezel | 1 | 25-07-2006 11:17 | |
Algemene schoolzaken |
Studeren je ouders of welk beroep hebben ze.....en wat doe jij? I love stars | 95 | 29-08-2004 11:03 | |
Algemene schoolzaken |
secretaresse,..of iets wat daar op lijkt Missy Muffett | 5 | 25-03-2003 22:32 |