Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-10-2010, 17:15
Verwijderd
Hallo allemaal.

Er is een meisje op m'n studie dat ik erg leuk & knap vind.
Ik heb geen contact met haar, maar vandaag moest ik een boek kopen en stond zij plotseling in de winkel.

Ik keek haar recht in de ogen, maar wist niet goed wat ik moest zeggen.
Zij zei ook niets en werd daarna geholpen door een verkoopster. Een herkansing kreeg ik ook niet, want ze keek niet meer naar me.

Het voelt eerlijk gezegd als een gemiste kans om met haar te praten. Op de studie zelf is het altijd erg druk en zit ik met m'n eigen vriendengroep en zij zit met die van haar.

Vaak als ik in een onverwachte situatie kom weet ik niet wat ik moet zeggen of doen en dan denk ik achteraf "dit had ik kunnen zeggen, dat had ik kunnen zeggen". Ik ben nu bang dat ze denkt dat ik arrogant ben. :-(

Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Hebben jullie misschien tips? Zou ze nu denken dat ik arrogant ben?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-10-2010, 17:52
Verwijderd
Verplaatst naar liefde&relatie
Met citaat reageren
Oud 07-10-2010, 17:53
Naimin
Naimin is offline
Hoort dit bij psychologie? Edit: ik was te laat jammer

Waarom zou je nu eigenlijk arrogant zijn? Ik neem aan dat ze dat niet denkt.
Je zal haar vast nog is ergens tegenkomen, als je alleen met haar bent.
Het is dan kwestie om je over die drempel heen te zetten. De eerste stap is
de moeilijkste, maar die tweede stap is makkelijker (logisch he). Je moet gewoon
durven iets te zeggen, al is het maar : "heey, hoe gaat ie?" Dat is toch al een eerste
en makkelijke stap.
Oud 08-10-2010, 16:02
Verwijderd
Ik had het bewust in Psychologie geplaatst omdat het niet om liefde & relatie gaat, maar om mijn verlegenheid/onzekerheid die aan het in de eerste post geschetste probleem ten grondslag ligt.

Nogal overijverig om de topic meteen te verplaatsen naar een ander subforum. De topic is duidelijk bedoeld voor Psychologie.

@ Naimin: Ik zei geen gedag, niks. Dat kan overkomen alsof ik arrogant ben toch?
Met citaat reageren
Oud 08-10-2010, 18:06
Egoconstructie
Egoconstructie is offline
Ja man, er zijn zoo veel mannen die daar last van hebben tegenwoordig. Misschien heb je wat aan mijn topic van een paar maanden terug: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1809480

Verder kan je (voor de grap) de serie The Pickup Artist kijken, (wat serieuzer) het boek The Rules of the Game lezen, (heel nuttig) David Deangelo checken, boeken lezen over wat het is om een gentlemen te zijn enz... Je kan jezelf hierin dus gewoon verbeteren.

Ohja volgens mij heb je niks over laten komen naar haar, dus ook geen arrogantie. Verbeter jezelf zodat je in het vervolg altijd iets over laat komen naar een vrouw, automatisch.
Oud 08-10-2010, 21:05
Verwijderd
The Rules of The Game lezen, of Het Spel, de Nederlandse versie van Neil Strauss.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2010, 18:40
Verwijderd
Heel erg bedankt voor jullie reacties!
Met citaat reageren
Oud 12-10-2010, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Ja man, er zijn zoo veel mannen die daar last van hebben tegenwoordig. Misschien heb je wat aan mijn topic van een paar maanden terug: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1809480

Verder kan je (voor de grap) de serie The Pickup Artist kijken, (wat serieuzer) het boek The Rules of the Game lezen, (heel nuttig) David Deangelo checken, boeken lezen over wat het is om een gentlemen te zijn enz... Je kan jezelf hierin dus gewoon verbeteren.

Ohja volgens mij heb je niks over laten komen naar haar, dus ook geen arrogantie. Verbeter jezelf zodat je in het vervolg altijd iets over laat komen naar een vrouw, automatisch.
Ik heb de topic doorgelezen. Erg nuttig & goed topic!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten