Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-10-2010, 18:41
snap
snap is offline
Hey allemaal. Ik zit met een probleem. Ik vind al heel lang een meisje leuk, beter gezegd; al een paar jaar.Ik had vroeger in de eerste heel goed contact met haar en in de tweede ook wel. Alleen dat is nu enorm afgezwakt omdat ik geen houding weet aan te nemen tegenover haar. Ik gedraag me dan meestal afstandelijk. Dat vind ik zo stom van mezelf, maar zoals ik al zei, ik weet me geen andere houding aan te nemen. Ik ben nog steeds helemaal gek op haar maar ik ben bang dat het niets gaat worden. Ik weet eerlijk gezegd ook niet wat zij nu over mij denkt. Ik zit hier al een lange tijd mee en ik dacht dat ik hier misschien een oplossing kon vinden. Ik ook wel op veel andere fora gekeken maar gaat het meestal om een vreemde, wat bij mij dus niet het geval is. Ik zit er aan te denken om haar gewoon te vertellen wat ik voel voor haar maar op welke manier en zelfs óf ik het wel moet doen weet ik niet. Daarom zou ik graag tips willen. Hopelijk willen jullie mij helpen!

Ik zit btw in de vierde.

Laatst gewijzigd op 08-10-2010 om 15:20.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-10-2010, 21:04
Lotte^^
Lotte^^ is offline
Doen jullie wel is wat met z'n 2e alleen?
Met citaat reageren
Oud 07-10-2010, 21:32
Verwijderd
Als je al goed contact met haar hebt gehad moet het niet meer zo moeilijk zijn lijkt het mij. Als je het haar gewoon verteld heeft zij het meeste aan, en jij ook. Je weet dan ook wat je van haar kan verwachten.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2010, 21:38
snap
snap is offline
@ lotte

Hoe bedoel je? Op school heb ik wel een vak met haar. Maar we praten bijna nooit meer. Dus alleen eigenlijk niet.

En ik ben bang dat als ik het haar vertel het heel erg ongemakkelijk kan worden. En dan heb ik het helemaal verpest. Het is misschien wel beter maar ik ben gewoon bang voor haar reactie.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten