Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-09-2010, 12:56
x-Meisjee
x-Meisjee is offline
Hallo mensen.

Ik zit hier heel erg mee. Als ik mezelf streel en aan m'n clitoris zit kom ik wel klaar. Ik heb nu een vriend waar ik al zeker wel 10x seks mee heb gehad maar nog vind ik het niet fijn. Ik kom niet klaar en het voelt ook niet fijn. Ik zit hier ontzettend mee want ik wil het wel fijn vinden. Om me heen hoorde ik dat je na de 3ex seks je het dan lekker gaat vinden maar dit gebeurd dus niet. Heeft iemand tips wat ik kan doen? Waarom vind ik seks niet lekker?

Please, weet iemand wat te doen?!

xxx
Met citaat reageren
Oud 26-09-2010, 13:01
Verwijderd
Goed voorspel is heel belangrijk, zeker in het begin, is mijn ervaring. Daarnaast komen heel veel vrouwen nooit klaar van enkel penetratie, dus vind manieren waarop jouw clitoris gestimuleerd wordt.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2010, 13:14
Infidel
Infidel is offline
Hij voelt niet direct wat hij aan het doen is. Als jij jezelf streelt, weet je tot hoe hard je het lekker vindt. Hij voelt dat niet aan, dus je zal hem aanwijzingen moeten geven (heel simpel, harder, zachter, sneller, etc.)
Oud 26-09-2010, 16:06
Pluis
Pluis is offline
Klaarkomen van penetratie lukt lang niet iedere vrouw, zelfs niet met alle ervaring van de wereld. Wat inderdaad heel belangrijk is, zoals hierboven ook al gezegd werd, is het voorspel. Haast je niet richting penetratie zodat je vagina de tijd heeft om vochtig genoeg te worden, en gebruik er eventueel glijmiddel bij.
Daarnaast is seks ook alleen leuk als je opgewonden bent, dus tegen je zin seksen werkt alleen maar averechts.
Oud 26-09-2010, 16:10
Catch
Catch is offline
Plus dat het lijkt alsof je het heel graag wilt. Juist door die enorme focus lukt het klaarkomen waarschijnlijk niet. Wil je dat hij je klaar laat komen door penetratie? Zoals hierboven gezegd lukt dat bij veel vrouwen niet. Als je wilt dat hij je laat klaarkomen door te vingeren of beffen, kun je hem aanwijzingen geven. Probeer te ontspannen, want het lukt sowieso niet als je teveel je best doet. Misschien kun je jezelf eens bevredigen terwijl hij naast je ligt, als je dat oké vindt. Dan kan hij zien hoe jij het doet en raak jij gewend aan het klaarkomen bij je vriendje.
Dat de seks niet fijn voelt kan ook liggen aan het feit dat je niet ontspannen bent. Bij mij duurde het wel drie maanden voor het echt lekker werd omdat ik er zo aan moest wennen, dus laat het idee dat het na 3 keer spetterend moet zijn ook los.

Succes, het komt vast goed!
Met citaat reageren
Oud 26-09-2010, 16:55
Marmite
Marmite is offline
Als je het zelf wel 'kunt' kun je hem misschien wat aanwijzingen geven. Aangeven wat je lekker vind is echt niet raar .

Verder sluit ik me geheel aan bij wat Catch hierboven zegt!
Met citaat reageren
Oud 26-09-2010, 22:01
x-Meisjee
x-Meisjee is offline
ik zal het proberen... het voorspel is er al wel steeds en vochtig is het ook.. maar misschien toch niet genoeg
Met citaat reageren
Oud 26-09-2010, 22:34
Verwijderd
Citaat:
Plus dat het lijkt alsof je het heel graag wilt. Juist door die enorme focus lukt het klaarkomen waarschijnlijk niet. Wil je dat hij je klaar laat komen door penetratie? Zoals hierboven gezegd lukt dat bij veel vrouwen niet. Als je wilt dat hij je laat klaarkomen door te vingeren of beffen, kun je hem aanwijzingen geven. Probeer te ontspannen, want het lukt sowieso niet als je teveel je best doet. Misschien kun je jezelf eens bevredigen terwijl hij naast je ligt, als je dat oké vindt. Dan kan hij zien hoe jij het doet en raak jij gewend aan het klaarkomen bij je vriendje.
Dat de seks niet fijn voelt kan ook liggen aan het feit dat je niet ontspannen bent. Bij mij duurde het wel drie maanden voor het echt lekker werd omdat ik er zo aan moest wennen, dus laat het idee dat het na 3 keer spetterend moet zijn ook los.

Succes, het komt vast goed!
Dit. Verder heb ik al ruim een jaar een relatie, en hiervoor ook een jaar een relatie. Pas in mijn huidige relatie kom ik sins een maand ongeveer klaar. Probeer op te houden met denken dat je graag klaar wil komen, dat baat helemaal niks. Geniet van het moment, van dat het lekker is, maar denk daar niet achteraan 'zal ik nu klaarkomen?' Baat helmeaal niks, seks kan ook heel lekker zijn zonder orgasme.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2010, 10:21
radeloos
radeloos is offline
ik heb ongeveer het zelfde probleem..
ik kan wel klaarkomen door mijn hand of iets anders heel hard tegen mijn clitoris aan te wrijven
maar niet tijdens de sex. ik heb een hele lieve vriend dus daar ligt het niet aan. ik wil hem wel uitleggen
om over mijn clitoris heen te gaan maar het grootste probleem is dat ik zelf niet weet waar die is. ik weet wel ongeveer maar ik heb ''hem nog nooit gezien'' of echt gevoeld om het zo maar te zeggen. kan het zijn dat die van mij te verstopt zit? kun je daar iets aan doen? of is er iemand die er na kan kijken of die wel helemaal goed is?

alsjeblieft reageer
x een radeloos meisje
Met citaat reageren
Oud 07-10-2010, 10:39
Verwijderd
Heel veel vrouwen komen niet klaar tijdens de penetratie! Dit is normaal omdat jou vriend jou clitoris niet stimuleerd als hij bij jou erin zit!
Jou clitje zit onder je Clitkapje.. dus het begin ervan zeg ma..! Als hij in jou zit kunnen jullie proberen of dat wel helpt
Met citaat reageren
Oud 07-10-2010, 21:47
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Wat vind je precies niet fijn? Doet het pijn, is het ruw? of blijf jij bijv. echt met een onbevredigd gevoel - niet perse in de zin van klaarkomen, want seks kan ook fijn zijn zonder klaar te komen - zitten, terwijl hij wel helemaal tevreden is?

Was je hiervoor nog maagd? Het kan een tijdje duren voordat je elkaar goed kent op seksueel gebied. Dit kan gelijk opgaan met hoe goed je de ander als persoon leert kennen, maar hoeft niet. Wat de een fijn vind hoeft de ander nog niet leuk, of fijn te vinden. En ja het is een clichë, maar praten helpt . Eigenlijk leer je elke keer weer opnieuw seks te hebben met een nieuw persoon, althans zo voelde het tot nu toe bij mij.

Zeker als je hiervoor maagd was moet je zelf uitzoeken wat fijn is, waar je grenzen liggen etc.Buiten het klaarkomen om, want zoals gezegd klaarkomen gaat nou eenmaal niet zo makkelijk. Voorspel helpt ook idd.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2010, 12:57
radeloos
radeloos is offline
Sex is voor mij niet fijn. Na een tijdje voelt het een beetje ruw of we nou glijmiddel gebruiken of niet. ik blijf dan wel een beetje met een onbevredigd gevoel zitten, ook omdat hij mij in de hele relatie nog nooit een keer heeft kunnen laten klaarkomen.
omdat het voor mij niet fijn is zeg ik vaak nee als hij zin heeft, hij snapt het wel maar het is niet leuk voor ons allebei.
ik was hiervoor nog wel maagd en mijn vriend ook maar hebben nou meer als 3,5 jaar een relatie en het is ook al meer dan 3 jaar geleden dat we voor het eerst sex hebben gehad dus aan de tijd kan het niet liggen lijkt mij..
Mijn vriendinnen en ik hebben het wel eens over sex en hun zeggen allemaal dat als ze over hun clit gaan, ze hem dan echt voelen. dat heb ik ook nog nooit gehad. zelfs niet met behulp van een spiegel. '' ik kan hem maar niet vinden'' en dat is echt heel frustrerend omdat ik denk als ik het weet dat een stuk fijner word voor ons allebei..
Bedankt voor de hulp alvast
Met citaat reageren
Oud 08-10-2010, 14:54
Verwijderd
De clitoris of kittelaar is een seksueel orgaan van de vrouw.
De clitoris ligt aan de bovenzijde tussen de grote schaamlippen, op het punt waar de kleine schaamlippen bij elkaar komen. Het zichtbare deel ziet eruit als een klein roze bolletje, de glans clitoris. De clitoris bevat zeer veel zenuwuiteinden en is daardoor erg gevoelig voor directe aanraking, maar bij zacht strelen of likken (beffen) kan de vrouw een groot genot ervaren.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2010, 20:20
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Ehm, is dit nu het topic van radeloos of van x-Meisje?

Niet dat dat veel uitmaakt, maar ik had mijn reactie in ieder geval laten leiden door de openingspost
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten