![]() |
|
Ik vind het vrij raar dat je niet naar zijn huis durft, omdat het uitdraait op seks. Hoe kun je dat nou weten? Als jij meegaat naar huis dan hoef je allerminst seks met hem te hebben. Seks heb je omdat je (jullie) dat willen en niet omdat je in zijn huis bent. En hij zou ook moeten weten, want als hij denkt dat 'naar zijn huis gaan' = 'seks hebben', dan zit er iets niet helemaal goed.
Verder zit er inderdaad nog wat tussen zoenen en seks. Ik zou nog geen seks hebben als je zo bang bent, je wilt namelijk helemaal geen seks (want je wilt niet eens naar zijn huis omdat je báng bent om seks te hebben), of in ieder geval: nog niet nu. Ik zou hem dan duidelijk maken, zodat hij er rekening mee kan houden en verder gaan met zoenen (en eventueel met alles wat je tussen zoenen en seks zou kunnen bedenken) tot je genoeg vertrouwd bent met jezelf en jouw lichaam en zijn lichaam en hem en je seks wílt hebben. Oftewel: vertel het hem en wacht af tot je wilt en er klaar voor bent. Als het goed is, zou hij niet van je mogen verwachten dat je seks met 'm hebt als je meegaat naar zijn huis. Weet hij eigenlijk dat je maagd bent? En dat je seksueel tot hem aangetrokken bent en hem leuk vindt en dat een aantal van je leeftijdsgenootjes al ontmaagd zijn, daarom hoef je helemaal nog geen seks te hebben. En ook niet omdat je hormonen al door je lichaam gieren en ook niet omdat je weet wat seks is en óók niet omdat het kan. Je kunt rustig van hem houden en met hem naar huis gaan en voorlopig nog geen seks hebben, dat lijkt me namelijk een veel beter idee. En over dit soort dingen durven en kunnen praten. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als jij er nog niet klaar voor bent ? Moet je het niet doen.
Jullie moeten het beiden van elkaar willen omdat seks iets fijns is wat jullie samen leuk moeten ervaren. Natuurlijk moet je ook niet bang zijn.. Want voor iedereen is het anders.. ![]() Tevens als een jongen je bij je thuis vraagt in die geval je vriend vraagt hij niet of hij seks met je wil. Hij wil gewoon is dat je bij hem thuis komt..gewoon gezellig.. ![]() |
![]() |
|
Bedankt voor de reacties!
Het klopt wel, er zijn natuurlijk nog een hoop stappen vóór de seks. Ik heb het wel met hem erover gehad, hij weet volgens mij alleen niet dat ik nog maagd ben. Ik zal inderdaad zeggen hoe ik erover denk en kijken hoe het nou bij hem thuis is.
|
![]() |
Als hij echt van je houdt dan begrijpt hij je als je zegt dat je er nog niet aan toe bent en het rustig wil opbouwen.
En dan kan het een week duren voor je denkt van jah nu wel ik maar het kan ook 6 maanden of langer duren. Je moet het pas doen als je echt lekker voelt. En dat gevoel van nu wil ik komt vanzelf. Denk vooral aan jezelf jullie moeten er beide aan toe zijn en eerder moet je het niet doen. |
![]() |
|
Ik was ook behoorlijk nerveus, onzeker. (ben ik wel mooi, doet het geen pijn etc. etc.) Ik zou zeker zeggen dat je nog maagd bent. Dan snapt hij het beter en kan hij er ook rekening mee houden. Anders gaat hij er straks vanuit dat je al wat ervaring hebt, voel jij je straks rot omdat hij misschien te snel ging of was onsubtiel was, terwijl je hebt hem niet de kans gegeven om er rekening mee te houden.
Daarbij zou ik in ieder geval een paar keer met hem mee naar huis gaan, zonder seks te hebben. Kijken hoe dat nou is. Voel je in ieder geval niet verplicht. Ik snap dat jouw seksuele behoeftes ook aandacht nodig hebben, maar als je een goede relatie wilt zou ik het iig nog heel eventjes uitstellen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Seksualiteit |
Onzekerheid lso | 19 | 24-01-2005 09:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Verhalen & Gedichten |
'Ik hou van jou!' Riantje | 27 | 23-05-2004 17:49 | |
Seksualiteit |
bang? AngelInDisguise | 11 | 13-01-2003 17:16 | |
Liefde & Relatie |
Heeft iemand tips waardoor ik niet zo afhankelijk van hem word? Quiana | 27 | 01-10-2002 19:13 |