Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-10-2010, 20:36
Smokeyking
Smokeyking is offline
Ik heb het er al over met m'n vriendin, of ze er klaar voor is of niet.
en eindelijk is ze er klaar voor , nu nog wachten op het mooie moment.
Ik hoor dan, de eerste keer voor een meisje doet altijd een beetje pijn.

Klopt dat?Wat kan ik doen om het zo min mogelijk pijn te laten doen?
Hoe kan ik er toch nog voor zorgen dat het voor haar toch heel fijn en lekker word?
Met citaat reageren
Oud 10-10-2010, 21:47
Girl-Lara
Girl-Lara is offline
Wat is heb gelezen moet je voorzichtig doen en niet te snel gaan, misschien ook handig om haar convertabel te laten liggen
Met citaat reageren
Oud 10-10-2010, 21:59
Verwijderd
Nee hoor, het hoeft geen pijn te doen. Mensen die dat zeggen, vergissen zich er vaak in dat het maagdenvlies de vagina niet afsluit, (anders zou het menstruatiebloed er ook niet uit kunnen lopen) maar een randje is aan de binnenkant van de vagina, waardoor die wat nauwer is.
Het is dus belangrijk pas seks te hebben als je vriendinnetje ontspannen is en erg opgewonden. Als je heel nerveus bent, ga je namelijk je spieren aanspannen. En de als je je bekkenbodemspieren aanspant, wordt je vagina nauwer.
Glijmiddel kan ook helpen de seks soepeler te laten verlopen. Het is natuurlijk wel de eerste keer en het zou gek zijn als ze dat niet een beetje spannend vind. Misschien dat het toch een beetje pijn doet, ook al heb je hier allemaal aan gedacht. Let er dan ook op, dat je stopt als ze zegt dat het pijn doet.
Het beste wat je dan kunt doen is lekker met elkaar knuffelen en het later weer eens proberen.

Er zijn meer manieren om elkaar klaar te laten komen. En ik ga ervan uit dat jullie elkaar al wel eens met de hand hebben bevredigd. Daar kun je natuurlijk ook mee verder gaan, als het neuken niet zo snel wil lukken.

Laatst gewijzigd op 10-10-2010 om 22:05.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2010, 08:43
Volk
Volk is offline
Meestal doet het minder tot geen pijn als het vanzelf gaat in plaats van dat het 'afgesproken werk' is. Als je gewoon lekker ligt te zoenen en knuffelen en elkaar streelt onder de kleren. Dus ook niet dat je denkt van; dit is een mooi moment, nu gaat het gebeuren. Als zij helemaal ontspannen is doet het geen pijn. En als zij eerlijk durft te zijn over hoe zij zich voelt moet je daar ook naar luisteren.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2010, 16:54
Anoniem__
Anoniem__ is offline
De eerste keer deed bij mij ook wel pijn en soms nu nog zelfs wat je moet doen is zeker opwarmen... zorgen dat ze echt goesting heeft kusjes in de nek geve... vingeren of weet ik veel... en als dat allemaal goed lukt en ze voelt zich er nog goed bij kan je het proberen, als ze pijn heeft is het misschien een tip van u penis lichtjes in en uit de vagina te steken zo word het natter en glijd het ook beter (als je snapt wat ik bedoel ) en dan komt het normaal van zelf en inderdaad als ze teveel pijn moest hebben moet je dit accepteren en eventjes stoppen en terug proberen of een andere keer.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2010, 16:16
daphne29
daphne29 is offline
zorg dat ze goed nat is!
Met citaat reageren
Oud 22-10-2010, 18:45
Magaline
Magaline is offline
Bij mijn eerste keer ging het prima omdat ik erg ontspannen was. Het is voor je vriendin denk ik vooral belangrijk dat ze zich op haar gemak voelt, dus begin inderdaad eerst met knuffelen/zoenen in nek/strelen/elkaar masseren oid.
Dan gaat de rest (meestal) vrij vanzelf.
Trouwens goed van je dat je je ook zo om haar bekommert, er zijn jongens die dat wel eens vergeten!
Met citaat reageren
Oud 31-10-2010, 22:21
serac
serac is offline
Mijn eerste keer deed wel pijn, verder ging het wel goed. We kenden elkaar al een tijd, we hadden wel es met elkaar gevrejen naakt maar zonder sex, we wisten allebei hoe de ander klaar komt. Duzz, toen bleef vriendje slapen en gebeurde ut. We waren allebei ontzettend geil, hij had me opgerekt eerst met z'n vingers en daarna met z'n eikel, er tegenaan en niet erin, ik was goed nat, kwam een paar keer klaar zonder dat ie erin had gezeten. We bleven liggen soezen en zoenen, lekker ontspannen in z'n armen, ik viel in slaap (vriendje niet,die was veel te geil, hihi), lieve woordjes, zoenen en ineens voel ik ff scherpe pijn, net toen hij doordouwde, even maar, hij zat er toen halverwege in, duurde maar kort tot hij kwam, ik kwam niet, mssch van de pijn, ut was wel lkkr. Volgende ochtend weer geneukt, dat was echt geweldig, en geen pijn meer.

Laatst gewijzigd op 31-10-2010 om 22:28.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2010, 19:14
new york
new york is offline
jullie moeten je allebei op je gemak voelen dat is het belangrijkste, als zij gespannen is dan is ze ook niet op der gemak, gewoon lekker samen zijn en gemakkelijk voelen, teminste dat vond ik zo, ik was super zenuwachtig maar ik wachte het juiste moment af toen ik ontspannen was, dus voor mij was dat op een avond zonder ouders thuis. dan weet je zekker dat er niemand binnen komt, dan kan je eigen gang gaan
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten