Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-10-2010, 00:13
Verwijderd
Advertentie
Verwijderd
Hé ik wil even schouderklopjes ja!
Verwijderd
we deden standpaviljoen de lange pier. Over een burgemeest die die tent wilde sluiten voor een een of ander project. Ging helemaal nergens over.
Carn
Carn is offline
@Trimm: wat bedoel je met ontploffen?
Oud 11-10-2010, 00:14
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik vind het echt heel goed van je, maar ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen! Ik was al iets aan het formuleren, maar ik had het weer gewist.
Carn
Carn is offline
Citaat:
-klopt op schouder-

Goed werk dame! alles nu in kannen en kruiken?
Verwijderd
Citaat:
ik wilde net reageren maar het topic is vol. Balen dat het zo moet, die vertraging maar als het moet dan moet het maar! En goed dat je een knoop voor jezelf hebt kunnen doorhakken.
Oud 11-10-2010, 00:15
Verwijderd
Ik wil(de) ook altijd een acteeropleiding of iets dergelijks doen, maar ik ben volgens mij weer te nuchter voor al die rare oefeningen die je dan moet doen. Over de grond kruipen terwijl je rare klanken uitstoot, nee sorry.
Oud 11-10-2010, 00:15
Verwijderd
Goed van je Medeia!

Oh en Carn, ik ben niet echt een binnenvetter maar kan wel goed zijn in keeping up appearances, dus wat dat betreft kan ik wel goed acteren. Al heb ik de behoefte de laatste twee jaar niet meer zo
Oud 11-10-2010, 00:16
Verwijderd
Ik heb de TT veranderd
Oud 11-10-2010, 00:17
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik vind het echt heel goed van je, maar ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen! Ik was al iets aan het formuleren, maar ik had het weer gewist.
Nou dat bijvoorbeeld.

Citaat:
-klopt op schouder-

Goed werk dame! alles nu in kannen en kruiken?
Nee ja dat nog niet, regelwerk begint pas, maar de knop is iig om en dat scheelt qua gemoed nogal veel.

Citaat:
ik wilde net reageren maar het topic is vol. Balen dat het zo moet, die vertraging maar als het moet dan moet het maar! En goed dat je een knoop voor jezelf hebt kunnen doorhakken.
Ik ben ook wel blij dat ik het uiteindelijk nog zelf besloten heb, en niet gewacht heb tot ''men'' me moest gaan beslissen.
Verwijderd
Absinthe 63
Carn 45
Archont 44
egon 38
Medeia 26
White Trash 19
Sherlock 18
Paranoide 15
Trimm Trabb 15
CreativeMusic 15
Martiño 12
forever 9
IKBENBABSWEL 9
Kazet Nagorra 8
Moz 8
Queasy 7
wheezle 7
N00dles 6
Pippeloen 5
sann 5
Lucky Luciano 3
Rode Panda 3
Rivka 2
Macrador 2
Commendatore 2
Etmakas 1
Tink* 1
Lorelei 1
Geel 1
qandy 1

Jeetje, ik ben mezelf weer te buiten gegaan!
Carn
Carn is offline
Citaat:
Goed van je Medeia!

Oh en Carn, ik ben niet echt een binnenvetter maar kan wel goed zijn in keeping up appearances, dus wat dat betreft kan ik wel goed acteren. Al heb ik de behoefte de laatste twee jaar niet meer zo
Ik ben ook niet echt een binnenvetter. I just don't care, voor velen soms een lastige houding om mee om te gaan totdat je mensen er op wijst dat bijna al hun problemen direct te maken hebben door hun eigen handelen, en dat interesseert me dus zelden tot niet.
Oud 11-10-2010, 00:18
Martiño
Martiño is offline
Ik vond mijn groep 8 musical leuk. Ik was Vader, en ik ging volgensmij als enige echt helemaal op in mijn rol.
Oud 11-10-2010, 00:18
Verwijderd
Citaat:
Ik ben ook niet echt een binnenvetter. I just don't care, voor velen soms een lastige houding om mee om te gaan totdat je mensen er op wijst dat bijna al hun problemen direct te maken hebben door hun eigen handelen, en dat interesseert me dus zelden tot niet.
I think we can see eye to eye
Oud 11-10-2010, 00:19
Verwijderd
het café draait pink floyd en nu moet ik aan jor denken
Oud 11-10-2010, 00:20
Verwijderd
Lucky Luciano naamzoek, kijk je nu die docu?
Oud 11-10-2010, 00:20
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik vond mijn groep 8 musical leuk. Ik was Vader, en ik ging volgensmij als enige echt helemaal op in mijn rol.

fucking aye, een SW musical. Dat zou ik dan wel weer diggen!

Citaat:
I think we can see eye to eye
Oud 11-10-2010, 00:21
Verwijderd
Citaat:
Lucky Luciano naamzoek, kijk je nu die docu?
Ja, ik heb net de eerste 2 delen gezien, maar nu ga ik slapen.
Trusten xx
Oud 11-10-2010, 00:21
Verwijderd
Citaat:
Ik wil(de) ook altijd een acteeropleiding of iets dergelijks doen, maar ik ben volgens mij weer te nuchter voor al die rare oefeningen die je dan moet doen. Over de grond kruipen terwijl je rare klanken uitstoot, nee sorry.
Joh, ik ben daar toch ook veel te nuchter voor. Maar ik heb het ook overleefd!

En ik maakte er een leuk filmpje over Al zeg ik het zelf, voor de miljoenste keer. Wat vond je ervan?
Oud 11-10-2010, 00:22
Verwijderd
ik ga lekker organogrammen, welterusten mensenkinderen
Oud 11-10-2010, 00:22
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik heb net de eerste 2 delen gezien, maar nu ga ik slapen.
Trusten xx
Wat vond je ervan?
Oud 11-10-2010, 00:23
Verwijderd
Citaat:
Joh, ik ben daar toch ook veel te nuchter voor. Maar ik heb het ook overleefd!

En ik maakte er een leuk filmpje over Al zeg ik het zelf, voor de miljoenste keer. Wat vond je ervan?
Waarvan?

Sorry, ik ben te dornken om dingen te begrjpen.
Verwijderd
Citaat:
ik ga lekker organogrammen, welterusten mensenkinderen
Waarom las ik 'orgasmeren' ?

Ik dacht, wut?
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
@Trimm: wat bedoel je met ontploffen?
Nouuuu... Ik ben ook nogal een binnenvetter, maar af en toe word ik ZO ontzettend boos, dan houd ik het niet meer en ontplof ik. Dan doe ik zelfs ontzettend boos tegen mensen die ik lief vind.

Voorbeeld: Eergisteren had ik ochtenddienst (Ik ben geen ochtendmens en had al niet veel geslapen) en het was superdruk, maar ik stond met de juiste collega's en het liep lekker.
Rond een uur of 2 werd er gewisseld en kwamen er 2 andere collega's de boel overnemen.
1 is echt een fucking Josti die echt ALLE bestellingen verkeerd doorgaf, waardoor ik een rij van 30 drankjes had staan en allemaal boze mensen bij de balie die het verkeerde hadden gehad. (Kwaadheid level: Hoog)
Toen ging josti collega 2 (supervisor) ook nog steeds in de weg staan en sloom doen en me vooral NIET helpen. Ik werd kwader en kwader...
Toen het eenmaal tijd was voor mij om naar huis te gaan, moest ik van collega 2 m'n kassa nog tellen. Teveel geld, dus collega 2 zegt 'Oh, ga jij dan nog effe bar staan, dan tel ik die kassa'
Ik: Je kan 'm nog duizend keer tellen, daar veranderd dat bedrag niet van hoor. Ik kan heus wel rekenen. (*borrelborrelborrel*)

Hij was nog 15 minuten bezig ofzo met tellen en het was dus nog steeds druk en een tyfuszooi door collega 1 dus op een gegeven moment ontplofte ik, smeet ik met melkpitchers (Die moeten DAAR *smijt in gootsteen*) riep 'Jezus christus, stelletje MONGOLEN. Waar de FUCK is *collega 2*?! Ik ben al een kwartier klaar, GODVERDOMME! Ik ga NU weg. FUCK!

En toen zei Lieve Collega 1: Hee, dat drankje moet zonder slagroom, ok? en ik deed echt zo van "JA! WEET IK! "

Oud 11-10-2010, 00:24
Verwijderd
Citaat:
het café draait pink floyd en nu moet ik aan jor denken
Wat is daar aan?
Oud 11-10-2010, 00:25
Verwijderd
Citaat:
Waarvan?

Sorry, ik ben te dornken om dingen te begrjpen.
Van m'n gestoorde regisseuse-filmpje Die 'making-of'.
Oud 11-10-2010, 00:25
Verwijderd
Citaat:
Wat vond je ervan?
Voor zover, vond ik het wel leuk. Maar was de consistentie niet overal even goed (hoezo stoppen windmolens wel met draaien omdat de onderdelen gesmeerd moeten worden, maar waterturbines niet?) en vond ik dat sommige dingen wel erg snel plaats zouden vinden. Het is heus niet zo dat na 1 jaar het wegdek aan gort is door vegetatie.
Oud 11-10-2010, 00:26
Carn
Carn is offline
Citaat:
Nouuuu... Ik ben ook nogal een binnenvetter, maar af en toe word ik ZO ontzettend boos, dan houd ik het niet meer en ontplof ik. Dan doe ik zelfs ontzettend boos tegen mensen die ik lief vind.
Oh, nee, dat heb ik totaal niet. Ik ben denk ik al een jaar of vijf niet 'boos' geweest, als in dat ik de controle verloor en er iets uitflapte.

Maar goed, ik loop over een paar jaar gewoon met een doorgeladen pistool een restaurant binnen naar alle waarschijnlijkheid
Oud 11-10-2010, 00:27
Verwijderd
Citaat:
Van m'n gestoorde regisseuse-filmpje Die 'making-of'.
O haha.

Ja, ik vond het echt grappig en leuk gedaan Wie heeft het gemonteerd? Want dat was ook echt goed gedaan!

Die ene (homoseksuele?) jongen deed het ook erg leuk in zijn commentaar

Jij hebt ook best veel bevestiging nodig hoor Minke, net als ik

En k kan niet mer typen.
Oud 11-10-2010, 00:27
Verwijderd
Citaat:
Oh, nee, dat heb ik totaal niet. Ik ben denk ik al een jaar of vijf niet 'boos' geweest, als in dat ik de controle verloor en er iets uitflapte.

Maar goed, ik loop over een paar jaar gewoon met een doorgeladen pistool een restaurant binnen naar alle waarschijnlijkheid
Ja gewoon zeggen IES CULTUUR!
Oud 11-10-2010, 00:28
Verwijderd
Citaat:
O haha.

Ja, ik vond het echt grappig! Wie heeft het gemonteerd? Want dat was ook echt leuk gedaan!

Jij hebt ook best veel bevestiging nodig hoor Minke, net als ik

En k kan niet mer typen.
Juh, dat weet ik

Een vriend van me heeft het gemonteerd, en ook gefilmd. En alles is bij elkaar geïmproviseerd. Er moesten bij mij ook wel eens dingen opnieuw gefilmd worden omdat ik in de lach schoot om dingen die ik zei. 'Ja, ik werk normaal gesproken vanuit de flanken...' enzo.
Oud 11-10-2010, 00:30
Verwijderd
Citaat:
Juh, dat weet ik

Een vriend van me heeft het gemonteerd, en ook gefilmd. En alles is bij elkaar geïmproviseerd. Er moesten bij mij ook wel eens dingen opnieuw gefilmd worden omdat ik in de lach schoot om dingen die ik zei. 'Ja, ik werk normaal gesproken vanuit de flanken...' enzo.
Die jongen die (volgens mij) homo is, die was ook echt leuk en goed tijdens zijn commentaren
Verwijderd
Poging tot slapen ondernemen want morgen om 7 uur op! Byez!
Verwijderd
Oh ja, en over binnenvetters gesproken. Ik ben heel slecht in boos worden. Ja, op kinderen die ik lesgeef, maar dat is gespeeld boos en bewust ingezet.
Heel vervelend vind ik het
Oud 11-10-2010, 00:31
Verwijderd
Citaat:
Oh ja, en over binnenvetters gesproken. Ik ben heel slecht in boos worden. Ja, op kinderen die ik lesgeef, maar dat is gespeeld boos en bewust ingezet.
Oh jeetje, ik word juist te pas en te onpas boos op alles en iedereen!
Oud 11-10-2010, 00:31
Verwijderd
Citaat:
Die jongen die (volgens mij) homo was, die was ook echt leuk en goed tijdens zijn commentaren
Die is radio-dj in zijn dorp. Ergens bij Valkenswaard geloof ik
Hij heeft mij nog eens geïnterviewd voor de voorstelling. Zat ik een half uur in de uitzending
En hij ziet maar 5%. Best lastig, soms.
Oud 11-10-2010, 00:32
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ja gewoon zeggen IES CULTUUR!
hehe.

Nee ik kan me kapot irriteren aan emotionele figuren die dingen doen/zeggen omdat ze het blijkbaar niet opbrengen om het op een normale manier te doen; dus ik probeer dat simpelweg te voorkomen door niet caren of gewoon de shit regelen zoals het hoort .

Citaat:
Mjah, idem. Volgens mij is het ook helemaal niet leuk als ik boos ben, want volgens mij ben ik dan best opvliegerig.
Oud 11-10-2010, 00:33
Carn
Carn is offline
Citaat:
Hij heeft mij nog eens geïnterviewd voor de voorstelling. Zat ik een half uur in de uitzending
Radio Royaal!
Oud 11-10-2010, 00:33
Verwijderd
Ik kook soms ook van binnen als ik met achterlijke debielen moet werken, maar het is me tot nu toe altijd gelukt om me in te houden.

dan bel ik ff m'n vriend of m'n zusje om over die persoon te kankeren en dan gaat het wel weer meestal.
Oud 11-10-2010, 00:34
Verwijderd
Citaat:
Ik hou wel van die 'The Office-achtige' dingen. Van de reallife-dingen die dan toch gespeeld zijn. Dat hebben jullie (en jij!) echt goed gedaan.
Oud 11-10-2010, 00:34
Verwijderd
Ik ben wel gemeen boos, geloof ik.
Oud 11-10-2010, 00:35
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik ben wel gemeen boos, geloof ik.
wat is gemeen boos?
Oud 11-10-2010, 00:35
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Dat idee heb ik ook wel eens.
Vooral als ik ergens ben waar veel mensen zijn. Dan kijk ik om me heen en erger ik me kapot aan iedereen en fantaseer ik soms dat ik ze allemaal overhoop schiet, of dat ik ze keihard voor hun stomme muilen sla.

Ik weet niet wat ik moet doen aan mijn woede uitbarstingen, maar ik raak soms gewoon ZO gefrustreerd door mensen. Ooit ben ik zelfs zo kwaad geworden dat ik m'n eigen vader schopte. Ik had er meteen spijt van, maar ik kon niks anders met m'n boosheid.
Oud 11-10-2010, 00:36
Verwijderd
Citaat:
Mjah, idem. Volgens mij is het ook helemaal niet leuk als ik boos ben, want volgens mij ben ik dan best opvliegerig.
Ik ben óf heel talig en daarmee blaas ik sommige mensen omver (maar bij veel mannen lukt me dat toch niet ) óf ik word emotioneel.

Citaat:
Radio Royaal!
Geen idee
Oud 11-10-2010, 00:37
Verwijderd
Citaat:
wat is gemeen boos?
Nou als ik echt boos ben laat ik weinig meer over van degene op wie ik boos ben. Niet in fysiek opzicht, natuurlijk, maar verbaal/mentaal. En dat is niet altijd proportioneel zegmaar.
Macrador
Macrador is offline
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ióf ik word emotioneel.
Dat kan ik dus weer niet. Huilen is stom.
Verwijderd
Citaat:
Dat idee heb ik ook wel eens.
Vooral als ik ergens ben waar veel mensen zijn. Dan kijk ik om me heen en erger ik me kapot aan iedereen en fantaseer ik soms dat ik ze allemaal overhoop schiet, of dat ik ze keihard voor hun stomme muilen sla.
Ik heb dit ook hoor. Is denk ik redelijk normaal.
Oud 11-10-2010, 00:38
Verwijderd
Citaat:
Ik hou wel van die 'The Office-achtige' dingen. Van de reallife-dingen die dan toch gespeeld zijn. Dat hebben jullie (en jij!) echt goed gedaan.
Wat een gave vergelijking. Ikzelf vind mezelf dan weer vaak te veel 'acteren', maar ach. Het werd door veel mensen geloofd, wat een compliment is, maar ook wel weer duidelijk maakt dat mensen een vertekend beeld hebben van theater
En m'n groep, allemaal amateurs, was echt goed vond ik ja

En ik hou daar ook van ja. Het is trouwens wel ergens ver weg geïnspireerd door Masterclass van Hans Teeuwen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten