Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Stefenootje 110 Absinthe 63 Carn 45 Archont 44 egon 38 Medeia 26 White Trash 19 Sherlock 18 Paranoide 15 Trimm Trabb 15 CreativeMusic 15 Martiño 12 forever 9 IKBENBABSWEL 9 Kazet Nagorra 8 Moz 8 Queasy 7 wheezle 7 N00dles 6 Pippeloen 5 sann 5 Lucky Luciano 3 Rode Panda 3 Rivka 2 Macrador 2 Commendatore 2 Etmakas 1 Tink* 1 Lorelei 1 Geel 1 qandy 1 Jeetje, ik ben mezelf weer te buiten gegaan! |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() fucking aye, een SW musical. Dat zou ik dan wel weer diggen! Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik maakte er een leuk filmpje over ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Voorbeeld: Eergisteren had ik ochtenddienst (Ik ben geen ochtendmens en had al niet veel geslapen) en het was superdruk, maar ik stond met de juiste collega's en het liep lekker. Rond een uur of 2 werd er gewisseld en kwamen er 2 andere collega's de boel overnemen. 1 is echt een fucking Josti die echt ALLE bestellingen verkeerd doorgaf, waardoor ik een rij van 30 drankjes had staan en allemaal boze mensen bij de balie die het verkeerde hadden gehad. (Kwaadheid level: Hoog) Toen ging josti collega 2 (supervisor) ook nog steeds in de weg staan en sloom doen en me vooral NIET helpen. Ik werd kwader en kwader... Toen het eenmaal tijd was voor mij om naar huis te gaan, moest ik van collega 2 m'n kassa nog tellen. Teveel geld, dus collega 2 zegt 'Oh, ga jij dan nog effe bar staan, dan tel ik die kassa' Ik: Je kan 'm nog duizend keer tellen, daar veranderd dat bedrag niet van hoor. Ik kan heus wel rekenen. (*borrelborrelborrel*) Hij was nog 15 minuten bezig ofzo met tellen en het was dus nog steeds druk en een tyfuszooi door collega 1 dus op een gegeven moment ontplofte ik, smeet ik met melkpitchers (Die moeten DAAR *smijt in gootsteen*) riep 'Jezus christus, stelletje MONGOLEN. Waar de FUCK is *collega 2*?! Ik ben al een kwartier klaar, GODVERDOMME! Ik ga NU weg. FUCK! En toen zei Lieve Collega 1: Hee, dat drankje moet zonder slagroom, ok? en ik deed echt zo van "JA! ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar goed, ik loop over een paar jaar gewoon met een doorgeladen pistool een restaurant binnen naar alle waarschijnlijkheid ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja, ik vond het echt grappig en leuk gedaan ![]() Die ene (homoseksuele?) jongen deed het ook erg leuk in zijn commentaar ![]() Jij hebt ook best veel bevestiging nodig hoor Minke, net als ik ![]() En k kan niet mer typen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Een vriend van me heeft het gemonteerd, en ook gefilmd. En alles is bij elkaar geïmproviseerd. Er moesten bij mij ook wel eens dingen opnieuw gefilmd worden omdat ik in de lach schoot om dingen die ik zei. 'Ja, ik werk normaal gesproken vanuit de flanken...' ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Hij heeft mij nog eens geïnterviewd voor de voorstelling. Zat ik een half uur in de uitzending ![]() En hij ziet maar 5%. Best lastig, soms. |
![]() |
|||
Citaat:
Nee ik kan me kapot irriteren aan emotionele figuren die dingen doen/zeggen omdat ze het blijkbaar niet opbrengen om het op een normale manier te doen; dus ik probeer dat simpelweg te voorkomen door niet caren of gewoon de shit regelen zoals het hoort ![]() Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Vooral als ik ergens ben waar veel mensen zijn. Dan kijk ik om me heen en erger ik me kapot aan iedereen en fantaseer ik soms dat ik ze allemaal overhoop schiet, of dat ik ze keihard voor hun stomme muilen sla. ![]() Ik weet niet wat ik moet doen aan mijn woede uitbarstingen, maar ik raak soms gewoon ZO gefrustreerd door mensen. Ooit ben ik zelfs zo kwaad geworden dat ik m'n eigen vader schopte. Ik had er meteen spijt van, maar ik kon niks anders met m'n boosheid. ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() En m'n groep, allemaal amateurs, was echt goed vond ik ja ![]() En ik hou daar ook van ja. Het is trouwens wel ergens ver weg geïnspireerd door Masterclass van Hans Teeuwen. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|