Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-10-2010, 10:48
Naughty Clown
Naughty Clown is offline
wie gaat er welles langs hoerestraat dan? kweet niej of topic hier op de goeie plek is, ik waag het ma + vinde jullie het normaal?
Met citaat reageren
Oud 11-10-2010, 20:52
JustADreamer
JustADreamer is offline
Het lijkt me niet echt dat scholieren al naar de hoeren gaan, en als ze dat wel doen dan is de jeugd van tegenwoordig nog verneukter dan ik al dacht.

Om nog een enigzins serieus antwoord te geven op een, naar mijn mening, onzinnig topic: Ik vind het pas 'normaal' om naar de hoeren te gaan als je a) al ontmaagd bent b) boven de 21 bent c) geen relatie hebt, of in ieder geval een relatie waarbij de ander afweet van je hoerenloperij en er geen probleem mee heeft d) je het geld wat je er aan uitgeeft niet echt hard nodig hebt (jezelf er dus niet voor in de schuld of zo laat komen).

Laatst gewijzigd op 11-10-2010 om 21:03. Reden: Iemand aanspreken op taalgebruik doen wij wel ;)
Met citaat reageren
Oud 12-10-2010, 06:25
Naughty Clown
Naughty Clown is offline
Citaat:
Het lijkt me niet echt dat scholieren al naar de hoeren gaan, en als ze dat wel doen dan is de jeugd van tegenwoordig nog verneukter dan ik al dacht.

Om nog een enigzins serieus antwoord te geven op een, naar mijn mening, onzinnig topic: Ik vind het pas 'normaal' om naar de hoeren te gaan als je a) al ontmaagd bent b) boven de 21 bent c) geen relatie hebt, of in ieder geval een relatie waarbij de ander afweet van je hoerenloperij en er geen probleem mee heeft d) je het geld wat je er aan uitgeeft niet echt hard nodig hebt (jezelf er dus niet voor in de schuld of zo laat komen).
het probleem is dat ik heeelveel jongere ken die naar de hoerenstraat gaan, zelfs een paar zijn daar ontmaagd Dus vroeg et me ff af
Met citaat reageren
Oud 12-10-2010, 07:04
Volk
Volk is offline
Citaat:
het probleem is dat ik heeelveel jongere ken die naar de hoerenstraat gaan, zelfs een paar zijn daar ontmaagd Dus vroeg et me ff af
Ga jij naar de hoeren?

Laatst gewijzigd op 12-10-2010 om 10:21. Reden: dat mag ook wel iets aardiger.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2010, 11:26
Verwijderd
Ik vind het niet normaal, maar zou een ander er niet op afrekenen.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2010, 17:16
Naughty Clown
Naughty Clown is offline
Citaat:
Ga jij naar de hoeren?

nee tenminste ik ben wel keer meegegaan met vrienden alleen niet zelf gegaan ^^ te druk daar joh

@Etmakas
Ow ok dat zijn nou precious girls..
Met citaat reageren
Oud 12-10-2010, 20:19
JustADreamer
JustADreamer is offline
Citaat:
Oke, seriously... Waaaarom?! Ik bedoel, hebben de jongeren van tegenwoordig niet genoeg social skills meer om een chick hun bed in te praten?
Oud 12-10-2010, 23:51
Verwijderd
Citaat:
en wat is hier nu precies zo problematisch aan?
Met citaat reageren
Oud 13-10-2010, 05:15
Naughty Clown
Naughty Clown is offline
Citaat:
en wat is hier nu precies zo problematisch aan?
ik was benieuwd zoals ik al zei
Met citaat reageren
Oud 13-10-2010, 11:02
Verwijderd
ja, maar je zegt ook dat; 'het probleem is dat je heelveel jongere ken die naar de hoerenstraat gaan'.

Om maar even ontopic te reageren. Nee ik ken niemand die er voor uitkomt dat hij/zij naar de 'hoeren' gaan. In zekere zin vind ik naar de hoeren gaan normaal, in zoverre dat ik de acceptatie ervan begrijp en ook vind dat het moet bestaan, maar ik zou het gek vinden wanneer ik te horen kreeg dat iemand uit mijn kring bezoeken bracht aan een 'hoer'. Dit omdat er doorgaans om mij heen weinig problemen zijn met de interesse wekken van het andere geslacht
Met citaat reageren
Oud 13-10-2010, 18:02
Verwijderd
als dat voor jou en je vrienden normaal is lekker doen, ieder zn eigen mening.
verder ben ik het volkomen eens met Etmakas
Met citaat reageren
Oud 10-11-2010, 13:46
new york
new york is offline
op het bed van je broer/zus of op de bank. misschien dat? Maar als het een stapel bed is dan ligt daar onder toch ook een matras dan leg je die op de grond.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten