Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-11-2010, 17:43
miseryboy
miseryboy is offline
Nou ik zat dus met de vraag in mijn hoofd, van als ik een vriendin hebt en je hebt gezoend en je hebt het leuk samen. Hoe begin je dan met seks? Is het zo dat je meteen vraagt wil je neuken? Of gaat het stap voor stap?

Voor goede informatie!
Met citaat reageren
Oud 10-11-2010, 17:54
Em.
Em. is offline
Stap voor stap. Als ik iemand zou zoenen en het zou meteen zijn 'EN ZULLEN WE NU NEUKEN' dan is het voor mij echt een hele grote afknapper. Ik vind het sowieso wat vreemd om alleen gezoend te hebben en dan samen te besluiten om 'ineens' maar seks te hebben. Als net kan lezen ga je toch ook niet meteen over op volwassen literatuur? Volgens mij is het veel fijner/verstandiger/normaler om het stap voor stap te doen.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2010, 18:02
pietje11
pietje11 is offline
zoiets gaat automatisch, stapje voor stapje. je krijgt naderhand een soort van behoeft, een behoefte naar meer intimiteit. een gevoel van: ik wil je nooit meer kwijt, ik wil nooit meer zonder jou, ik wil altijd zo dicht mogelijk bij je zijn, eigelijk zou ik jou wel willen zijn. een gevoel van: over 60 jaar gaan we samen 'dood', en als je eerder gaat ga ik je achterna. en dat is denk ik een goede omschrijving van houden van iemand.

nou, als je dit gevoel hebt dan lijkt seks me een logische stap, alhoewel dat vanzelf gaat, je kan geen datum prikken, het gaat vanzelf.

en, er zitten erg veel stappen tussen zoenen en seks, niet zoenen -> handwerk -> mondwerk -> seks, maar daartussenin zitten nog heel veel andere stapjes.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten