Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-10-2010, 19:31
Veerletje13
Veerletje13 is offline
Ik ben een meisje van 13. ben volwassen enz..
maar ik kan maar geen jongen krijgen.
wat zouden jullie doen om een jongen te krijgen?
want ik kan geen vriend krijg. zou het zijn omdat ik
lelijk ben?
Help me!!! als iemand een leuke jongen weet, zeg het me dan.
geef me a.u.b tips!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-10-2010, 19:34
Verwijderd
Je bent een meisje van dertien. Je bent dus niet volwassen en heel veel meisjes van dertien hebben 'nog geen jongen gehad'. Dat is niet erg. Sterker nog, het lijkt me eerder vreemd als je al dertig jongens afgelikt hebt.
Dus, kop op hè. 't Is nergens voor nodig om er zo over in te zitten. Er komen voor jou nog heel veel jongens, of niet zoveel, maar ze komen nog. Heus
Met citaat reageren
Oud 14-10-2010, 19:46
Volk
Volk is offline
Op je dertiende is het helemaal niet raar om geen vriend te hebben gehad. Waarom wil je zo graag een vriend? Gewoon om er een te hebben? Het klinkt nu niet alsof je ooit verliefd bent geweest en graag je leven zou willen delen met iemand. Het komt over alsof je gewoon een vriend wil. Welke dan ook, gewoon om er een te hebben. En dat in plaats van een leuke jongen leren kennen, iemand die oprecht interesse in je toont.

Er zijn maar weinig dingen die je kunt doen om een jongen te krijgen. Ten eerste moet je blij zijn met jezelf, wees zelfverzekered. Ten tweede moet je niet wanhopig zijn, dat schrikt alleen maar af. En ten derde, heb lol in het leven.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2010, 19:50
Em.
Em. is offline
Meisjes van dertien die volwassen zijn, zeggen vaker miauw dan dat ze naar school toe gaan.
(Andere dieren zoals katten zijn wel volwassen op hun dertiende, een heleboel dieren zijn dan zelfs al dood. Meisjes die, zeker in Nederland, op hun dertiende volwassen zijn, dat kan eigenlijk gewoon niet. En zowel dan zou ik ze haast doorverwijzen naar een psycholoog.)

Tot zover.

En het is echt geen ramp om 'geen jongen' te hebben. Weet je wat wel een ramp is (nou ja, geen ramp, maar minder) is als je op je dertiende wel een jongen hebt, van wie je niet houdt. Of dat je op je dertiende per se een vriendje wilt, omdat je denkt dat dat normaal is of dat je lelijk bent als je dan nog geen vriendje hebt gehad.

Natuurlijk kan het omdat je lelijk bent! Als je maar één oog hebt en een paarse huid met groene zweren en een kromme poot, dan ligt het waarschijnlijk óók aan je uiterlijk. (Ook, want het ligt ook aan dat dertien nog heel jong is.) Als je een meisje van dertien bent en je denkt dat je lelijk bent, dan ligt het aan je onzekerheid/puberteit en zo. Meisjes van dertien zijn zeer zelden lelijk, maar denken dat vrij vaak. De mooiste meisjes net zo goed als de minder mooie.

Oftewel: je bent niet lelijk, dat denk je maar. Je bent gewoon onzeker. En: heel veel mensen van jouw leeftijd hebben nog geen vriendje/ex. De mensen die dat wel hebben, stelt het meestal vrij weinig voor. En: aan 'een jongen scoren' heb je imo niet zoveel, als je niet verliefd bent. Verkering/relatie met een jongen waar je vlinders van krijgt, dat lijkt me nou een mooi streven (en hij ook van jou). En tot die tijd lekker genieten van je leven en je nog niet door vlinders verwoeste maag en ontbrekende huwelijksproblemen. Of zo.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten