Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Aan de ene kan hou ik er niet zo van als vreemden met hun vingers aan m'n spullen zitten. maar aan de andere kant, kan ik natuurlijk zelf het opruimwerk doen en die schoonmaakster de kutklusjes laten doen die ik zelf haat. Zoals het fornuis/keuken/vloer schrobben, de ramen lappen, de koelkast uitmesten etc. Maar dan hoeft ze niet elke maand te komen hoor, dat is overdreven. 3/4 keer per jaar lijkt me prima.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Zodra mijn huis af is ga ik het zeker doen, puur om de vloeren overal even te doen tegen het stof, rest mag ook... maar ik merk dat zaken als keuken, douchecel en toilet in vergelijking 0,0 werk zijn
![]()
||
Citaat:
|
als ik meer geld overhoud met doorwerken in plaats van zelf poetsen dan lijkt het me logisch, anders ben je een dief van je eigen portemonnee, me dunkt.
|
Ik werk 35 uur per week en het huishouden kan daar prima bij. Ik vind het dus echt totaal niet nodig.
Daarnaast zou ik volgens mij toch wel zo´n type zijn dat alles al een beetje aan kant maakt voor de schoonmaakster komt, dus dan heb je er al helemaal niks aan ![]() En tenslotte is 100 euro hartstikke welkom, dus die zou mooi mijn portemonnee in gaan.
|
Verwijderd
|
Ik hoef geen schoonmaakster.
Iemand anders die een beetje in jouw huis loopt rond te snuffelen/op te ruimen/schoon te maken. Plus fulltime werken lijkt me later toch niks dus dan heb ik er zelf wel tijd voor. Als het echt niet anders kan omdat ik een drukke baan heb, en mijn man ook. Dan zit er niks anders op. Het heeft echter niet mijn voorkeur. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben dat wel van plan, ja. Misschien niet elke week maar eens in de twee weken, dat zie ik dan wel. Waarom zou ik veel tijd besteden aan schoonmaken als iemand anders het sneller en beter kan? Dan kan ik de tijd die overblijft besteden aan dingen die ik belangrijk vind om te dóen, in plaats van aan dingen die ik gedaan wil hebben.
Of, als het me om het geld zou gaan: dan kan ik beter vier uur per week méér gaan werken en de schoonmaak voor dertig euro laten doen, dan dat ik het zelf doe ![]() |
![]() |
|
Als ik het geld zou hebben zou ik er nu ook wel eentje hier rond hebben lopen. Ik heb nooit een dag vrij dus iemand die voor mij de keuken en badkamer doet en alles een keer goed afstoft zou ik heel fijn vinden. Ik wil hem/haar dus alleen voor schoonmaakwerkzaamheden. Opruimen kan ik zelf wel.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik denk dat het me zo ook wel lukt zonder schoonmaakster maar helemaal uitsluiten doe ik het ook niet
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Betalen of niet, gevolgen? dwight88 | 8 | 19-04-2007 17:50 | |
De Kantine |
Het raampje van de was machine word ie schoongemaakt of niet?? Pandemonium | 5 | 10-07-2003 19:09 | |
Flora & Fauna |
Vragen over het zuiver van de grond dmv Bacterien? Joris | 7 | 10-10-2002 18:22 | |
Psychologie |
de schoolpsycholoog - onzin of niet? de abt van sion | 26 | 20-06-2002 14:07 | |
Software & Hardware |
Hoe maak ik muis schoon? Assassinator | 20 | 17-04-2001 02:21 |