Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-10-2010, 16:05
Verwijderd
Ik vind nu al een tijdje een meisje leuk op mijn school.. Ik heb haar ook op MSN maar de gesprekken zijn heel kort.en ze vraagt nooit is iets terug.. Tis altijd alles goed.. ja met jou zegt ze dan .. en dan is het stil..ze vraagt zelf ook nooit wat terug...en ik weet niet waar dat aan ligt omdat ze op hyves wel altijd leuk reageert...
Moet het gesprekstof soms anders of wat is het?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-10-2010, 16:18
*flawless*
*flawless* is offline
Je kunt sowieso gewoon over wat luchtige onderwerpen praten. Wat doe je vanavond/dit weekend? Ken je nog een leuk nummer? Weet je al wat je wil gaan doen als je gaat studeren (weet niet hoe oud jullie zijn)? Wat zijn je hobby's? Etc etc.

Of jullie doen een spelletje. Ik heb wel eens doen/durven/waarheid gedaan met iemand op msn. En dan alleen waarheid was erg leuk, en je leert elkaar beter kennen. Tis natuurlijk leuker om het in real life (stomme term) te doen, ipv alleen op msn.

Succes!

Btw. Als ze op bovenstaande vragen nog steeds zo koel/afstandelijk reageert, denk ik dat ze niet geïnteresseerd is.
Oud 13-10-2010, 17:06
Anoniem__
Anoniem__ is offline
Citaat:
Je kunt sowieso gewoon over wat luchtige onderwerpen praten. Wat doe je vanavond/dit weekend? Ken je nog een leuk nummer? Weet je al wat je wil gaan doen als je gaat studeren (weet niet hoe oud jullie zijn)? Wat zijn je hobby's? Etc etc.

Of jullie doen een spelletje. Ik heb wel eens doen/durven/waarheid gedaan met iemand op msn. En dan alleen waarheid was erg leuk, en je leert elkaar beter kennen. Tis natuurlijk leuker om het in real life (stomme term) te doen, ipv alleen op msn.

Succes!

Btw. Als ze op bovenstaande vragen nog steeds zo koel/afstandelijk reageert, denk ik dat ze niet geïnteresseerd is.
Ik denk juist hetzelfde!
Met citaat reageren
Oud 14-10-2010, 11:40
Verwijderd
Heel raar.... Op MSN zegt ze bijna nooit iets..maar op school zoekt ze me wel de hele tijd op .. Of ze vraagt of ik bij haar en andere meiden aan tafel kom zitten of ze vraagt hoe het gaat...
Of soms loopt ze stellig langs me heen en dan zoekt ze weer oogcontact...
Wat is dit nou?
Met citaat reageren
Oud 14-10-2010, 12:14
Verwijderd
Misschien vind ze het lastig om op msn te praten? In het echt is het natuurlijk fijner en kan je de reacties zien.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2010, 17:20
Verwijderd
Citaat:
Misschien vind ze het lastig om op msn te praten? In het echt is het natuurlijk fijner en kan je de reacties zien.
Dit. Of ze vindt MSN gewoon saai. Misschien forumt ze en heeft ze daarom soms niet zovele aandacht voor msn-pop-ups. Aan de andere kant, als ze echt verliefd op je is, zou ze natuurlijk antwoorden.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2010, 22:46
Intertint
Intertint is offline
Ik praat nooit met mensen op msn die ik op school ook spreek;
simpelweg omdat ik dan niks meer te vertellen heb.
Probeer haar een dag te ontwijken; en dan met de mededeling komen
dat je elkaar een hele dag niet hebt gezien... en dat je dat niet leuk vind.

En dan afwachten.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten