![]() |
||
Citaat:
![]() OT: onverwachts een stijve krijgen kan soms idd vervelend zijn xD maar naarmate je ouder wordt gebeurt dat niet meer ![]() |
![]() |
|
![]() |
Het is vrij regelmatig best onhandig idd!
op school en in éen kamer/tent.. maar meestal ben je dan niet de enige. wel meegemaakt dat er iemand in z'n boxer (getransformeerd tot tent) uit bed kwam, maar dan is het niet echt beschamend, het is gewoon "standaard" ![]() maar ik vind het btw ook best fijn om met een paal wakker te worden |
![]() |
|
![]() |
Yasnie, ik weet dat er jongens zijn die het heel vervelend vinden om een stijve te krijgen op plaatsen dat dit niet handig is. Bijvoorbeeld in de klas. Veel jongens zullen dit herkennen: bang zijn om een beurt in de klas te krijgen uit angst dat zij dan een stijve krijgen en de hele klas het ziet. Die gedachte zorgt er bij een aantal jongens juist voor dat ze een stijve krijgen. Als hij dan in de klas zit dan kan ik me voorstellen dat een jongen hoopt dat hij echt geen beurt krijgt. Als hij thuis in bed ligt dan is dat waarschijnlijk precies andersom (hi hi). Grapjuhh.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() het is trouwens echt niet fijn als je trainingsbroeken of andere dunne broeken draagt, dat iedereen zo'n banaan in je broek ziet zitten ![]() gelukkig heb ik daar nooit last van, maar bij het omkleden bij gym zijn er toch nog wel wat opgewonden typetjes bij ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Dat vind ik slecht, is mij trouwens nooit opgevallen dat anderen een stijve hadden tijdens omkleden oid ![]()
||
Citaat:
![]() Als je iemand ziet die dat heeft, moet je er echt niet op ingaan. Dat is echt kut voor diegene
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Toen ik 13/14/15/16 was wel is zomaar uit het niets een stijve gehad, gewoon verbergen en ach boeiend het is gewoon een functie van het lichaam!
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Speedo Team123 | 25 | 22-07-2015 22:19 | |
Seksualiteit |
Een jongen raar wat moet ik doen rickoboyo | 9 | 30-04-2013 22:21 | |
De Kantine |
Vertel iets over de forummer boven je #1006 Edelweiss | 500 | 04-10-2011 23:04 | |
Seksualiteit |
ik kom veel te snel klaar, maar is het een beetje raar pietjansen50 | 6 | 28-09-2004 19:53 | |
Lichaam & Gezondheid |
Stijve nek $TR@NG3R | 9 | 06-01-2004 16:30 |