Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik vind het ook altijd moeilijk om programma's te verzinnen. Bij onze kinderen blijft Hollandse Leeuwen het favoriete spel. Voor veel spellen kan je ook hieronder terecht:
Activiteitenbank Scouting Scoutnet Scoutwiki |
![]() |
|
http://www.salto-youth.net/tools/toolbox/find-a-tool/#
Klik op refine search en zoek dan naar energizers. Staan er iets van 54, in meer of mindere mate geschikt.
|
Verwijderd
|
ongezientocht is n tocht waarbij de kinderen in groepjes van minimaal 3 lopen.
ze krijgen dan per persoon 3 muntjes. ze krijgen een plek aangewezen waar ze heen moeten lopen in het dorp, waar ze dan naartoe moeten zonder getikt te worden door de leiding, als ze getikt worden een muntje inleveren als ze zonder getikt te zijn bij het afgesproken punt aankomen krijgen ze er een extra. mss dat je bij de welpen wel leiding mee moet laten lopen bij de groepjes, want ik heb het zelf bij de scouts gespeeld dus daar was het anders. aan het eind van de avond staan dr schalen met lekkers, en drinken en kunnen ze voor 1 muntje dus 1 spekje kopen en voor 1 muntje ook 1 bekertje drinken ofzo. maar zoals ik al zei, dat is eigenlijk meer iets voor scouts levend jenga is ook n aanrader zeker bij de welpen, gewoon grote tempex blokken, een hoop kussens of iets anders heel erg zachts op de grond, en dan n toren maken van die blokken en dan zo dat je erin moet klimmen om de blokken te verwijderen, als je bang bent voor de veiligheid evt een vangnet pionieren ofzo |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Yeee Bosse | 4 | 15-10-2011 17:55 | |
Psychologie |
het grote autisme topic Verwijderd | 153 | 04-10-2010 06:05 | |