Advertentie | |
|
![]() |
|
Gedichtenbundel: Snikken en grimlachjes van Piet Paaltjens (oh, iets te vroeg zie ik nu, maar wel heel leuk)
En de kleine Johannes vond ik ook best leuk (1887). Misschien kun je voor de romantiek een verhaal van Hans Christiaan Andersen lezen. Verder heb ik zelf allemaal standaard boeken gelezen: het verrotte leven van Floortje Bloem, Turks fruit en verder weet ik het eigenlijk niet meer. Ik vond Reve toen trouwens ook erg leuk. Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: Het verrotte leven van Floortje Bloem is ook echt wel een aanrader. Kwa gedichtenbundel overigens is het vooral raadzaam om gewoon de mediatheek in te gaan, en een willekeurige gedichtenbundel uit te kiezen. Of vraag je docent even om raad ![]() |
![]() |
|
![]() |
Gelukkig heb ik geen last van klassikaal lezen, aangezien ik mijn deelcertificaat Nederlands ga proberen te halen via staatsexamen. Moet alleen wel superveel lezen. Gelukkig heb ik geen hekel aan lezen
![]() Bedankt voor de tips ![]() |
![]() |
|
![]() |
@ Interglot
Ik bedoelde ook niet zozeer dat je tegelijk aan het lezen bent in de klas, maar dat je dat als huiswerk thuis doet ![]() En dan in de klas dingen bespreekt, stukjes film kijkt, dat soort dingen. Dat je er met z'n allen actief mee bezig bent. Vooral met een boek als Max Havelaar of Reynaert vonden de meesten dat toch wel iets leuker ![]() OT: De tweeling van de Tessa de Loo, Joe speedboot was bij ons heel populair, gerard reve en jan wolkers werden bij ons ook wel gelezen volgens mij |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
[Duits] Leesboeken bundel (Vmbo/Havo) SebastianNRW | 1 | 11-04-2014 15:06 | |
De Kantine |
Midsaait in Paris #1675 Turk February | 500 | 21-07-2012 15:30 | |