Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-10-2010, 11:23
Verwijderd
Ik zit hier tijdelijk te werken op een laptop waar eerst alleen IE8 op stond. Maar deze browser crashte om de paar minuten. Dus ik dacht, ik installeer gewoon FF. Maar deze heeft precies hetzelfde probleem. Dus waarschijnlijk is er ergens in windows7 iets mis.
Iemand een idee wat het kan zijn, of nog beter, hoe je het kan verhelpen?

Hij crasht overigens in de vorm dat hij de pagina laadt, maar dan oneindig lang met iets bezig is en je dus niets kan doen op die pagina. De enige optie is dan de browser afsluiten en opnieuw op te starten.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-10-2010, 11:29
jacobdb
jacobdb is offline
hmmm. vreemd, probeer anders eens een andere browser, of probeer om met Ccleaner het register op te schonen, dat heeft bij mij wel eens wonderen gedaan
Oud 23-10-2010, 11:34
Verwijderd
Citaat:
hmmm. vreemd, probeer anders eens een andere browser, of probeer om met Ccleaner het register op te schonen, dat heeft bij mij wel eens wonderen gedaan
Nog een andere browser lijkt me geen structurele oplossing.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2010, 19:09
freyk
freyk is offline
Wordt er geen foutmelding weergegeven? ook niet in de eventviewer?
Oud 24-10-2010, 12:21
Verwijderd
Citaat:
Wordt er geen foutmelding weergegeven? ook niet in de eventviewer?
Nee, er wordt wel aangeboden op internet te zoeken naar een oplossing voor het probleem, maar wat het probleem dan is, kan ik niet terugvinden.

De melding in het crash report bij FF is:
EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION_READ
Met citaat reageren
Oud 25-10-2010, 07:32
Verwijderd
Browserproblemen komen in mijn ervaring meestal door spyware of door toolbars/add-ons die conflicteren met.. iets. Dus ik zou er een goede virusscanner overheen gooien, eventuele toolbars e.d. uitschakelen, en als dat niet helpt, een Hijack This-logje maken en die hier posten.

Die error is volgens mij iets vrij algemeens. Ik ben hem vooral tegengekomen bij problemen die verband hielden met RAM, maar zelfs als er een geheugenlek in een add-on zit lijkt 't me sterk dat je dat na een paar minuten al merkt. En verder is er geloof ik ook een bug in Java die voor zoiets zorgt. Misschien dat Java updaten helpt?
Met citaat reageren
Oud 26-10-2010, 19:54
ILUsion
ILUsion is offline
Is dat steeds bij dezelfde pagina? Want misschien is het een kwestie van een JavaScriptje dat misschien oneindig lang blijft draaien (hoewel firefox in dat geval meestal wel vraagt om hem voortijdig te stoppen).
Reageren

Regels voor berichten